Auteur |
Bericht |
|
im2 |
Geplaatst: 21 Mei 2009 21:34 Onderwerp: Gametap
| |

|
Enkele dagen geleden was er het nieuws(http://www.gamed.nl/view/59209) dat het portfolio met gratis games aangevuld was met o.a. S.T.A.L.K.E.R. en Hitman: Blood Money.
Het probleem is dat als ik die games wil downloaden er het volgende verschijnt:
Is er enige manier om dit te omzeilen zodat Gametap toch werkt?
Laatst aangepast door im2 op 21 Mei 2009 21:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Mei 2009 21:45 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Gametap ook een paar keer gebruikt voor games(niet de allernieuwste want die doen het hierop toch niet) maar nooit zoiets gehad. Misschien kun je beter het forum op Gametap bekijken. Er zullen vast meer mensen zijn met het probleem. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 21 Mei 2009 22:22 Onderwerp:
| |

|
Even gezocht en ik heb dit interessante topic gevonden:
http://www.gametap.com/forum/the-official-64-bit-support-suggestion-thread-t24582.html?sid=49790a51f1d3d884e2a8470622891dde
Gametap zegt zelf:
Gametap schreef: | Q: Why doesn't GameTap fully support 64-bit yet?
A: The virtual device driver that GameTap uses for certain platforms is provided by a third party vendor, and that driver is not 64-bit compatible yet. |
Maar elders lees ik ook:
VooDooBlue schreef: |
One of my biggest problems with this is that it has changed since the launch of gametap.
Originally gametap WOULD run windows games on x64. Let me repeat that... it WOULD run windows games on x64. Not all games would work, you would basicly get a message saying that the game might not run, due to x64. But the software would attempt to run. Much of the time with success. (I didn't gather any satistics on the matter because I expected it to get better, not worse.)
Now it doesn't even let any windows games try to run! Give us a warning but don't completely shut us down!
This is an issue with gametap and not the 3rd party disk image provider.
Please allow us to find the games that won't run on our own. |
Men vraagt al zo'n 2 jaar om 64-bit support en nu is het nog steeds niet opgelost...nogal triest. Zeker omdat er mensen zijn die een abonnement voor 1 jaar hebben genomen voor een service die ze niet eens kunnen gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|