Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 17 Apr 2009 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

L!nk schreef:
Joni Philips schreef:
L!nk schreef:
dnarbeis schreef:
Ik herinner me nog iets dat Joni ooit poste, zo een webpagina met zwarte achtergrond en groene letters.


dat was van Bruno en Vikash ;P


Idd, vraag me nog altijd af hoe zot we waren dat we daar naartoe kwamen.


en omdat bruno en vikash natuurlijk twee hele lekkere jongens zijn.


Vooral daarom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zuper BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2004
Berichten: 222

http://web.archive.org/web/20040110004752/http://www.gamed.nl/
Vanaf daar herriner ik het me nog alleen ik reageerde nooit en ging nooit in het forum. Toen v3 kwam dacht ik echt van WTF? Maar nu ben ik het er aan gewend en is het heel overzichtelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 19 Jun 2009 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
Goof schreef:
Er zou toch een nieuwe versie komen? Dat zeiden jullie maanden geleden al. Ik ben meer dan tevreden met de huidige versie, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Natuurlijk, we launchen met de FF14 review. Nee, even alle gekheid buiten beschouwing. Onze nieuwe versie was versie 3.1 die sneller laadt en meer video-ondersteuning biedt. Over andere toekomstige versies geven we geen commentaar.


=p Gelukkig dat je toen er nog iets achter schreef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jun 2009 06:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Idd, 2010 is iets sneller dan het 2014 dat ik het verwachtte. Zou aan de andere kant wel grappig zijn als we nu effectief met een FF14 review zouden lanceren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group