Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 12:26    Onderwerp: Vragen over nieuwe regels Reageren met citaat

Ik vind het wel jammer dat de redactie niet toestaat om meerdere toernooien van 1 spel tegelijk toe te laten. Waarom is dit?
En waarom mag je niet bepaalde regels toepassen? Is dit soms omdat daar een discussie over ontstond bij het toernooi van Uranium? Het klinkt gek, maar ik heb het gevoel dat Stefan B Uranium goed kent... miss een neef? broer? etc.

Over die regels aanpassen... de Gay Bal is zo vervelend en nep, dat vind iedereen in fifa. De ECHTE skills zijn dan niet meer van toepassing. Het verpest de uitslagen, wat weer de tussenstanden verpest en wat dus weer het hele toernooi kan verpesten.

Dit is geen aanval, het is alleen kritiek met wat vragen.

Groetjes,

Verspizle
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 12:48    Onderwerp: Re: beetje jammer van de redactie Reageren met citaat
Eindredacteur

Verspizle schreef:
Ik vind het wel jammer dat de redactie niet toestaat om meerdere toernooien van 1 spel tegelijk toe te laten. Waarom is dit?

Op deze manier kan elk toernooi goede aandacht krijgen. Anders wordt het onoverzichtelijk. Het is geen groot probleem om een toernooi een week uit te stellen als een ander toernooi bezig is van die game.

Verspizle schreef:
En waarom mag je niet bepaalde regels toepassen? Is dit soms omdat daar een discussie over ontstond bij het toernooi van Uranium?

Ja. Ook het feit dat er plots twee toernooien van dezelfde game bezig waren hebben ertoe geleid dat we het forum geherdefineerd hebben.

Verspizle schreef:
Het klinkt gek, maar ik heb het gevoel dat Stefan B Uranium goed kent... miss een neef? broer? etc.

Stefan en Uranium zijn broers, maar elke post die Stefan heeft gemaakt in het verband met Uranium's toernooien zijn goedgekeurd door mij. Ik heb hem gevraagd regels op te stellen omdat twee concurrerende FIFA toernooien tegelijk verwarrend werd, zeker aangezien we toernooien aandacht schenken op de FP indien hierom gevraagd wordt.

Verspizle schreef:
Over die regels aanpassen... de Gay Bal is zo vervelend en nep, dat vind iedereen in fifa. De ECHTE skills zijn dan niet meer van toepassing. Het verpest de uitslagen, wat weer de tussenstanden verpest en wat dus weer het hele toernooi kan verpesten.
is het mogelijk in de game? Kan het niet uitgeschakeld worden? Dan kan er ook geen controle op gebeuren. Bijv. Ik speel tegen jou en verlies met 6-0. Dan kom ik toch gewoon op het forum beweren dat jij gewonnen hebt met gay balls. Niemand kan het controleren. Daarom hebben we besloten dat als je een toernooi wil organiseren in dit forum, dat je je moet houden aan de mogelijkheden van de game. Je gaat toch ook geen vechttoernooi organiseren en zeggen dat je niet mag trappen bij het kickboxen?
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet nu echt weg, moet werken, maar kom nog wel terug op dat laatste (dat over die regels).

Ik dank wel alvast voor het snelle antwoord!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips is almachtig hier, Don't Question him!

Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet dat ik zin heb om hier heel veel tijd aan te besteden maar om toch nog even terug te komen op dat laatste...

Het is niet te vergelijken met een vechtspel waarbij je niet zou mogen schoppen. Als je fifa kent weet je dat dit een grote bug/fout is in het spel.
Verbieden is dan misschien moeilijk omdat het inderdaad niet te controleren is, is het dan wel toegestaan om het als een 'ongeschreven regel' neer te zetten?
Ik bedoel; tot nu toe is het goed gegaan, en we zijn al redelijk ver in het toernooi.
Alleen de echte nerdjes zullen de gay bal gebruiken als er in de regels staat dat dit niet de bedoeling is... Ik weet dat die personen er zijn, maar toch... om nou gelijk te zeggen dat je er geen regels bij MAG verzinnen vind ik erg ver gaan. Zeker als iedereen het er wel mee eens is.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Verspizle schreef:
Het is niet te vergelijken met een vechtspel waarbij je niet zou mogen schoppen. Als je fifa kent weet je dat dit een grote bug/fout is in het spel.

Het is echter wel aanwezig in het spel en het maakt deel uit van de dynamiek. Ik heb trouwens nog nooit een goal zien afgekeurd worden in het echt omdat er van bij de aftrap wordt binnengeschoten.

Verspizle schreef:
Verbieden is dan misschien moeilijk omdat het inderdaad niet te controleren is, is het dan wel toegestaan om het als een 'ongeschreven regel' neer te zetten?

Je kan het zetten als aanrader, maar je kunt er geen mensen voor uitsluiten.

Verspizle schreef:
Ik bedoel; tot nu toe is het goed gegaan, en we zijn al redelijk ver in het toernooi.
Onze regels zijn alleen van toepassing voor toekomstige toernooien. Beide FIFA toernooien mogen nog netjes afgewerkt worden.

Verspizle schreef:
Alleen de echte nerdjes zullen de gay bal gebruiken als er in de regels staat dat dit niet de bedoeling is... Ik weet dat die personen er zijn, maar toch... om nou gelijk te zeggen dat je er geen regels bij MAG verzinnen vind ik erg ver gaan. Zeker als iedereen het er wel mee eens is.
Dit is om conflicten te vermijden. Als ik verlies, ga ik gewoon beweren dat de tegengoal een gay ball is, toch simpel. Dit leidt tot ruzie en dat willen we vermijden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: