Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
gamebeleving BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 15:56    Onderwerp: Ex-hardcoregamers... Wie zijn jullie?!! Reageren met citaat

Wij zijn op zoek naar gamers die vroeger intenstief en fanatiek gegamed hebben, maar nu door bijvoorbeeld een opleiding, een baan of een gezin niet meer zoveel gamen als vroeger. Maar zijn dit ook wel de oorzaken?
Wat is de rol van games in het leven van de ex-hardcore gamer?

Lijkt het je leuk om mee toe doen met dit onderzoek? Of ken jij mensen die dit misschien leuk zouden vinden?

Ga naar: www.gamebeleving.nl voor meer info!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Interessant onderzoek, helaas ben ik geen ex-hardcore gamer .
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

haha, k ben wsl nog een pre-hardcore gamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Akatora BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe wel eens mee als ik tijd heb, check het weleens in het aankomend weekend.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben voorlopig nog een ex-hardcore gamer. Als het vakantie is ben ik weer hardcore gamer.
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Zucht, ik zou een ex-hardcore gamer moeten zijn met die drie weken tentamens in het voortuitzicht. Maar Fallout 3 is een stuk interessanter dan die boeken...

Hebben jullie ook enquetes over verslaving?
Terug naar boven
atomic power robot BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ace_quorthon schreef:
Zucht, ik zou een ex-hardcore gamer moeten zijn met die drie weken tentamens in het voortuitzicht. Maar Fallout 3 is een stuk interessanter dan die boeken...

Hebben jullie ook enquetes over verslaving?

oei, verslaving, daar heb ik de laatste tijd ook last van, ik moet nog zoveel doen maar ik kan het gewoon niet in me opbrengen.

trouwens m'n vader is een ex-hardcoregamer die sinds kort aan het terugvallen is (crash bandicoot 1 ftw)
hij zal waarschijnlijk geen zin hebben in onderzoeken.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe mee

Ik wil wel eens weten wat nou precies de drijfveer van de Ex-HardCore gamers is...
Terug naar boven
gamebeleving BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Het leukste aan dit onderzoek is dat alle bevindingen regelrecht worden vertaald naar nieuwe games! Bij dit onderzoek is iedereen een pro in zijn of haar bevindingen, en kan dat dus bijdragen aan een nieuwe game of verbeteringen aan bestaande games.

Waar veel onderzoeken niet of nauwelijks feedback geven over de resultaten zal dat bij dit onderzoek compleet anders zijn; een kleine groep deelnemers is bij dit onderzoek veel meer van belang dan een grote groep. Zij zullen dan ook veel meer te weten komen van de resultaten!
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Was vroeger hardcore gamer waar ik de meeste spellen gemiddeld in zo'n 2-3 dagen uitspeelde. Maar in de afgelopen jaren is dat steeds minder geworden en speel ik nu maar echt zo'n 1-2 uur per dag als het lukt.
Terug naar boven
gamebeleving BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jij jezelf nu dus als exhardcore gamer beschouwd, dan hebben we een match!

Doe mee!
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik was ook hardcore gamer vroeger. Nu niet meer aangezien mijn drukke baan en lieve vriendin speel zeker nog games maar koop niet meer maandelijks games en speel ook niet meer 24/7. Ooit zal iedereen zijn hobby op een lager pitje moete zetten, of je moet er natuurlijk je werk van maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: