Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RetroNaudts BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 17:03    Onderwerp: Nieuwe Blog Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2009
Berichten: 8

Hallo, ik zou bij deze graag een link willen plaatsen van mijn nieuwe blog en tevens ook om jullie mening vragen. Het zal voornamelijk een blog zijn waarin ik mijn bedenkingen als gamer beschrijf. Veel aandacht zal daarbij gaan naar games uit de oude doos, meestal ook van het absurde type. Ik heb hierbij zeker niet de bedoeling om een alwetend platform voor retrogames of games in het algemeen te zijn. Niet alles wat ik zal schrijven heb ik dan ook daadwerkelijk zelf kunnen ervaren. Ik val hierbij echter wel steeds terug op documentatie die ik gezien, gehoord of gelezen heb. Dit alles wordt uiteraard bijgestaan door de nodige humor en zelfrelativering.

http://retronaudts.tumblr.com

De naam is geďnspireerd door de podcast "Retronauts".
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Je hebt 2 keer een topic aangemaakt, maarja. Opzich een leuke blog, al is het maar een persoonlijke blog en meestal boeien die me niet zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

De keuze van je onderwerpen is wel goed, maar je schrijfstijl een stuk minder (daar kan je natuurlijk wel aan werken). Dat is deels te wijten aan de soms kromme zinsconstructies, maar ook aan het onnodig gebruik van moeilijke woorden. Plaatjes/filmpjes zou ik zeker houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17890

Eén keer is wel genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group