Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 17:38    Onderwerp: Ipod & Itunes vraagje Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik heb een Ipod Video van 30gig overgekocht van een vriend. Nu er staan nog liedjes op de Ipod en ik heb al Itunes. Ik heb gehoord dat als ik de Ipod verbind dat de liedjes dan automatisch weg zullen gaan. Ik wil de liedjes die al (door mijn vriend) op de Ipod staan nog houden, gaat dit op een of andere manier?

Dankjewel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ik raad yamipod aan, gratis makkelijk en al die shit gewoon even downloaden ipod aansluiten liedjes eraf halen en op jou itunes zetten en je ipod syncen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Je kan een iPod aansluiten op 5 computers.

Kijk eens in het menu van iTunes (bestand etc.) en dan voor machtiging Audible-account
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Probeer eens SharePod.
Zelf trouwens nog nooit überhaupt een ipod of een Apple product gehad.

edit: Je hebt wel .net 2 framework van Mickeysoft nodig. Dat is het enigste nadeel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Niels BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 292

The Source schreef:
Probeer eens SharePod.


Zelf gebruik ik ook SharePod. En dat is inderdaad een geweldig programma om alles te regelen. Het is wel inderdaad MS-only...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zuper BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2004
Berichten: 222

Senuti is ook een handige programma voor de mac
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Gezer schreef:
dark lars schreef:
ik raad yamipod aan, gratis makkelijk en al die shit gewoon even downloaden ipod aansluiten liedjes eraf halen en op jou itunes zetten en je ipod syncen


ja die heb ik ook gebruikt, jammer genoeg heeft ie mijn data vern**kt, veel titels heten nu gewoon unknow-unknow-artist


nee dat ligt toch echt aan jou, je hebt de optie om alleen de titelks te selecteren, aangezien je wsl "illigaal" mp3 download hebben heel veel bestanden geen album data etc.. en daar kotm dan unknown te staan! had je alleen titel moeten selecteren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group