Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:28 Onderwerp: Resistance: Retribution
| |

|
Resistance: Retribution is een third-person shooter voor de Sony PlayStation Portable. Het spel werd op 15 juli 2008 aangekondigd op Sony's E3-conferentie en werd uitgegeven op 19 maart 2009 in Europa.
Praat hier over deze pure Resistance in handformaat! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:56 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de game nog niet en de demo is te groot voor de PSP. Er zijn veel positieve reviews dus ik denk dat ik de game uiteindelijk wel ga halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Ik heb de game nog niet en de demo is te groot voor de PSP. Er zijn veel positieve reviews dus ik denk dat ik de game uiteindelijk wel ga halen. |
Geloof me, het is een tof spel.
Echter moest ik wel even wennen aan de besturing  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:58 Onderwerp:
| |

|
vond de demo wel aardig, al vond ik dat de vijanden wel erg veel kogels slikte.. ook vind ik persoonlijk de graphics en het coversysteem wat slicker in Syphon Filter, die duidelijk mijn voorkeur geniet. Maar moet Resistance eigenlijk helemaal spelen om echt een oordeel te vellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 10:59 Onderwerp:
| |

|
Dacht dat de game vandaag pas uitkwam.
Ben ook van plan hem na het werk meteen op te halen. Lijkt me idd wel een topper van formaat te worden. Twee weken geleden had ik Star Ocean: First Departure nog gekocht, omdat m'n PSP maar stof lag te happen. Als ik destijds had geweten dat Retribution idd al zo dichtbij was had ik Star Ocean later pas gekoch. Had ik mezelf ook maar beter moeten informeren.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 21:46 Onderwerp:
| |

|
Profanity schreef: | Dacht dat de game vandaag pas uitkwam.
Ben ook van plan hem na het werk meteen op te halen. Lijkt me idd wel een topper van formaat te worden. Twee weken geleden had ik Star Ocean: First Departure nog gekocht, omdat m'n PSP maar stof lag te happen. Als ik destijds had geweten dat Retribution idd al zo dichtbij was had ik Star Ocean later pas gekoch. Had ik mezelf ook maar beter moeten informeren.  |
Eigen schuld, dikke bult
Resistance is een pareltje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 21 Mrt 2009 16:46 Onderwerp:
| |

|
Heb hem gister gehaald, moet nu erg inkomen in de besturing. Enige vergelijkbare game die ik heb met deze besturing is Spinter Cell, maar dat is ook nooit aangeslagen bij mij.
Tot dusver is het een vermakelijke game die me een beetje doet denken aan oudere shooters op de PS1 (toen hadden niet alle controllers analog sticks), maar ik blijf erbij dat FPS'ers eigenlijk niet op de PSP horen. Vond Kratos en Daxter dan succesvoller overstappen naar de PSP. Killzone deed het natuurlijk ook erg goed, maar bij God of War en Daxter bleef de gameplay redelijk gelijk aan het origineel.
Ik vraag me ook af waarom Sony niet net als Nintendo de toppers van welleer opnieuw uitbrengt. Ik zit zelf ontzettend te hopen op een MGS en een RE remake voor de PSP. De vaste camera's in RE of de over de top view van MGS gaan perfect samen met het ene pookje wat je tot je beschikking hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 18:47 Onderwerp:
| |

|
Hij is best leuk online alleen zijn er nu wel een paar vervelende cheaters  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:29 Onderwerp:
| |

|
Het lukt me niet, die demo. Vindem wat moeilijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:45 Onderwerp:
| |

|
Wazzim schreef: | Hij is best leuk online alleen zijn er nu wel een paar vervelende cheaters  |
Cheaters? Hoe doen ze dat dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 11:27 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Cheaters? Hoe doen ze dat dan? |
Op dezelfde manier als ze op de consoles doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
wa |
Geplaatst: 13 Jun 2009 18:25 Onderwerp:
| |
![]()
|
FPS mogen wel vrij zwak werken op de PSP , third person shooters daarintegen wel ik ga hem omdat hij me vet lijkt en daarbij heb ik ook van dark Mirror en Logan Shadow ( Beide Syphon filter) |
|
Terug naar boven |
|
|
darkgamer |
Geplaatst: 05 Jul 2009 20:49 Onderwerp:
| |
|
ik vind hem zeker goed spelen op de psp...
heb zijn grote broer ook al een paar keer gespeeld op de ps3 en eerlijk gezegd had ik geen moeite met de kleine psp en zijn minpuntjes.
de game speelt heerlijk weg: goede graphics, goede gameplay, goede controls, goede sound en vrij goede multiplayer, hoewel je soms wat last hebt van de cheaters (dit is wel beperkt hoor) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|