Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
prangstar BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 12:02    Onderwerp: Amerikaanse spellen bestellen Reageren met citaat

Plaats hier sites waar je Amerikaanse spellen kunt bestellen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

is dat niet soort van reclame voor andere sites?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
prangstar BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

nee, je kunt niet op iedere amerikaanse site games naar europa laten komen.

het is me nu wel gelukt de God of war collectie bij gamestop.com te pre-orderen:P yeah, nu maar wachten kan ik in ieder geval dit jaar nog spelen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

no-ps3-no-living schreef:
is dat niet soort van reclame voor andere sites?

Ach, het is toch geen concurrentie voor Gamed.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom USA games,meestal mogen die niet geleverd worden naar europa.

Neem gewoon asian games,de meeste zijn met engelse text en menu,en die mogen wel geimporteerd worden.(yesasia.com)

En wil je voor goedkoop,neem een UK site,net section 8 besteld voor 18 euro.(thehut.com game.co.uk)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is juist omgekeerd. De meeste Aziatische sites zullen juist niet meer leveren aan Europa en ze zijn duurder.
Terug naar boven
Mr White25 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Het is juist omgekeerd. De meeste Aziatische sites zullen juist niet meer leveren aan Europa en ze zijn duurder.

Dan kijk je toch op de verkeerde websites.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mr White25 schreef:
Joni Philips schreef:

Dan kijk je toch op de verkeerde websites.
De Yen staat beter dan de Euro, dus duurder. En Lik-Sang vs. Sony heeft vele Aziatische importeurs doen stoppen met PS import.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ik laat ze altijd importeren
voor het laatst Xenosaga III binnen gekregen
en Wild Arms Alter Code F bestelt
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch gek dat ik al mijn spellen en geïmporteerd en goedkoper binnenkrijg.

Ben trouwens ook wel benieuwd welke Amerikaanse website USA games levert aan Europa, en niet stiekem een Canadese website opgeven, dat is namelijk geen Amerika.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

crono999 schreef:
Toch gek dat ik al mijn spellen en geïmporteerd en goedkoper binnenkrijg.

Ben trouwens ook wel benieuwd welke Amerikaanse website USA games levert aan Europa, en niet stiekem een Canadese website opgeven, dat is namelijk geen Amerika.
Amazon.com. Voor de rest geen idee, ik heb al jaren niet geïmporteerd. Ik zeg je gewoon dat importeren uit de VS goedkoper moet zijn dan uit Azië om dezelfde reden dat importeren uit de UK beter is. En voor een voorbeeld over niet naar Europa leveren: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-49-en-70-3gth.html
Terug naar boven
Mr White25 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
En Lik-Sang vs. Sony heeft vele Aziatische importeurs doen stoppen met PS import.

Ja, maar dit gaat niet specifiek over PS.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mr White25 schreef:
Joni Philips schreef:
En Lik-Sang vs. Sony heeft vele Aziatische importeurs doen stoppen met PS import.

Ja, maar dit gaat niet specifiek over PS.
Idd, maar het toont aan dat er in Azië juist games niet geleverd mogen worden naar Europa itt zijn bewering.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Play-asia??? nee nee ik heb het over yesasia.

Play-asia is trouwens geen jap/asian maar een amerikaanse website(vandaar ook het import probleem) ,yesasia is een jap/asian website.

En lik-sang,dat ging eerst om mod-chips en flash kaarten,en daarna om psp die zogenaamd schadelijk waren,als je zogenaamd in europa een japanse psp had,omdat ons voltage anders is,dan zou je psp doorbranden.
En daarmee hebben ze nog gewonnen ook :s
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

crono999 schreef:
Play-asia??? nee nee ik heb het over yesasia.

Play-asia is trouwens geen jap/asian maar een amerikaanse website(vandaar ook het import probleem) ,yesasia is een jap/asian website.

En lik-sang,dat ging eerst om mod-chips en flash kaarten,en daarna om psp die zogenaamd schadelijk waren,als je zogenaamd in europa een japanse psp had,omdat ons voltage anders is,dan zou je psp doorbranden.
En daarmee hebben ze nog gewonnen ook :s
PlayAsia is uit Hong Kong en Sony daagde Lik-Sang voor de rechtbank om zulke import vanuit Azië naar Europa te verbieden. YesAsia is trouwens deels Amerikaans, deels Aziatisch. Mijn punt was trouwens gewoon $ > Yen voor import. Maar laten we nu terug on-topic gaan en doen wat de topicstarter heeft gevraagd.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bestel het meest bij amazon.co.uk en bij gamehubs , 1x iets besteld bij ebgames en kreeg freaking invoer rechten op een game.

Sommige games koop ik bij freerecordshop omdat ik daar 20% korting krijg.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand een plek waar je Assassins Creed II Black Edition kan krijgen? Kan hem nergens vinden.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

pizzarulez schreef:
Weet iemand een plek waar je Assassins Creed II Black Edition kan krijgen? Kan hem nergens vinden.

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10287842/Assassin-Creed-II-Black-Edition/Product.html

of

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10287856/Assassin-Creed-II-Black-Edition/Product.html

en

http://www.play.com/Games/PC/4-/10287867/Assassin-Creed-II-Black-Edition/Product.html
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 28 Sep 2009 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij budgetgaming.nl kun je ook een hap website's vinden voor goedkope en import games. En je ziet in 1 opslag alle aanbiedingen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: