Auteur |
Bericht |
|
Master Killer |
Geplaatst: 03 Jul 2009 16:42 Onderwerp: Protype PC onhandelbare besturing met muis
| |
|
Ik zie nergens bij dit spel hoe je de gevoeligheid kunt veranderen met het rondkijken met je muis.
Als ik een gebouw op ren, en ik wil naar boven kijken. Dan moet ik eerst 15 keer mijn muis op pakken en naar boven bewegen enz.
Bij andere spellen is die wel lekker gevoelig.
Enig idee hoe dit aan te passen is nu is dit spel niet te spelen, en pc software mag niet geruild worden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 03 Jul 2009 16:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heeft je muis zelf een instelbare gevoeligheid? Die van mij heeft bijv. 5 standen op de muis zelf waardoor ik snel kan wisselen.
Anders moet je het via control panel -> Mouse maar hoger zetten voor de game.
Als het in de game zat zou het toch ergens onder options moeten staan. Zoniet, hopen op een patch. |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 03 Jul 2009 16:55 Onderwerp:
| |
|
Ik heb via contral panel, en dan muis hem op snel gezet.
Ik heb het gevonden, de muis gevoeligheid staat als je in het menu op opties drukt en dan 2 keer op het kleine rechterpijltje, en dan staat helemaal benenden mouse sensivity, deze stond bij mij op -8. Ik heb hem meteen op 20 gezet.
En nu werkt het fijn.
Wel raar dat ze in het menu Keyboard zetten, en de muis opties onder Options verstoppen.
Alsvast bedankt voor uw snelle antwoord MaartenL. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 03 Jul 2009 16:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Via gamefaqs erachter gekomen dat de sensitivity hoger instellen bij je mouse-opties aardig wat oplost.
In geval je V-Sync hebt afstaan moet je die eveneens aanzetten, de muis werkt nogal hakkel-achtig of niet-reagerend in het geval dat het niet opstaat.
EDIT: Mooi dat het nu werkt, veel plezier  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|