Auteur |
Bericht |
|
Matesers |
Geplaatst: 03 Mrt 2009 17:46 Onderwerp: Ps2 instellingen
| |

|
Hey mensen, ik kon geen topic vinden waar ik met mijn vraag terecht kan en misschien kan dit topic al snel weer worden gesloten.
Ik heb sinds kort een nieuwe ps2. M'n vorige was kapot en ik had nog garantie. M'n vorige ps2 deed het perfect tot hij kapot ging, maar met deze ps2 lopen spellen wel eens vast tijdens het laden. Spellen die dat bij de vorige ps2 niet deden.
Nu vraag ik me af of dit aan de systeemconfiguratie ligt. Je kunt wat dingen instellen daar. Ik heb er verder geen verstand van, maar zou de disc-lees-snelheid invloed hebben? Of de mate van smoothen ofzo? Die kun je allebei op normaal of op snel zetten.
Ligt het misschien aan de memory card? De betreffende spellen staan op een niet officiele memory card.
Het zal niet aan stof liggen want ik heb 'm nu een maand.
Elke hulp wordt gewaardeerd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 03 Mrt 2009 20:34 Onderwerp:
| |

|
de memorycard kan het probleem zijn. Een vriend van mij had hetzelfde probleem met zijn xbox. Onofficiele memorycards werken niet altijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 15:33 Onderwerp:
| |

|
Ja... iemand anders slechte ervaringen met onofficiele memory cards? |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 11 Mrt 2009 21:13 Onderwerp:
| |

|
Het vastlopen gebeurt niet bij het laden vanaf de memorycard, maar bij het laden tussen gebieden. Het gebeurt vooral bij Beyond good and evil. Herkent iemand dit? En weet iemand wat je hieraan kunt doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 11 Mrt 2009 22:30 Onderwerp:
| |

|
misschien kun je eens kijken of je discs bekrast zijn, en anders kan het ook aan ouderdom liggen, maar als je er een beetje normaal mee omgaat kan er vrij weinig mee gebeuren imo |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 12 Mrt 2009 12:46 Onderwerp:
| |

|
Ik ga er heel normaal mee om, ze gaan van hoesje in console en van console in hoesje.
Ik heb wel wat 2e hands games met veel krassen, maar die worden gewoon afgespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|