Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 17:27    Onderwerp: Jouw ideeen voor een nieuwe game Reageren met citaat

Als schoolproject heb ik onlangs een game afgerond:
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=5312

Nu ga ik voor mijn bachelor project weer beginnen aan een nieuwe game (bezig met de basis structuur atm). Deze gaat deelnemen aan de (Europese) Imagine Cup van Microsoft.

Nu mag jij me helpen met ideeen voor het spel! Brainstormen kan je het beste doen met je doelgroep, en het lijkt me dat mijn doelgroep 'fervente gamers' hier wel eens rond zou kunnen zwerven. Laat dus eens horen wat voor ideeen je hebt over een spel, en vooral natuurlijk wat er zo bijzonder aan is! Als je idee (gedeeltelijk) gebruikt wordt komt er een verwijzing naar je naam in het spel!

Laat dus maar horen Zo uitgebreid als je zelf wil!

Richtlijnen:
-Fotorealisme is niet ons streven, we hebben maar 3/4 jaar werktijd en zijn met 4 man.
-Er komt wss geen online functionaliteit.
-Er moet iets nieuws inzitten wat de game speciaal maakt (geen aangepaste kopie)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Even mezelf quoten:
im2 schreef:
Een survival game. En dan bedoel ik geen survival horror maar gewoon zonder wapens in een jungle gedropt worden (via vliegtuigcrash eventueel?) en dan proberen te overleven Of een alternatief: aanspoelen op een onbewoond eiland.

Voor meer ideeën, zie dit topic:
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=3869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

im2 schreef:
Even mezelf quoten:
im2 schreef:
Een survival game. En dan bedoel ik geen survival horror maar gewoon zonder wapens in een jungle gedropt worden (via vliegtuigcrash eventueel?) en dan proberen te overleven Of een alternatief: aanspoelen op een onbewoond eiland.

Voor meer ideeën, zie dit topic:
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=3869&postdays=0&postorder=asc&start=0

Kijk dat topic kon ik dus niet vinden tnx.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: