Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Token BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 15:29    Onderwerp: Uri Geller Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Goedenmiddag,
Ik hoor net mijn moeder naar mijn broertje en bijbehorende aanhang ropen: "komen jullie Uri Geller kijken"? en dan vraag ik me af hoe laag zijn we vandaag de dag gezonken. Dat er weet-ik-hoeveel mensen naar sbs kijken terwijl het (oh zo overduidelijk opgezette) programma van Uri Geller draaiende is, ik begrijp het niet. Ik heb gister op aanraden van een vriendin gekeken, en nog één keer hiervoor. In beide gevallen vond ik de mask en die vampier nog wel redelijk, gewoon om dat de een onherkenbaar is en de ander gewoon weg gruwelijk.
Nu komt gister die vampier op het einde naar die Uri gewandeld tijdens de show, Tooske staat helemaal ophef te maken. Het leek net alsof ik naar de grote show van Ernst en Bobbie zat te kijken terwijl er een gemenerik het podium op kwam [of zoiets dergelijks] overacted dus.
Maar goed ik vroeg me dus af of jullie er het zelfde over dachten want ik vind die Uri, en de mensen die zeggen dat er dingen gebeuren [door hun tv?!?!?!!] gewoon weg fake..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Het zijn illusionisten maar mensen als Uri Geller claimen wat ze doen geen illusies zijn maar echt. Die verdienen er miljoenen aan. Maar ze kunnen niet meer zeggen wat ze doen fake is want dan word bijvoorbeeld Uri Geller van alle kanten aangeklaagd. En dat weet hij donders goed. Ik zelf vind het ook maar onzin en kan er echt niet tegen dat mensen als Uri Geller claimen dat ze nog nooit een magie boek ofzo hebben gelezen en wat ze doen gewoon door echte magie komt. Het zijn illusionisten die voor de verkeerde redenen hun geld verdienen.

Hier is wel wat interessants over Uri Geller met James Randi.
http://www.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Kan dit forum van het internet af? Ja zo erg vind ik Uri dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Uri Geller is al tig jaren ontmaskerd, maar toch wordt hij door heel Europa aanbeden. De nieuwe Uri Geller is ook een gehele (amateuristische) goochelshow.


http://www.youtube.com/watch?v=V1Y7QR314xA&feature=related
@1:20 -1:22
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ach jongens, laten wie de vent in zijn waan. We weten allen dat het onzin is.

Overigens, SBS is ook zo'n overpopulaire zender waar ik, afgezien van series als House en NCIS vrijwel nooit naar kijk. Nouja, een filmpje kan ook nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uri Geller verdient wel bakken met geld met zijn onzin hoor. Dat geld moet ergens anders worden aanbesteed. En hij is een schande onder de goochelaars.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

@ divine rage,

k had het niet beter kunnen verwoorden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

Het enigste leuke eraan is dat Uri elke keer weer helemaal doorflipt als die wazige vampier weer eens door is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Daar geef ik je volkomen gelijk in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group