Auteur |
Bericht |
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 07 Mei 2009 21:10 Onderwerp: Sony Bluetooth Headset PS3
| |

|
hey, ik heb onlangs Sony Bluetooth Headset gekocht en dat ding is echt geweldig_O_ . Alleen is er een probleem, wanneer ik COD4 aan het spelen ben en ik zet mijn microfoon op mute, hoor ik om de 10 seconden een piep geluidje... dat is wel vervelend... weet misschien iemand hoe ik dat kan uitzetten? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mei 2009 21:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
En dat is niet als hij bijna leeg is oid? |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 07 Mei 2009 21:25 Onderwerp:
| |

|
volgens mij niet, had hem vandaag zeker 2 uur opgeladen, terwijl ik fifa09 aan het spelen was. Maar hoorde nog steeds dat gepiep. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Mei 2009 00:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Dan lijkt het me wel een goed plan om Sony te bellen... Heb je ook al gegoogled naar je probleem? Als je de goede zoektermen gebruikt kan het zeer handig zijn.
Handiger, in ieder geval, dan je probleem zelf op elk forum te zetten. Maar een site als Tweakers zou ik wel even posten, daar heb ik goede ervaringen mee . |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 08 Mei 2009 09:47 Onderwerp: Re: Sony Bluetooth Headset PS3
| |

|
Freerunnerdt schreef: | hey, ik heb onlangs Sony Bluetooth Headset gekocht en dat ding is echt geweldig_O_ . Alleen is er een probleem, wanneer ik COD4 aan het spelen ben en ik zet mijn microfoon op mute, hoor ik om de 10 seconden een piep geluidje... dat is wel vervelend... weet misschien iemand hoe ik dat kan uitzetten? |
Dit is normaal. Dat piep geluidje is om je te laten weten dat je mic is gemute. Dit is bij een wireless headset van de Xbox 360 ook zo. Voor zover ik weet is dit niet uit te zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Mei 2009 15:01 Onderwerp: Re: Sony Bluetooth Headset PS3
| |

|
Zanar schreef: | Freerunnerdt schreef: | hey, ik heb onlangs Sony Bluetooth Headset gekocht en dat ding is echt geweldig_O_ . Alleen is er een probleem, wanneer ik COD4 aan het spelen ben en ik zet mijn microfoon op mute, hoor ik om de 10 seconden een piep geluidje... dat is wel vervelend... weet misschien iemand hoe ik dat kan uitzetten? |
Dit is normaal. Dat piep geluidje is om je te laten weten dat je mic is gemute. Dit is bij een wireless headset van de Xbox 360 ook zo. Voor zover ik weet is dit niet uit te zetten. | lol waar slaat dat op je mute vaak je mic omdat je niks wil horen waarom zou je dan wel zo een piepgeluidje willen horen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 08 Mei 2009 15:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
In de handleiding staat op pagina 13 een tabelletje waar idd staat dat het de bedoeling is dat ie 2x per 10 seconden piept. Wordt verder niets gezegd over het uitschakelen van het piepje. Ofwel: it's not a bug, it's a feature.
Trouwens, je bent niet de enige die zich eraan ergert. Zie bijvoorbeeld hier of hier, op Google vind je wel meer.
@no-ps3-no-living: Het gaat er juist om dat anderen jou niet kunnen horen, niet omgekeerd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 08 Mei 2009 16:20 Onderwerp:
| |

|
oke bedankt, ik zag idd dat er meerdere mensen dat hadden en dat het normaal is, och ja, anders zet ik toch effe mijn headset af  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|