Mortal Online |
gaat een topper worden! |
|
0% |
[ 0 ] |
zou nog wel eens goed uit de bus kunnen komen. |
|
50% |
[ 3 ] |
wordt een matige game. |
|
50% |
[ 3 ] |
zal slechten zijn. |
|
0% |
[ 0 ] |
gaat floppen. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 6 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Danny Jonker |
Geplaatst: 12 Mei 2009 22:38 Onderwerp: Mortal Online
| |

|
Na de preview van Jerry vandaag (die is hier te lezen) ben ik, en ik denk ook andere, erg nieuwsgierig geworden over Mortal Online. Mijn vriend en ik krijgen al 'kriebels' in onze buik door er alleen al over te praten hoe het zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd wat jullie van de game vinden?
Discuss! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 12 Mei 2009 22:46 Onderwerp:
| |

|
Ziet er leuk uit, maar geef mij The Old Republic maar :$ |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 13 Mei 2009 10:24 Onderwerp:
| |

|
Het gaat mij sowieso niet om de looks bij deze game. Het gene wat me aanspreekt is de complete vrijheid die je krijgt. Deze game kan precies worden waar ik vroeger altijd over gedroomd heb, maar ik ben bang dat ze het niet waar kunnen maken. Er worden wel vaker zulke beloftes gedaan en die worden nooit 100% ingelost. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 13 Mei 2009 10:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De preview was erg interessant en de game ziet er al aardig gevormd uit voor een Alpha versie. Echter moet ik toegeven erg sceptisch te zijn omdat we de gedurfde uitspraken en mogelijkheden al eerder hebben gehoord en achteraf moet ik bemerken dat er weinig geďmplementeerd werd in de game.
Ik ga de titel zeker in de gaten houden maar Blade & Soul en Aeion hebben voorlopig nog een streepje voor op Mortal Online in mijn boekje. Time will tell  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|