Auteur |
Bericht |
|
Urkie |
Geplaatst: 16 Feb 2009 00:08 Onderwerp: Internet probleem.
| |

|
Ik heb al een tijd last van een internet probleem, namelijk dat mijn internet voor 5 minuten weg valt als ik in een bepaald gedeelte van een site kom of op mijn hotmail.
Het gebeurt voornamelijk als ik in een forum ga, maar vooral in gewoon topics zoals op Gamed en Gametrailers. Dit is heel irritant omdat ik graag wat post in het Gamed forum . Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb ook mijn cookies etc. al gewist maar dit mocht niet baten. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Feb 2009 09:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Er zijn bepaalde programma's die bij het opstarten enkele instellingen in je router/modem wijzigen om volledig toegang te krijgen. Hierbij valt het internet even uit (de router/modem wordt gereset met nieuwe instellingen).
Misschien dat er een tool of add-on is die hetzelfde doet van het moment dat je een forum-type pagina bezoekt?
Welke browser gebruik je en welke addons heb je geinstalleerd?
Is er een bepaald moment geweest dat dit begon voor te komen? Zo ja, heb je een bepaald programma op die dag geďnstalleerd? |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 16 Feb 2009 10:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb trouwens al meerdere keren een soortgelijk gedrag gezien bij gebruikers van ZoneAlarm. Toen gebeurde het ook dat hotmail weigerde te werken. Heb je toevallig die firewall? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Feb 2009 10:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Cor schreef: | Ik heb trouwens al meerdere keren een soortgelijk gedrag gezien bij gebruikers van ZoneAlarm. Toen gebeurde het ook dat hotmail weigerde te werken. Heb je toevallig die firewall? |
Kan inderdaad hieraan liggen.
Bij de volgende reboot zorgen dat al je anti-virus/firewall progjes uitgezet zijn en kijken of het al enigzins verbetering oplevert. Zeker ZoneAlarm zie ik nog wel wat knoeien met instellingen die je internet doet uitvallen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 16 Feb 2009 12:00 Onderwerp:
| |

|
Ik kan me niet herinneren dat ik een add on voor Inter Explorer heb geinstalleerd behalve dan Flash Player. En het probleem ging zich inderdaad pas op een bepaald punt voordoen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Feb 2009 12:18 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb je ook Firefox?
Anders moet je eens kijken of het bij deze ook zo is.
Als het bij Firefox ook voorkomt, ligt het probleem niet louter bij iexplorer maar dan is het ofwel een algemeen programma (zoals ZoneAlarm) ofwel een bepaalde instelling van je internetconfiguratie. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 16 Feb 2009 12:36 Onderwerp:
| |

|
Zowieso, wat doe je met internetexplorer
Waarom kunnen mensen niet inzien dan IE een vergeef een godvergeven tyfus kut browser is die MS ergens uit een foking afval bak genakt heeft ofzo.
Wat een tering ding is IE zeg, Safari Opera of Firefox dat zijn de browsers.
Maar idd, heb je een anti virus? uitzetten
heb je een firewall? uit zetten
Download firefox probeer het daar mee
En als aan al die eisen voldaan is en hij doet het nog moet je in je internet instellingen rond gaan kijken.
maar zo als ik het zo lees heb je daar vrij weinig verstand van.
Wat je ook kan doen is je cache ff legen miss werkt het
in internet explorer
ctrl+ r
in firefox
ctrl+shift+del en dan alleen buffer aangefinkt laten de rest niet doen
Dat zou kunnen helpen |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Feb 2009 15:12 Onderwerp:
| |

|
Ik ben blij met IE, die godvergeven tyfus kut browser die MS ergens uit een foking afval bak genakt heeft, werkt namelijk goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Feb 2009 15:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kurosaki01 schreef: | Ik ben blij met IE, die godvergeven tyfus kut browser die MS ergens uit een foking afval bak genakt heeft, werkt namelijk goed. |
Er is zeker niets mis mee met iexplorer. Voor elk probleem dat iexplorer op een bepaald vlak heeft, zal Opera/Firefox er op een ander vlak wel eentje hebben.
Het enige probleem wat je met iexplorer kan hebben is nu en dan instabiliteit (vooral op sites met scripts), iets dat vaak al opgelost wordt met de standaard updates ofwel via een simpele extra muisklik als je zoekt op de site van microsoft. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 16 Feb 2009 16:45 Onderwerp:
| |

|
Gebruik je downloadprogramma's? Sommige laten je internet uitvallen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 16 Feb 2009 17:18 Onderwerp:
| |

|
Zet je firewall eens uit, kijken of ie dan nog steeds wegvalt... Zo nee, dan ligt het aan een programma dat fucked met je firewall... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|