Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 21:08    Onderwerp: Wissel kantoor(welke de beste). Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Beste mensen,

Zoals jullie al weten ga ik van 25 Juli tot 2 Augustus naar Japan.
Maar nu moet ik uiteraard geld wisselen in de Japanse Yen, maar waar kun je dat de beste doen zonder dat er veel eraf word getrokken wat wel het geval is bij de GWK(Grens Wissel Kantoor).

ik ben van plan rond de 3,300 euro te wisselen in Japanse Yen, de vele sites dat ik bezocht gaf aan dat ik rond de 380,000.00 tot 390,000.00 Yen zou krijgen, bij de GWK maar 339,000.00 Yen en dan loop ik tussen de 400 en 500 euro mis.

Dat wil ik graag voorkomen, wat is de beste wissel kantoor.

Of is het verstandig het geld op je rekening te laten staan en in Japan gewoon geld opnemen.

Please let me know as soon as possible,
kan ik het deze/volgende week reserveren.

Arigatou gozai masu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Als je Maestro hebt, kan je overal ter wereld geld opnemen toch? Zou eens bij je bank natrekken of je in Japan kan pinnen en of er nog rare staartjes aan zitten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik heb na gekeken op internet an kwam een aantal reacties tegen dat je in Japan heel weinig banken hebt waar je terecht kunt.
Lokaties weet ik nog niet, moet ik ff kijken of er in Shinjuku eentje zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Misschien kan je er eens contact over opnemen met een Japans toeristeninformatiebedrijf? Een soort VVV?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group