Auteur |
Bericht |
|
Thejoker |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 19:20 Onderwerp: Wat is jouw moeilijkste game ervaring?
| |

|
Hey Gamed.nl freaks
Zoals jullie weten vliegen er altijd genoeg scheldwoorden rond als het even niet mee zit of als je weer van onbekende kant headshots krijgt. Vaak vliegen er ook nog vreemde objecten rond die daar normaal niet voor bedoeld zijn, zoals controllers,schoonmoeders en of toetsen..
Dus daarom de vraag: Wat is het/de meest moeilijke game/moment dat je ooit hebt meegemaakt?
Ik zelf brand los met de games, Metal Gear Solid 4 voor de Ps3 en Escape from monkey island voor de ps2.
Let the posting begin  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 19:22 Onderwerp:
| |

|
De originele Ninja Gaiden voor de NES heb ik als zeer moeilijk ervaren. Nog wel meer dingen van vroeger op de Amiga enzo, dat was echt hardcore. Battletoads op de NES ook ziek moeilijk De laatste tijd niet zo heel veel, Mile High Club op Veteran vond ik ook nog wel een uitdaging  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 19:52 Onderwerp:
| |

|
ik denk toch wel Etrian Odyssey zonder iets van cheats erbij.... ik ben volgens mij nog nooit zo vaak doodgegaan in de eerste 5 minuten van een spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 20:39 Onderwerp:
| |

|
De bossfight van Conan op Hard, Ninja Gaiden op de Xbox en Resident Evil 1 spannen bij mij wel de kroon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 14:37 Onderwerp:
| |

|
Hmm de term moeilijk is natuurlijk beetje dubbelop; vroeger kwam je vast te zitten in games omdat je bij bv een rpg of adventure game niet snapte, omdat je een bepaald object moest hebben vinden, of je wist juist niet hoe je een bepaalde puzzel op moest lossen. Tegenwoordig is het zo dat een spel gewoon qua moeilijkheidsgraad heel hoog moet liggen. Aangezien de developers de af te leggen route altijd simpel en overduidelijk maken (en als ze dit niet doen krijgen ze direct commentaar) en zelfs als dit te lastig wordt kunnen gamers van deze tijd altijd het internet om hulp vragen (iets waar ik persoonlijk een ontzettende afkeer van heb ).
Dat in gedachten genomen denk ik dat mijn grootste moment van euforie bij MGS1 ligt. Ik heb maanden vastgezeten bij het stukje waar Meryl door Sniper Wolf werd neergeschoten en je op zoek moest naar de PSGi. Nooit gedacht dat je zo ver terug moest om dit item te vinden... Ook games als Zelda OoT heb ik uren rondegebracht maar dit was nooit echt met het gevoel van ik kan niet verder maar eerder met het idee dat ik in een vrije wereldrondliep en niemand mij ertoe zette om iets te doen.
Qua moeilijkheid liggen momenteel vooral Killzone 2 op elite en Bioshock op Survivor zonder Vita Chambers nog erg... ....gevoelig zullen we maar zeggen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 14:43 Onderwerp:
| |

|
Megaman!
En sommige bossbattles bij Donkey Kong Country |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 17:16 Onderwerp:
| |

|
Commandos... zonder twijfel |
|
Terug naar boven |
|
|
Butoden |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 17:20 Onderwerp:
| |

|
Ik kan me nog goed herinneren Yunalesca bij Final Fantasy X, maar die had ik wel in 1x verslagen maar kan me nog goed herinneren dat ik daar heel diep voor moest gaan Was moeilijk maar is me gelukt.
Onmogelijke dingen heb ik nog zoveel te gaan das niet grappig meer als ik op een paar kan komen zal ik dat opschrijven maar nu kan ik me niet ff 1 ding herinneren..
Wat ik vroeger ook heel lastig vond was Mario World 2: Yoshi's Island, er was zo'n Plant-Eindbaas van world 3 of 4 en dan moest je de eitjes over het water laten stuiteren maar daar kwam ik toen niet achter. Dus ksnapte heel dat gevecht toendertijd niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:46 Onderwerp:
| |

|
Ik vond de eindbaas van Conan moeilijk!
Twee uur mee gestoeid, en nog een aantal keer de controller de grond laten raken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:53 Onderwerp:
| |

|
Multi-Man in Brawl. En voor de rest zijn 8-bit games zo als Mega Man en Battletoads erg moeilijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:55 Onderwerp:
| |

|
at lilyman,
die was idd een hell.. heb hem op hard gehaald, maar krijg nu al nachtmerries als ik denk aan de Kingmode... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2009 19:59 Onderwerp:
| |

|
flipflop schreef: | at lilyman,
die was idd een hell.. heb hem op hard gehaald, maar krijg nu al nachtmerries als ik denk aan de Kingmode... |
Haha, ik ga het niet eens proberen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 13:20 Onderwerp:
| |

|
Left 4 dead op Expert is niet altijd een pretje online soms wel erg lastige momenten meegemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 15:05 Onderwerp:
| |

|
Na het lezen van de God of War previeuw in de OPM wisten zij mij even leuk te herinneren aan de "Challenge of the Gods" een haast onmogelijke mode die ik menigmaal vervloekt heb en tot op de dag van vandaag niet gehaald.....  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 15:16 Onderwerp:
| |

|
Raining Blood 5 sterren halen. Het is niet dat het moest om verder te komen ofzo, maar het was toch een persoonlijke overwinning |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 15:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
'Moeilijk' zou ik het niet noemen, maar gewoon meer... ehm... belachelijk
Ninja Gaiden II vanwege de hogere 'moeilijkheidsgraad' (lees: we stoppen 10 extra raketspammers per kamer erbij) in de eerste levels. Raar genoeg wordt de game weer terug leuker als je de gewone vijanden (zonder raketarsenaal) tegenkrijgt. Dan merk je dat er weer skill nodig is om goed uit de gevechten te komen terwijl je bij de raketventjes vaak moet rekenen op een hele dosis geluk... |
|
Terug naar boven |
|
|
00fabian7 |
Geplaatst: 24 Apr 2009 21:55 Onderwerp:
| |

|
Nou, het is een spel die niet in de winkels lag ofzo... maar I Wanna be The Guy op very hard mode was toch echt wel mijn moeilijkste game ervaring ooit (na 2 uur kon ik er niet meer tegen en had ik het van mijn computer afgegooid =P) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|