Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Master Killer BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 14:44    Onderwerp: Halo Wars tips uitdelen. Reageren met citaat

Hoi wie heeft er ook Halo Wars en kan wat tips geven.

Ik ben van mening dat ik al devolgende conclusie heb:

-Het is beter om maar maximaal 2 basissen te maken, iemand met 4 bassisen en dus 2 keer zoveel supply yards verdiend op een of andere manier even veel supplys in dezelfde tijd. En het geld wat je normaal steekt in je 3de en 4de basis kun je dan aan een groot leger besteden.

-Het is beste om 4 units te hebben dan 1 volledig geupgrade. Want het geld bij scorpion up te graden kun je beter eerst steken in zoveel mogelijk units en als je je pop limit hebt bereikt dan pas het geld wat je over hebt daaraan besteden.

-Ik zie vaak dat mensen alleen maar supply yards maken en al hun geld in een type unit stoppen, dus bijvoorbeeld alleen maar supply yards 2 stroom en 1 tank depot om alleen maar deze ene type unit uit te pompen.

Want in meeste strategie games geld het rock scissors paper wet waarbij je juist voordeel hebt als je infantrie van barracks + tanks + vliegtuigen hebt maar voor dit spel gaat dat helemaal niet op, je kan beter je beste unit hebben en daar dan heel veel van volledig geupgrade.

-Ik weet niet of mensen cheaten online maar sommige hebben in 5 minuten een scarap gebouwt, en als ik dan zie hoeveel geld het kost voordat je dat hebt snap ik niet hoe dat mogelijk is. Eerst 1 tempel van 500 + 1000 level 1 upgrade + 2000 level 2 upgrade + 3000 voor de scarap + 100 x 6 supply yards = 600 + 225 x 6 voor supply yard upgrades = 1350. Dan snap ik niet hoe mensen in zoon korte tijd 8450 geld kunnen krijgen. Als ik het probeer dan duurd het 3 keer zolang?

-Spartans in een tank of vliegtuig maakt hem super sterk.

-De speciale ijs aanval van de vrouwelijke leider van UNSC is super sterk tegen vliegtuigen.

Vinden jullie dat sommige dingen kloppen en hebben jullie nog tips voor dit spel?

Ik vind het zelf jammer dat wat in het boekje staat helemaal niet opgaat voor dit spel. Als ik anti-air vehicles maak merk ik er helemaal niks van dat ze een counter unit zijn. en infantrie beats air? merk ik ook niks van.
Spartans reageren ook super slecht als ik ze commando geef een voertuig over te nemen. Blijven ze eerst een uur stil staan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb dit spel gekocht bij de release en ligt nog steeds in seal. is het aan te raden er toch mee te beginnen?
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, dat zou ik niet doen.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

@Killer

Dat komt omdat het iets ingewikkelder is dan bladsteenschaar, er zijn ook hard en soft counter units. Met andere woorden een zachte steen en een harde steen

bekijk dit eens http://www.halowars.com/news/devblog/archive/2009/04/27/Under-The-Hood-of-the-Halo-Wars-Combat-System.aspx

en dit http://www.halowars.com/news/devblog/archive/2009/04/15/Rock_2C00_-Paper_2C00_-Spartan-and-what-it-means-in-Halo-Wars.aspx
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar ben ik niet mee eens, na de updates klopt er niks meer van de hard en sof counters. Hunters zijn bijvoorbeeld heel slap geworden en zijn geen noemswaardige counters meer.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

toch wel hoor. De updates hebben er gewoon voor gezorgd dat er minder wordt ge warthog rushed en dat ¨Professor Anders haar buitengewoon tactisch voordeel kwijt is.
Nu is het spel gebalanceerd.

Wanneer zijn je hunters dan te zwak? Dat hangt ervan af.
Je kan toch niet verwachten dat Tech1 of 2 Hunters het zullen halen van Tech 3 of 4 scorpions die groter in aantal zijn? Ik bedoel maar, verduidelijk je situatie een beetje.
Terug naar boven
Joris Luyten BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb net een xbox360 gekocht,
da pakket me halo 3 en halo wars
halo 3 heb ik al vrij veel gespeeld maar aan halo wars
moet ik nog beginnen
dus binnenkort mss wat tips
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Master Killer BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

2 volledig geupgrade hunters tegen 1 niet geupgrade scorpion tank leveren niet die direct harde counter punch. Dat winnen ze niet echt.

En die hunters zijn ook te lam om hun arm een beetje omhoog te houden om de lucht in te schieten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: