Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 14:22    Onderwerp: rihanna mishandelt door chris brown! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Zoals julie waarschijnlijk hebben gehoord/gelezen/gezien is de zangeres rihanna mishandelt door haar vriendje de enige echte chris brown.
De redenen voor de mishandeling was waarschijnlijk dat chris een sexy smsje kreeg en dat rihanna erachter kwam,daarna hadden ze ruzie gekregen in zijn auto waarna rihanna boos werd en zijn sleutels weggooide.daarna heeft hij haar in elkaar geslagen en heeft ze 112 gebeld en de politie zegt dat je rihanna hoorde schreeuwn en misschien is flauwgevallen.toen de ambulance aankwam zat ze onder de blauwe plekken een blauw oog en een kapotte lip ze zeggen dat chris een woede aanval heeft gekregen.ze moet misschien opereren om haar verwondingen aan haar gezicht weg te halen.
ze heeft meerdere concerten afgehaakt.
en jay-z de gene wie rihannna heeft ontdekt is woedend geworden en volgens een vriend van jay-z is chris brown een lopende dode.

nou jongens ik heb dit allemaal zelf geschreven via informatie van andere sites en video's

ik vind chris brown echt de grootste pussy ooit dat hij een meisje slaat.

wat vind jij ervan?

(misschien zitten er wat fouten in de tekst maar ik heb het ff snel getypt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

... Boeiuh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Idd, Als het nou Arnold Schwarzenegger slaat Will Smit op zijn gezicht was, dan ok.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ik kan me er niet druk om maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Enige wat ik me afvraag is hoe Jay-Z denkt weg te komen met een bedreiging op iemands leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ach, Chris Brown mag al heel lang dood. Dit lijkt me een goed moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

EenGeregistreerdeGast schreef:
Enige wat ik me afvraag is hoe Jay-Z denkt weg te komen met een bedreiging op iemands leven.

jay-z's vrien heeft dat gezegd

en joris@ ben je een hater ofso
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Klinkt als een gemiddeld RTL Boulevard verhaal, weinig interessant dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Rene Groen schreef:
Klinkt als een gemiddeld RTL Boulevard verhaal, weinig interessant dus.


Laat ik het nou net daar een aantal dagen geleden gezien hebben... Mijn moeder kijkt er vaak naar, en dan zit ik op de bank met m'n laptop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Dit is game-relatateerd omdat??


Wie boeit rihanna nou?

Chris brown ftw!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

pizzarulez schreef:
Dit is game-relatateerd omdat??


Helemaal niet dus, maar ik denk dat dit daarom in het 'Off-Topic -> Media' gedeelde staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

het gaat gewoon om de idee dat een beroemdheid een andere beroemdheid heeft geslagen hoe kan dat nou niet interesant zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Dit was boeiend toen Ike Tina sloeg. Ondertussen moet er al een beroemdheid vermoord worden voor ik het spannend vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Chrissie B. mag best dood, maar verder boeit het me niet zoveel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

no-ps3-no-living schreef:
het gaat gewoon om de idee dat een beroemdheid een andere beroemdheid heeft geslagen hoe kan dat nou niet interesant zijn


Vraag is: waarom is het wel interessant?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Danie-san BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Nov 2008
Berichten: 127

Maybe she pissed him off
If a woman ever tried something with me, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Als we om elk kleinigheid van de sterren een nieuw topic zouden aanmaken, zouden er miljoenen topics zijn.

Dit nieuws heeft niet veel waarde..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Inderdaad, ik bedoel, ik sla m'n vriendin ook altijd, en dan gaat een van hen nu ook nog moeilijk doen dat het gebeurt. Vreselijk dat die 'moderne' vrouwen hun plaats niet meer kennen.

(Nee maar echt, dit is zo triest als het maar kan, als mijn overbuurvrouw geslagen wordt door haar man komt er ook geen topic voor haar)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

OOH NEE arm meisje

Ik ga nu niet meer kunnen slapen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ja ik had dit ook een paar dagen geleden gezien echt erg, rihanna vol blauwe plekken. dit kan chris brown zn carriere kosten

Dit is best intressant hoor trouwens sommigen moeten niet zo zeiken en gewoon niet reageren als het ze niks boeit

verhaal is trouwens dit. rihanna had nummers gevonden van chicks waar zei niks van wist en ze zit m altijd maar achterna en is heel achterdochtig en toen isty geflipt! ze kwam met een hele grote zonnebril en in een rolstoel t ziekenhuis binnen


Laatst aangepast door dark lars op 12 Feb 2009 17:43; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Spijtig voor Chris Brown,was wel een grote aanhangeren van hem...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Vrouwen mishandelen is nooit goed natuurlijk. Hoop niet voor die Chris gozert dat ie de bak in gaat, daar heeft ie weinig kans van slagen lijkt mij zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

chris brown en al helemaal rihanna tel ik niet als muzikanten, (daar is de muziek gewoon voor een veel te laag niveau voor) en zie de personen dus als gewone mensen. en hoeveel gewone mensen zullen er wel niet geslagen worden per dag? niet echt bijzonder lijkt me zo.

maar vrouwen/meisjes en uberhaubt iemand mishandelen is nooit goed though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Gezer schreef:
dark lars schreef:
ja ik had dit ook een paar dagen geleden gezien echt erg, rihanna vol blauwe plekken. dit kan chris brown zn carriere kosten

Dit is best intressant hoor trouwens sommigen moeten niet zo zeiken en gewoon niet reageren als het ze niks boeit

verhaal is trouwens dit. rihanna had nummers gevonden van chicks waar zei niks van wist en ze zit m altijd maar achterna en is heel achterdochtig en toen isty geflipt! ze kwam met een hele grote zonnebril en in een rolstoel t ziekenhuis binnen



post een link van rihanna vol blauwe plekken?

er zijn nog geen foto's uit wel een neppe maar hij heeft het zeker gelezen.
maar iedereen die die een dom topix vind antwoord gewoon niet ik vind deze 2 muzikanten allebei erg goed daarom vind IK dit wel interesant en dit topic is gemaakt voor de mensen die het ook interesant vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Gezer schreef:
Wouw er worden zoveel kinderen in derdewereldlanden mishandelt en jij maakt je druk om Rihanna...


Idem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group