Auteur |
Bericht |
|
thebishop87 |
Geplaatst: 04 Sep 2009 05:53 Onderwerp: [ps3] fifa 2009 - Chicky's World Cup
| |

|
Beste Voetballiefhebbers !!
Ik ben nieuw op deze forum maar wil graag een x een toernooi organiseren...jammer genoeg schrijven mensen zich wel in en komen dan niet online om te spelen...daarom wil ik een toernooi organiseren met mensen die genoeg tijd hebben om online te komen en ook daadwerkelijk de deadline halen om de aantal wedstrijden kunnen spelen die voor geschreven staan !!
* Het gaat hierbij om een toernooi waar je alleen een land kan kiezen dus geen clubs...de naam zegt ut al
* Er kunne 8 teams mee doen....de eerste 2 uit de poule gaan door, je heb redelijk veel kans om door te gaan...
* We beginnen met 2 poules van 4 landen...de eerste 2 gaan door en daarna komen er kruisfinales !! De nummer 1 van poule A spelen dan tegen de nummer 2 uit poule B, andersom ook
* In de groepsfase speel je 2x tegen elkaar....in de kruisfinales speel je 1 wedstrijd...verlies je die dan lig je er automatisch uit...
Win je dan ga je door totdat er 2 teams overblijven die de GROTE FINALE spelen tegen elkaar en de fel begeerde CHICKY'S WORLD CUP in de wacht sleept...
Details:
WEDSTRIJD DUUR: 6 min
KAARTEN: AAN
BLESSURES: AAN
BUITENSPEL: AAN
*wedstrijd niet afmaken betekend 3-0 verlies*
* De loting wordt eerlijk verdeeld !!!!
Zodra de 8 landen bekend zijn worden deze in de spreekwoordelijke 'grote hoed' gedaan en 1 voor 1 eruit gehaald.
Lijkt je ut leuk om mee te doen dan ben je van harte welkom, onthou wel 1 ding !! inschrijven is ook mee doen...De deadline wordt bekend gemaakt nadat de landen bekend zijn !! Mocht je het niet redden om binnen de deadline te spelen vermeldt dat dan zo spoedig mogelijk dan kunnen we maybe wat regelen !!!
Inschrijven ?!
PS3 Naam:
Team:
Email adres:
Dan wens ik jullie alvast heel veel succes met dit CHICKY'S WORLD CUP Toernooi !!
Thebishop87, brazilië ( email: Toekomstige_agentjuh@hotmail.com) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 06 Sep 2009 16:19 Onderwerp:
| |

|
Alleen de titel is al een fail, de foto's van van die chicks zijn nog zwaarder gefaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
dennis3000 |
Geplaatst: 06 Sep 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
Als mijn fifa niet kapot was zou ik mee doen en argentinie pakken
Voor de rest wat hij zij ^^^ een flop |
|
Terug naar boven |