Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Sep 2011 15:55    Onderwerp: Kill-F*ck-Marry! Reageren met citaat

Kill-F*ck-Marry! is een internet spelletje waar je uit 3 keuzes moet kiezen wie je vermoord , met wie je gaat trouwen en met wie je wel eens en nachtje in bed wilt doorbrengen. Ik zie dit de laatste tijd steeds meer en meer , dus het leek mij een leuk ideetje om het ook met de gamed members te spelen. Elke keer als iemand het vraagt moet de volgende antwoord geven en weer 3 nieuwe keuzes plaaten. Als de Mods het hier niet mee eens zijn mag het topic gewoon gesloten worden

Ik begin dus maar :

Pino , Brad Pitt en Justin Bieber.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Sep 2011 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Pino zou ik vermoorden, ben benieuwd wat voor kleur bloed dat geeft. Daarna zou ik Justin Bieber's kont uitscheuren met m'n grote piemel. Daarna zou ik Brad Pitt trouwen omdat die lekker rijk is.

Adolf Hitler, Mark Rutte en Rebecca Black
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Sep 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga trouwen met Rebecca black omdat ze cool is en dan word ik beroemd en dan lach ik haar uit en ga ik scheiden na 1 dag.
Ik wil een nacht doorbrengen met Rutte en zijn snurk opnemen en verkopen en Hitler ga ik vermoorden ik ben benieuwd hoe hij schreeuwt.

Batman, Roger Waters, Job Cohen
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Sep 2011 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

edit: nvm ik snapte het spelletje niet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: