Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Danny Ouderling schreef:
Zo he, dat is een heel verslag. Duurde wel ff om dat helemaal te lezen. Maar je moet wel aardig zijn voor Douwe hoor.


Jep, maar soms is het prettig om het voor jezelf eens allemaal uit te tikken om er nou achter te komen hoe je het nou allemaal eigenlijk vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Pas als Douwe achter z'n Team Fortress 2 of z'n Wii vandaan komt en zich hier registreert om zich wat meer te verdiepen in games, dan pas ga ik wat aardiger voor hem zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Jonezy schreef:
Pas als Douwe achter z'n Team Fortress 2 of z'n Wii vandaan komt en zich hier registreert om zich wat meer te verdiepen in games, dan pas ga ik wat aardiger voor hem zijn


En een xbox 360 koopt natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Weeral het hele artikel gelezen. Ik vond je conclusie niet echt passen bij het hele artikel. Ik kreeg meer de indruk dat het maar zo zo was, maar toch vond je het heel leuk en voor herhaling vatbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Jammer dat jullie de toekomst van Fairytale Fights zo somber in zien. Toch een van de weinige games van Nederlandse bodem (en de eerste van Playlogic) die mijn interesse heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Joris schreef:
Jammer dat jullie de toekomst van Fairytale Fights zo somber in zien. Toch een van de weinige games van Nederlandse bodem (en de eerste van Playlogic) die mijn interesse heeft.


Het heeft mijn interesse wel, maar ik denk dat ik de mening met Shikoku deel dat het niet gaat werken als full-priced game voor in de winkel, omdat er gewoon te weinig content is. Als Xbla en PSN game zou hij het geweldig doen, maar dit zie ik niet zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Nelus schreef:
Weeral het hele artikel gelezen. Ik vond je conclusie niet echt passen bij het hele artikel. Ik kreeg meer de indruk dat het maar zo zo was, maar toch vond je het heel leuk en voor herhaling vatbaar.


Wieso?

De teleurstelling in sommige individuele games heeft niks te maken met wat ik van het event zelf vond. De kans om al die games te spelen was ik allang blij mee. Vergeet niet dat we in Nederland totaal geen tegenhangers hebben van Firstlook en dat we het hier jaarlijks als reguliere 'belangstellenden' mee moeten doen. De jongens van Blammo! hadden het uitstekend op poten gezet en sommige games die vielen me tegen terwijl sommige games me mee vielen. De sfeer zat er overal goed in, veel gelachen, veel gegamed. Hoe kan het me dat nou zijn tegengevallen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Joris schreef:
Jammer dat jullie de toekomst van Fairytale Fights zo somber in zien. Toch een van de weinige games van Nederlandse bodem (en de eerste van Playlogic) die mijn interesse heeft.


Het probleem is dat het format het gewoon heel moeilijk gaat krijgen op deze manier van distributie. Aangezien ze het zelf ook nog eens gaan distributeren wordt het er ook niet makkelijker door. De in-house producties van Playlogic hebben nou niet bepaald de internationale allure waardoor de hele wereld nou zo met smart op deze titel zit te wachten.

btw: Rechtsonder. Ik liep net links de rand van de stand van ubisoft waar je die gozers op ziet staan. Die gozert achter me is jonezy.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 07:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Joris schreef:
Jammer dat jullie de toekomst van Fairytale Fights zo somber in zien. Toch een van de weinige games van Nederlandse bodem (en de eerste van Playlogic) die mijn interesse heeft.


Dan kan je beter Killzone aanbidden dan Fairytale Fights. Nederlandse bodem of niet, de game zuigt verschrikkelijk. Gameplay is slecht, grafisch is het ook slecht en het geluid was bagger. De game gaat zo verschrikkelijk falen. Het was beter geweest als een download game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

ninodude schreef:
Ratchet & Clank & Borderlands niet gespeeld?


I did.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Lawliet schreef:
T-shirt had ik niet! Was zeker op.

Dragon Age: Origins was ik ook effe binnen geweest. Na 5 min gameplay zien ging ik weer weg. Vond de game niks aan, persoonlijk. Niet mijn soort game dus.

Heb trouwens veel posters van Operation Flash Point, Afro Samurai, Bayoneta, Mario & Sonic en nog veel meer. Mijn favoriet is Alien VS Predator. Ook heb ik een Sack Boy keychain.


En heb je tegen hordes 14 jarige moeten strijden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:

Heb trouwens veel posters van Operation Flash Point, Afro Samurai, Bayoneta, Mario & Sonic en nog veel meer. Mijn favoriet is Alien VS Predator. Ook heb ik een Sack Boy keychain.


Voor dat soort dingen zou ik daar ook wel heen willen, maarja om nou een treinkaartje en een retourtje A'Dam te doen voor een paar posters en een keychain is ook weer zo gaar Maar godver ik wil wel die keychain
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Lawliet schreef:
Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.


En toen?! Moest je toen rennen? Ik zweer het je, het zijn oude expirimenten uit die gasfabriek.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

AmazingShikoku schreef:
Jonezy schreef:
Pas als Douwe achter z'n Team Fortress 2 of z'n Wii vandaan komt en zich hier registreert om zich wat meer te verdiepen in games, dan pas ga ik wat aardiger voor hem zijn


En een xbox 360 koopt natuurlijk.


Maar dan wil hij met jullie meedoen, en of dat nou zo goed is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857


Keychain ziet er ongeveer zo uit, maar dan met die dans pose.

@Aaruman

Nee. De posters zaten bij de Sega stand ergens in een hoekje dus het was onopvallend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

AmazingShikoku schreef:
Nelus schreef:
Weeral het hele artikel gelezen. Ik vond je conclusie niet echt passen bij het hele artikel. Ik kreeg meer de indruk dat het maar zo zo was, maar toch vond je het heel leuk en voor herhaling vatbaar.


Wieso?

De teleurstelling in sommige individuele games heeft niks te maken met wat ik van het event zelf vond. De kans om al die games te spelen was ik allang blij mee. Vergeet niet dat we in Nederland totaal geen tegenhangers hebben van Firstlook en dat we het hier jaarlijks als reguliere 'belangstellenden' mee moeten doen. De jongens van Blammo! hadden het uitstekend op poten gezet en sommige games die vielen me tegen terwijl sommige games me mee vielen. De sfeer zat er overal goed in, veel gelachen, veel gegamed. Hoe kan het me dat nou zijn tegengevallen?


Ok Het kwam bij dan anders over
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Lawliet schreef:

Keychain ziet er ongeveer zo uit, maar dan met die dans pose.

@Aaruman

Nee. De posters zaten bij de Sega stand ergens in een hoekje dus het was onopvallend.


Bij mij doet hij et ''peace'' teken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ja die bedoel ik ook met die dans move ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Lawliet schreef:
Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.


Waar had je die keychain vandaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

AmazingShikoku schreef:
Lawliet schreef:
Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.


Waar had je die keychain vandaan?


Ik kreeg hem van een vent met een tas, bij de psps.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Aaruman schreef:
AmazingShikoku schreef:
Lawliet schreef:
Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.


Waar had je die keychain vandaan?


Ik kreeg hem van een vent met een tas, bij de psps.


Meh, nadat ik mijn MW2 t-shirt gescoord had, had ik eigenlijk nog weinig oog voor andere goodies. Heb nog een stuk of 5-6 posters gescoord, maar ik zag voor de rest ook nergens iets anders. Bij Acer stond zo'n klein wiefke nog met wat keychains rond te lopen, maar die waren zo standaard als de pest. Ik had graag meer games speelbaar gezien in de opstelling van MW2. Ben je zeker van je speelminuutjes, en had je nog meer kans op goodies ook. T-shirts van ACII, Borderlands en Avatar had ik dan ook geen protest tegen gehad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Aaruman schreef:
AmazingShikoku schreef:
Lawliet schreef:
Nope. Kon gewoon ruistig me goodies pakken. Maar op een moment kwamen er allemaal koters naar binnen rennen.


Waar had je die keychain vandaan?


Ik kreeg hem van een vent met een tas, bij de psps.


Same
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Danny Ouderling schreef:
AmazingShikoku schreef:
Jonezy schreef:
Pas als Douwe achter z'n Team Fortress 2 of z'n Wii vandaan komt en zich hier registreert om zich wat meer te verdiepen in games, dan pas ga ik wat aardiger voor hem zijn


En een xbox 360 koopt natuurlijk.


Maar dan wil hij met jullie meedoen, en of dat nou zo goed is?


Liever dan dat iemand 13 keer doodgaat en dan besluit weg te gaan terwijl we Endure proberen te halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Point taken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group