Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 01:36    Onderwerp: HDD Vraagje? Reageren met citaat

Hey ik heb een kleine vraag en ik hoopte dat iemand op dit forum me ermee kan helpen.

Ik heb thuis geen internet meer maar ik wil een paar arcade titels kopen vanaf de marketplace, en ik kan mijn HDD wel meenamen naar iemands anders huis.

Nu vraag ik me af , als ik bij hem thuis mijn HDD in zijn xbox doe en daarop een paar XBLA titels gooi, zullen die dan ook werken op mijn 360?

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NickPeters BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Die Arcade titels zijn in principe op gamertag gebonden. Dit betekent dat als jij met jouw account dáár de titels download, ze thuis zullen werken. Het is dan makkelijker gewoon even je hele xbox mee te nemen though. Hoef je er ook niet aan te prutsen.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Volgens mij klopt dat niet helemaal, Nick. Als het goed is zijn ze gebonden aan Xbox én aan gamertag. Als je een arcadetitel speelt op de Xbox die hem heeft gedownload kan je hem offline doen, maar als je hem op een andere Xbox wil doen moet die Xbox online zijn en ingelogd op de gamertag die die titel gedownload heeft. Enkel de HDD meenemen gaat dus niet werken. Het beste is inderdaad de hele Xbox meenemen.
Zie bijvoorbeeld dit thread voor iemand met ongeveer hetzelfde probleem.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe zit het met DLC en avatar items ?
Zullen die wel gewoon werken.
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij geeft aan geen internet méér te hebben. Ik neem aan dat je dus ooit wel xboxlive gehad heeft. Vandaar dat ik hem aanraad zijn hele xbox mee te nemen en dus via zijn internet te downloaden. Op zich staat ie dan dus op zijn account. Dat ie dan geen multiplayer kan doen spreekt voor zich.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

mhmm, mn hele xbox meenemen kan moelijk worden, maar als ik dat niet kan doen, kan ik wel gewoon DLC downloaden voor mijn games?
En avatar kleding moet ook werken tog?
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

geld volgens mij voor ALLE downloads

dlc games kleding....

rot dat je geen ie meer hebt
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
mhmm, mn hele xbox meenemen kan moelijk worden, maar als ik dat niet kan doen, kan ik wel gewoon DLC downloaden voor mijn games?
En avatar kleding moet ook werken tog?

Hoezo moeilijk dan? Ik neem geregeld mijn console in een stevige tas mee. de snoeren heeft ie verder daar al liggen toch? Of is het een kwestie van ouders?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

kwestie van mn ouders ja , ze wilt liever niet dat ik m meeneem....ondanks dat ik m zelf gekocht heb -.-
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: