Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Nov 2006 15:17 Onderwerp: Prison Break
| |
Eindredacteur

|
Deze week begonnen aan seizoen 2 van Prison Break en ik vind het eigenlijk beter dan eerste seizoen, beter tempo en interessantere personages. Veronica, Pope & Co vond ik eigenlijk saai terwijl de nieuwe toevoegingen wel goed zijn. Ik vind het wel raar hoe die Mahone eerst achter de kleine vogels gaat (C-Tone, Sucre, Tweener) aangaat, terwijl hij T-Bag en Haywire praktisch negeert, dat zijn toch de zwaardere criminelen. Nu ik hoop dat C-Note, Sucre en Kellerman het halen, T-Bag, Haywire, Kim, Bellick mogen sterven. Sara en Michael zullen wel samen eindigen, Lj en Linc zullen ook wel goed blijven.
Laatst aangepast door Joni Philips op 16 Sep 2008 11:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
cfreak24 |
Geplaatst: 07 Jan 2007 18:57 Onderwerp:
| |

|
zeker een goede serie, ben nu bij ep 13, moet nog ff wachten tot de break over is en ik kan weer verder kijken:P |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 21 Jan 2007 02:01 Onderwerp:
| |

|
Prison Break, briljante serie maar toch vind ik seizoen 1 wel beter |
|
Terug naar boven |
|
|
Bruno Jacobs |
Geplaatst: 21 Jan 2007 11:46 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
Seizoen 1 is inderdaad beter, maar vind Seizoen 2 eigenlijk ook een hele andere serie (maar dan met dezelfde characters ).
De break is weer bijna voorbij, dinsdag is hij er weer (voor ons Europeanen dan) en ben zeker benieuwd hoe het verder allemaal afloopt.
Als je een spoiler plaatst, doe dat dan met een witte tekstkleur, zodat je het plezier niet voor iemand anders bederft.
Spoiler
Ik vond de laatste plotwendig wel erg interessant, dat Kellerman (altijd al tof personage gevonden trouwens ) opeens de broertjes gaat helpen. Mahone zal wel niet dood zijn, hij kreeg de kogel nit door zijn hoofd maar aan de andere kant, waarom zou Kellerman het karwei niet gelijk afmaken?
Ben benieuwd naar aanstaande dinsdag, dan weten we weer wat meer |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 21 Jan 2007 12:08 Onderwerp:
| |

|
Bruno Jacobs schreef: | Seizoen 1 is inderdaad beter, maar vind Seizoen 2 eigenlijk ook een hele andere serie (maar dan met dezelfde characters ).
De break is weer bijna voorbij, dinsdag is hij er weer (voor ons Europeanen dan) en ben zeker benieuwd hoe het verder allemaal afloopt.
Als je een spoiler plaatst, doe dat dan met een witte tekstkleur, zodat je het plezier niet voor iemand anders bederft.
Spoiler
Ik vond de laatste plotwendig wel erg interessant, dat Kellerman (altijd al tof personage gevonden trouwens ) opeens de broertjes gaat helpen. Mahone zal wel niet dood zijn, hij kreeg de kogel nit door zijn hoofd maar aan de andere kant, waarom zou Kellerman het karwei niet gelijk afmaken?
Ben benieuwd naar aanstaande dinsdag, dan weten we weer wat meer |
Om het plot een beetje spannend te houden? Overigens vond ik die wending vreselijk voorspelbaar. Deze week begint de serie weer toch? Nu maar hopen dat Haywire zijn opwachting weer maakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 21 Jan 2007 12:08 Onderwerp:
| |

|
Spoiler
Want "de baas" had hem genaaid |
|
Terug naar boven |
|
|
Bruno Jacobs |
Geplaatst: 21 Jan 2007 12:16 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
Roderick schreef: |
Om het plot een beetje spannend te houden? Overigens vond ik die wending vreselijk voorspelbaar. Deze week begint de serie weer toch? Nu maar hopen dat Haywire zijn opwachting weer maakt. |
Spoiler
Mja bij een normaal persoon had je het inderdaad aan zien komen, maar tot die tijd beschouwde ik Kellerman echt als het schoothondje van de President, en dat hij ook tot alles zou overgaan om weer bij haar in een goed dagblaadje te komen.
Ach ja, je kan er naast zitten wat mensen betreft |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 21 Jan 2007 12:22 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Om het plot een beetje spannend te houden? Overigens vond ik die wending vreselijk voorspelbaar. Deze week begint de serie weer toch? Nu maar hopen dat Haywire zijn opwachting weer maakt. |
Ik had het anders niet verwacht, en Haywire ging toch naar Nederland ofzo?
|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jan 2007 11:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Episode 14 spoilers - Ze mogen die stukken met C-Note toch eens laten vallen, ik hoop dat ze die snel pakken. T-Bag is weer lekker, maar zit in een onhoudbare situatie en die gaat nog teruggepakt worden door Sucre en Michael. Mahone is deze episode ook een beetje meer top geworden, maar nu vraag ik me wel af wie Kim zal doden, Kellerman of Mahone want ze kunnen hem geen van beiden uitstaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 24 Jan 2007 21:58 Onderwerp:
| |

|
Spoiler
C-Note word inderdaad een beetje saai en het voegd niks toe aan het verhaal.T-Bag is altijd tof, en ben benieuwd wanneer Sucre en Sarah weer een keer terug komen.
Ik denk dat Mahone hem vermoord want Kellerman zal wel naar het buitenland vluchten met de broertjes.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Episode 21 en het verhaal begint wel rond te raken, ik heb vertrouwen in een lekker seizoenseinde: spoilers
- Kellerman gaat getuigen voor Sara, zij zal dus wel vrijkomen in het de laatste episode.
- Mahone is ontslagen bij de FBI en heeft Linc gevangen, hij wil het geld en de Christina Rose om te ontspannen met zijn familie. Dat kan echter nooit lukken, dat staat haaks op het feit dat Michael moet overwinnen.
- Bellick zit in de gevangenis, net als T-Bag. Zij zouden daar mogen blijven van mij, maar het Sucre probleem is nog niet opgelost. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Apr 2007 11:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat was een interessant seizoenseinde, maar we weten nog altijd niet voor wie Kim nu eigenlijk werkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 06 Apr 2007 12:22 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Dat was een interessant seizoenseinde, maar we weten nog altijd niet voor wie Kim nu eigenlijk werkt. |
Interessant!? Man, opzich net zo geforceerd als het einde van seizoen 1. De serie wordt slecht als je tijdens het kijken gaat bedenken hoe de schrijvers het verhaal af hadden kunnen schrijven en in deze finale kregen die gedachten voor mij t hoogtepunt. Prison Break mag dan een geweldige serie zijn, het is nu al een van de meest geforceerde series ooit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2007 12:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hadden ze het afgewikkeld in seizoen 2 dan had je gewoon een redelijk stom complot gehad over een bedrijf dat Amerika beheerst. So? Wie maalt daarom? Nu kan dat complot tenminste te goed worden uitgewerkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 16 Apr 2007 00:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Spoilers
Zojuist seizoen 2 afgekeken, toch vind ik het iets minder geforceerd overkomen dan Roderick zegt. Het is nu ontmaskert dat er een bedrijf is met een grote invloed, daarmee is het verhaal echter nog lang niet klaar. Er komen bij mij nog steeds vele vragen op, waarbij ik me echter afvraag of het niet beter was geweest om hier nog 5 afleveringen op in te gaan dan de 22 die er gaan volgen. Er moet nog wel iets groots gebeuren willen we straks een verhaal krijgen die enkel nog om vijf personen draait.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Apr 2007 07:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik denk persoonlijk dat het geen bedrijf is, maar het Amerikaanse leger en dat we in het 3rde seizoen vooral gaan horen waarom ze Michael genetisch gemanipuleerd hebben ofzo.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 16 Apr 2007 10:25 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik denk persoonlijk dat het geen bedrijf is, maar het Amerikaanse leger en dat we in het 3rde seizoen vooral gaan horen waarom ze Michael genetisch gemanipuleerd hebben ofzo.. |
En als dat niet geforceerd is weet ik t ook niet meer.
T ging om een broer die zijn broer uit de gevangenis ging halen met een geniaal plan. Zo is de serie geschreven. Dat einde "that's just want we want him to do" is zooooooooooo geforceerd, afgezaagd en ronduit slecht. Echt bizar hoe de schrijvers een serie die t hele seizoen zo goed loopt (op enkele wat mindere afleveringen na) tot 2 keer toe (want bij seizoen 1 was het ook al zo) zo'n slecht, geforceerd en onlogisch einde kunnen schrijven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Timo_ |
Geplaatst: 16 Apr 2007 12:12 Onderwerp:
| |

|
Ik baal er echt ongelovelijk van dat er nu weer een derde seizoen gaat komen. Ze gaan deze serie net zo uitmelken als Lost, verschrikkelijk. Van mij hadden ze na het eerste seizoen gewoon mogen stoppen, zelf met het einde dat ze wegrennen voor de politie.
Seizoen 3 ga ik ongetwijfeld kijken maar ik vrees voor de kwaliteit. Het originele concept is met de laatste aflevering volledig verdampt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 16 Apr 2007 13:16 Onderwerp:
| |

|
Timo_ schreef: | Ik baal er echt ongelovelijk van dat er nu weer een derde seizoen gaat komen. Ze gaan deze serie net zo uitmelken als Lost, verschrikkelijk. Van mij hadden ze na het eerste seizoen gewoon mogen stoppen, zelf met het einde dat ze wegrennen voor de politie.
Seizoen 3 ga ik ongetwijfeld kijken maar ik vrees voor de kwaliteit. Het originele concept is met de laatste aflevering volledig verdampt. |
Lost heeft echter het 'voordeel' dat ze het kunnen rekken zolang ze willen omdat er tig personages zijn en ze toch al een beetje 'soapy' inslag hebben soms. Beide geen oplossing, maar bij Lost voelt het 'logischer'. |
|
Terug naar boven |
|
|
Timo_ |
Geplaatst: 16 Apr 2007 13:32 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Timo_ schreef: | Ik baal er echt ongelovelijk van dat er nu weer een derde seizoen gaat komen. Ze gaan deze serie net zo uitmelken als Lost, verschrikkelijk. Van mij hadden ze na het eerste seizoen gewoon mogen stoppen, zelf met het einde dat ze wegrennen voor de politie.
Lost heeft echter het 'voordeel' dat ze het kunnen rekken zolang ze willen omdat er tig personages zijn en ze toch al een beetje 'soapy' inslag hebben soms. Beide geen oplossing, maar bij Lost voelt het 'logischer'. |
Helemaal waar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Apr 2007 17:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Prison Break heeft in tegenstelling tot Lost wel al heel wat plots afgewerkt. Alleen het The Company verhaal blijft over, voor de rest is alles afgewerkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 16 Apr 2007 17:26 Onderwerp:
| |

|
Ja tuurlijk, Prison Break heeft een veel sneller verloop dan Lost. Dat is precies wat de schrijvers van PB ook moeten onthouden, dan hadden ze niet van die geforceerde shit gemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Nov 2007 12:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat The Company plot begint nu wel belachelijke proporties aan te nemen. We zijn nog geen stap verder in dat plot. Oke, we weten wat operatie Sona is, maar dat is ook alles. Deze operatie is ook compleet idioot want past totaal niet in de tijdslijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
madmaniac |
Geplaatst: 28 Nov 2007 14:21 Onderwerp:
| |

|
kheb ondertussen al 8 episodes van seizoen 3 gezien. Kvind het zeker niet slecht, maar tis niet van het niveau als seizoen 2 en 3. Bij seizoen 2 had het evengoed gedaan kunnen zijn, maar de makers wouden blijkbaar nog een 3de seizoen maken, vandaar het slechte einde van seizoen 2.
De nieuwe personages van seizoen 3 zijn anders ook niet slecht |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jan 2008 21:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |