Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Akatora BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Dan zouden we ook kunnen zeggen dat alle games die voor 2006-2009 uitkwamen matig zijn omdat ze de kwaliteit niet halen van Bijvoorbeeld een MGS4 of een GTA IV. Om die reden ga je nu toch ook niet zeggen dat Metal Gear Solid een matige game is samen met FF 7 en Zelda OoT.
Een beetje respect mag ook wel tegenover games en animes van vroeger.
Alleen omdat ze door standaard zijn ingehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Onzin, er zijn genoeg games voor 2006 uitgekomen die beter zijn dan de games van tegenwoordig. Ik gebruik geloof ik lang niet dezelfde standaards als jou, ik ken 2D games die ik beter vind dan MGS4 of GTA IV. Ik vind games van nu helemaal niet beter dan games van vroeger, al die pracht en praal komt af en toe juist in de weg te staan van de gameplay.
En zo zijn er ook genoeg anime die voor 2006 uitgekomen (bijvoorbeeld Ghibli films) die nog makkelijk beter zijn dan de meeste anime van tegenwoordig. De redenen dat ik DBZ matig vind hebben helemaal niks te maken met het tijdperk waarin het is uitgekomen.

Als je 't mij vraagt heb jij dus juist geen respect voor games van vroeger...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Leuker betekent niet per definitie beter.

En ik dat over games was maar een voorbeeld.
Je begrijpt ook wel dat games van 10 jaar geleden niet de graphics, voice-acting, physics, online mogelijkheden etcetera hebben van nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ga voor de grap eens de originele Gundam bekijken, een serie die tien jaar ouder is en wel blijft boeien tot vandaag de dag. Qua verhaal en personages ook geavanceerd genoeg om nog jaren op voort te bouwen. Als Toriyama zijn oorspronkelijke visie had kunnen waarmaken, had DBZ misschien nog altijd goed geweest. De problemen die DBZ kent, zijn echter niet goed te praten door het feit dat hij vijftien jaar oud is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Akatora schreef:
Je begrijpt ook wel dat games van 10 jaar geleden niet de graphics, voice-acting, physics, online mogelijkheden etcetera hebben van nu.


En die maken een game wel beter, dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group