Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Bats BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 22:48    Onderwerp: Goede headset voor PS3 Reageren met citaat

Ik zoek een goede headset voor mijn PS3, die goede geluidskwaliteit heeft en lang meegaat.

Iemand enige aanbevelingen?

alvast bedankt

EDIT: Ik heb er een gevonden: de Officiële Sony headset, Nu weet ik alleen niet waar ik die kan vinden? heeft iemand een Nederlandse webshop voor me?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij krijg je dat alleen bij Socom.
http://www.bol.com/nl/p/games/socom-confrontation-bluetooth-headset/1004004006227573/index.html
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij WarHawk zit ook een goede.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwe Eyetoy van de PS3 kan je ook toch mee voice chatten?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup, die gebruik ik ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanar BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb deze:

Zat bij Endwar...maar kheb er een beetje problemen mee als ik met een vriend online ga met bv. Little Big Planet. Dan blijkt mijn mic het niet meer te doen en kan hij mij niet horen maar ik hem wel. :S Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Hij doet het tijdens een normale chat sessie wel gewoon.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het echt stom dat je 'm niet los kunt kopen. Kan dat helemaal nérgens?
Terug naar boven
Freerunnerdt BerichtGeplaatst: 24 Dec 2008 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

volgens mij zag ik het laatst op de site van dixons, maar het was niet echt goedkoop
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 24 Dec 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Zanar schreef:
Ik heb deze:

Zat bij Endwar...maar kheb er een beetje problemen mee als ik met een vriend online ga met bv. Little Big Planet. Dan blijkt mijn mic het niet meer te doen en kan hij mij niet horen maar ik hem wel. :S Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Hij doet het tijdens een normale chat sessie wel gewoon.

Welke nat type heb je, als je nat-type 3 hebt ligt het daaraan.

Ik had gewoon een headset bij de lokale mobi-shop gekocht. Gewoon om een bluetooth headsetje gevraagd. werkt goed.

Nu gebruik ik een Sennheiser pc-161 in combinatie met een conceptronic usb soundcard voor de microfoon, en een tulp naar 3,5 mm converter. dat betekend dus dat ik topkwaliteit geluid heb via mijn headset, en een goede mic heb.
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb die van mij bij Warhawk gekregen en ben er tevreden over, hij kan ook gewoon online besteld worden op de site van Jabra of misschien bij een winkel te koop
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd, was dat aanbod van die (oude) headset van jou voor 15 euro nog geldig? Ik denk dat ik die wel wil.

Trouwens, kan je me daar nog een plaatje ofzo van geven, wil effe weten wat voor ding het is.
Terug naar boven
Damian BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Weeet er iemand wat de headset van Sony kost?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Damian schreef:
Weeet er iemand wat de headset van Sony kost?

Ik geloof dat je hem in de winkel kan krijgen voor 55,- euro's, je kan hem ook in een Socom bundel verkrijgen en dan ben je 60,- kwijt, gewoon het Socom pakket dus kopen nu die toch verkrijgbaar is, kan je lekker voice chatten en heb je er nog een leuke game bij ook.
Terug naar boven
Profanity BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

De Socom bundel is idd het voordeligste los verschilt de prijs per winkel maar meestal ligt het ergens tussen de 30 en 50 euro.

De Sony headset die bij socom geleverd wordt, vind ik zelf het fijnste om mee te werken; draadloos en een goede kwaliteit.

De Warhawk headset kan ik je niet echt aanraden; ik vond hem iig niet zo goed werken.

Voor ik de Socom Confrontation headset had, maakte ik gebruik van een wired usb headset; de Logitech Clearchat Comfort
adviesprijs was destijds 50 euro. Een wired headset is natuurlijk ook handig als je een hekel hebt aan lege baterijen, maar de kwaliteit van Sony's eigen headset doet zeker niet ten onder aan deze headset.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb die van mij (de orginele) voor 20e gekocht via amazon.co.uk paar weken terug. Voor nederlandse webshops kom je al gauw tegen de 40euro aan (gcshop.nl), nu zijn ze volgens mij ook bijna nergens meer op voorraad of dan zijn ze heel prijzig (http://www.consoleshop.nl/product/59003/sony-bluetooth-headset-ps3.html).
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Zanar schreef:
Ik heb deze:

Da's de officiele, ik neem aan dat die wel goed werkt.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

als je het goedkoper wilt, koop een usb soundcard, en sluit daar je basic headset op aan,
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ik gebruik nog steeds de draad headset van Socom 1 werkt nog steeds prima na al die jaren
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

zozo hitmanhenk is lekker bezig dit uur xD
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: