Auteur |
Bericht |
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Jul 2009 14:31 Onderwerp: Onvoldoende geheugen
| |

|
Hoi, Mijn PSP doet heel vaag. hij zegt continu onvoldoende geheugen als ik een pagina laadt op t internet. Iemand die kan helpen? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Jul 2009 14:57 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het probleem bij bepaalde pagina's is dat ze soms zo zwaar zijn dat ze teveel geheugen innemen van de PSP, die zelf maar beschikt over een magere 4MB geheugen.
Je moet proberen je geschiedenis etc te verwijderen.
delete > cookies > cache > input history, als ik me niet vergis
Het kan zijn dat je dit wel eens regematig moet doen.
Als dat niet werkt: eventueel je instellingen voor Cache zetten op 'Do Not Use'
EDIT: Sommige pagina's kunnen zo zwaar zijn dat ze zelfs nooit zullen laden omdat het het geheugen van de PSP overstijgt. Sony is echter met een firmware update bezig die het toelaat om virtual memory te creeëren op een memory stick. Waardoor het probleem dus van de baan zou zijn, maar hoe/wat/wanneer en of het wel degelijk komt is niet zeker. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Jul 2009 16:14 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gelieve ook even te posten of het nu werkt of nog niet, dan kan het als referentie gebruikt worden als andere mensen dit probleem hebben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Jul 2009 16:33 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Gelieve ook even te posten of het nu werkt of nog niet, dan kan het als referentie gebruikt worden als andere mensen dit probleem hebben  | Sorry, maar het werkt niet. Maar wat het wel doet is als je je memory even formateert, echter ben je dan wel je gegevens kwijt. Zou het helpen als je een grotere memory koopt? Nee he? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 17 Jul 2009 16:35 Onderwerp:
| |

|
het is niet dat geheugen
het is je interne ram geheugen
ik raad Netfront beta 4 aan, daarmee kun je gebruik van je ram maken, maarja, heb je niet veel aan zonder hacked psp... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|