Auteur |
Bericht |
|
Tom_V |
Geplaatst: 13 Dec 2006 09:40 Onderwerp: De 360 in sloppenwijken
| |

|
Net gelezen in de krant dat de ICICI bank in Indië een 'fantastische 'oplossing heeft bedacht om de xbox 360 tot bij de doorsnee Indiër te krijgen.
Ze hebben er een speciaal krediet uitgewerkt dat de Apu-met-de-pet in staat moet stellen om ook van de fantastische microsoft console te genieten.
Je geeft de ICICI $20 voorschot en krijgt zo de 360-console mee naar huis. Daarna betaal je een half jaar lang $27 per maand en je mag je spelbak de jouwe noemen.
Kijk. Een 360 staat gelijk met een jaarinkomen van een doorsnee Indiër. Wat die bank in haar hoofd haalt is mij een raadsel. Benieuwd hoeveel kredieten ze zullen slijten.
Doet me een beetje denken aan die Afrikanen in de meest afgelegen gebieden die als ze kunnen kiezen tussen een landbouwwerktuig en een mobieltje, dolgraag de Nokia in ontvangst nemen.
Neeeuh... de wereld gaat helemaal niet naar de kl*ten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 13 Dec 2006 10:56 Onderwerp:
| |

|
Zelfs $20 hebben de meeste mensen daar niet. En dan zeker ook niet $27 per maand.. Beetje nutteloze actie dus. Dat ze die mensen eerst maar eens een fatsoendelijk huis geven  |
|
Terug naar boven |
|
|
Santello |
Geplaatst: 13 Dec 2006 11:07 Onderwerp:
| |

|
idd een huis
wat moeten ze met een 360 zonder tv?
lame actie |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 13 Dec 2006 11:10 Onderwerp:
| |

|
Precies.. Hoeveel mensen in een sloppenwijk hebben nou een tv Volgens mij geen een want je hebt daar toch ook geen elektriciteit of wel dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|