Auteur |
Bericht |
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Mei 2009 20:45 Onderwerp: Test drive unlimited vraagje
| |

|
hallo mensen,
Ik ben recentelijk weer eens begonnen met TDU voor de ps2 maar heb een vraagje over de soundtrack. Er zit namelijk bij Radio Rock een liedje genaamd Beautiful, Deze staat ook niet in het boekje en kan het nergens vinden op internet. Weet iemand toevallig van wie dit nummer is of dat het speciaal is gemaakt voor TDU ofzo?
Groeten Hitmanhenk
BTW hoe komt mijn avatar zo groot hier en op de frontpage is hij heel klein :S ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2009 20:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Op de frontpage beperken we de grootte automatisch, op het forum niet. Gelieve dit aan te passen want de maximale toegelaten grootte is 125*125. Kun je trouwens één regel ofzo van de lyrics opschrijven. Dan kan ik gemakkelijker zoeken |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Mei 2009 20:57 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Op de frontpage beperken we de grootte automatisch, op het forum niet. Gelieve dit aan te passen want de maximale toegelaten grootte is 125*125. Kun je trouwens één regel ofzo van de lyrics opschrijven. Dan kan ik gemakkelijker zoeken |
ok thnx heb het even gefixt
In het refrein van het nummer hoor ik
This life's no miracle without your, my heart's no miracle without your.
Heb het al gezocht op google met verschillende trefwoorden maar helaas niks gevonden. Mensen hebben atari gemaild maar nooit iets terugggehoord Erg spijtig want het is een erg leuk nummer |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|