Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Dynasty Warriors of Samurai Warriors?
Maakt niet uit, vind beide erg tof
17%
 17%  [ 6 ]
Dynasty Warriors
23%
 23%  [ 8 ]
Samurai Warriors
8%
 8%  [ 3 ]
Geen van beide, hou niet van de serie(s)
50%
 50%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

En ik maar denken dat je het nieuws poste van the fist of the north star 2 game.

Voor de rest lijkt het dat de DW franchise het moeilijk begint te krijgen om boeind te blijven? Zie meer mensen uitkijken naar de spin offs Warriors orochi/One Piece warriors/ gundam etc..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

konnichiwa schreef:
En ik maar denken dat je het nieuws poste van the fist of the north star 2 game.

Wat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
konnichiwa schreef:
En ik maar denken dat je het nieuws poste van the fist of the north star 2 game.

Wat

Hij heeft wel gelijk. Fist of the North Star: Ken's Rage 2 komt eraan. Helaas zijn er nog geen platformen genoemd.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=RCUhjMji6UY
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik vond de demo van fist of the northstar bout, dus heb em niet gehaald.
then again dw gundam was ook schijt en dw gundam 2 tof dus mischien is north star 2 wel cule.

maar ik ben meer een samurai warriors games fan dan dynasty warriors.

vind dynasty warriors alsmaar saaier worden :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Net zoals het geval was met Warriors Orochi 3, zal Noord-Amerika het spel "Dynasty Warriors 7: Empires" enkel via digitale distributie kunnen verkrijgen.

Met dit soort nieuws ben ik blij dat ik in Europa woon... disc-based all the way!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Sep 2012 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Warriors Orochi 3 Hyper is een launch-game voor de Wii U! Zelfs bij ons!
Het spel brengt ons nieuwe functies waaronder een Duel Mode, welke te vergelijken is met die uit Warriors Orochi 2, en tot nu toe vier nieuwe personages, waarvan er twee eerder speelbaar waren in de PSP-versie van Warriors Orochi 3, welke hier niet is verschenen.

De personages zijn Rachel en Momiji uit de Ninja Gaiden-serie en de nieuwelingen Abe no Seimi en Shennong! Momiji en Shennong werden vandaag aangekondigd, en zijn hieronder op hun eerste Famitsu-scans te zien.

Spoiler: toon


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Sep 2012 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

uhm, gast, zie jij dat als een spoiler
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Sep 2012 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
uhm, gast, zie jij dat als een spoiler

De reden dat ik het in een spoiler-tag zet, is om de pagina niet onnodig te rekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Iemand met One Piece: Pirate Warriors op PS3 die wilt co-oppen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
Iemand met One Piece: Pirate Warriors op PS3 die wilt co-oppen ?

Heb 'm wel, maar ben momenteel nog bezig met de Main Log. Misschien heeft Gezer interesse? Hij heeft 'm ook!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

die one piece leek me wel leuk maar ik kende het niet voordat er een warriors game van kwam dus weet niet of het nu een catering spel is of op zichzelf kan staan.

verder is dw nu echt dood voor me, wat een saaie generieke eeuwig rehashende berg olifantenkeutels is die serie geworden zeg..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
die one piece leek me wel leuk maar ik kende het niet voordat er een warriors game van kwam dus weet niet of het nu een catering spel is of op zichzelf kan staan.

One Piece is een anime die ik zelf ook niet ken. Mijn eerste ervaring ermee is door One Piece: Pirate Warriors, en ik kan me er erg mee vermaken. Het is zeker een game die op zichzelf kan staan. Ik zou 'm daarom dus zeer zeker aanraden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Omega Force, de ontwikkelaar achter de Warriors-games, zal op 1 novemeber 2012 een nieuwe game aankondigen, en heeft daar gisteren een teaser van op internet geplaatst.

In deze teaser zien we personen die lijken op Zhuge Liang, Zhao Yun en Sun Shangxiang, waardoor mensen denken dat het hier gaat om Dynasty Warriors 8 (Shin Sangokumusou 7).

De teaser kan via deze link bekeken worden. Wat denk jij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Asianator schreef:
Omega Force, de ontwikkelaar achter de Warriors-games, zal op 1 novemeber 2012 een nieuwe game aankondigen, en heeft daar gisteren een teaser van op internet geplaatst.

In deze teaser zien we personen die lijken op Zhuge Liang, Zhao Yun en Sun Shangxiang, waardoor mensen denken dat het hier gaat om Dynasty Warriors 8 (Shin Sangokumusou 7).

De teaser kan via deze link bekeken worden. Wat denk jij?


Het stuk met die boten lijkt ook veel op chi bi, dus het zal wel een Dynasty Warriors game worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
Asianator schreef:
Omega Force, de ontwikkelaar achter de Warriors-games, zal op 1 novemeber 2012 een nieuwe game aankondigen, en heeft daar gisteren een teaser van op internet geplaatst.

In deze teaser zien we personen die lijken op Zhuge Liang, Zhao Yun en Sun Shangxiang, waardoor mensen denken dat het hier gaat om Dynasty Warriors 8 (Shin Sangokumusou 7).

De teaser kan via deze link bekeken worden. Wat denk jij?


Het stuk met die boten lijkt ook veel op chi bi, dus het zal wel een Dynasty Warriors game worden

Dat denk ik ook. Maar, aangezien Dynasty Warriors 7: Empires nog niet eens uit is, zet ik mijn geld op Dynasty Warriors NEXT 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Okt 2012 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En twee dagen voordat de officiele onthulling zou plaatsvinden, is het al gelekt! Dynasty Warriors 8 (真・三國無双7 / Shin Sangokumusou 7) komt in 2013 naar de PlayStation 3!

Onderstaande scan toont het nieuwe design van Zhao Yun, alsook nieuwkomer Yue Jin, een nieuwe soldaat voor Wei.

Meer informatie volgt snel!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Okt 2012 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
En twee dagen voordat de officiele onthulling zou plaatsvinden, is het al gelekt! Dynasty Warriors 8 (真・三國無双7 / Shin Sangokumusou 7) komt in 2013 naar de PlayStation 3!

Onderstaande scan toont het nieuwe design van Zhao Yun, alsook nieuwkomer Yue Yin, een nieuwe soldaat voor Wei.

Meer informatie volgt snel!



Haha ik zie daar onderin de magazine Cress van Tales of Phantasia, haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Europese box-arts voor Dynasty Warriors 8 is bekend!
12 juli 2013 in de winkels voor PlayStation 3 en Xbox 360!



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Lelijke boxart, niks veranderd aan het concept, grafisch nogsteeds hetzelfde, zelfde characters, waarschijnlijk nogsteeds niet terug naar het toffe items en wapens grinden in dw2 en 3 maar ze bij een pak melk krijgen.

gaap.

Mischien als er weer eens een samuraiwarriors komt waarin ze terug gaan naar de stijl van sw1 dat ik geinterreseert raak in nog een potje kak van koei.

edit: heb even wat exstensiever research gedaan en toch positieve geluiden (nog niet confirmed maar ok)

-wel weapons in boxjes vinden weer, thank god.
-toch wel meer nieuwe chars dan 2-3 elk deel.
-toffe geluidseffecten van shingshengende armors en wapens.

wat nog wel vraagtegekens dus negatieve punten zijn:

-boxarts nogsteeds facking lelijk breh.
-wss geen alt costumes enkel recolors en alles wat je al voor de vorige 300 delen heb gekocht als dlc kun je nu 'weer opnieuw kopen. gtfo echt.

:<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jul 2013 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Titel: Warriors Orochi 3 Ultimate
Platformen: PlayStation 3, PlayStation Vita
Ontwikkelaar: Omega Force
Uitgever: Tecmo Koei Games:
Verschijningsdatum: 26 september 2013 (Japan), TBA (Europa)

Toevoegingen:
- Twee nieuwe scenario's: Er zullen twee nieuwe scenario's worden toegevoegd. Eén van deze scenario's speelt zich na de vernietiging van de Hydra af. De tweede zal de herkomst van de demon Orochi verklaren.

- Triple Rush: Een sterkere variant van de 'Switch Combo's.' Hiermee zullen tegenstanders de lucht in gelanceerd worden, waardoor er grotere vrijheid is om combo's te maken.

- Unlimited Mode: Normaliter kiest een speler een team van drie personages en gaat hij/zij daarmee het gevecht aan. In Unlimited Mode zal dit aantal bijna verdubbeld worden, en kunnen spelers nu een team van maar liefst vijf personages samenstellen.

- Extra personages: Warriors Orochi 3 Ultimate zal maar liefst zeven nieuwe personages bevatten ten opzichte van de originele versie. Dit zijn Rachel, Momiji en Kasumi uit de Ninja Gaiden en Dead or Alive-series, Xu Shu uit Dynasty Warriors 7: Empires en de compleet nieuwe Abe no Seimei, Shennong, Yinglong en Tamomo-no Mae.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Jul 2013 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Grrrr, wil een nieuwe Samurai Warriors

Denk overigens niet dat ik DW8 ga halen, tenzij het een lekker gunstig prijsje heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jul 2013 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Samurai Warriors 4 wordt in Japan in februari 2014 uitgebracht. Verwacht de eerste informatie en beelden dus na de Japanse release van Warriors Orochi 3 Ultimate.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 04 Jul 2013 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

MaartenL schreef:
Grrrr, wil een nieuwe Samurai Warriors

Denk overigens niet dat ik DW8 ga halen, tenzij het een lekker gunstig prijsje heeft.

same, en dan hopelijk weer in dezelfde sfeer van SW1 welk toch wel het beste deel was, mede door de extra costumes die gewoon echt tof waren (realistisch ook) ipv matige recolors zonder hoedje oid. Maar ook vooral de grauwheid en submissies enzo, in SW2 was alles een beetje te makkelijk en te recht toe rechtaan imo, movesets waren ook wat overpowered aan het worden met al die extra attacks. Vooral van Shibata Katsuie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 02:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Lees net (gezien ik nogsteeds geen geld op mn bank heb heb ik het spel nog niet kunnen kopen) over dw8 dat je bij het unlocken van een character meteen al zn costumes unlocked ..

nou leuk joh, nu hoef ik het spel ook niet meer als er geen reden is te spelen buiten die fucking kut trophies om, costumes unlocken was voor mij altijd een van de grote redenen om met een character te spelen, naast het unlocken van hun movesets en toffere wapens, hebben ze dat er ook weer uitgesloopt hoor.

Dw is echt helemaal naar de tering geholpen bah.

Mag hopen dat ze niet zo achterlijk zijn wat samurai warriors betreft, imo toch de betere van de 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
Lees net (gezien ik nogsteeds geen geld op mn bank heb heb ik het spel nog niet kunnen kopen) over dw8 dat je bij het unlocken van een character meteen al zn costumes unlocked ..

nou leuk joh, nu hoef ik het spel ook niet meer als er geen reden is te spelen buiten die fucking kut trophies om, costumes unlocken was voor mij altijd een van de grote redenen om met een character te spelen, naast het unlocken van hun movesets en toffere wapens, hebben ze dat er ook weer uitgesloopt hoor.

Dw is echt helemaal naar de tering geholpen bah.

Mag hopen dat ze niet zo achterlijk zijn wat samurai warriors betreft, imo toch de betere van de 2.

Je zou beter eens een poging kunnen wagen door het spel te spelen. Er wordt niet voor niets gezegd dat dit de beste Dynasty Warriors-game is na 3...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group