Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 18 Nov 2006 18:03    Onderwerp: Strategy Guides Reageren met citaat

Zijn meer mensen hier verzot op strategy guides? Opzich zijn ze overbodig omdat de inhoud meestal eerder én gratis op sites als GameFAQs staan, maar toch heeft het wel wat om een spel opnieuw te "lezen" in zo'n dikke handleiding. Zelf heb ik liggen:

- Pokémon Yellow (NL),
- Pokémon Red/Blue (NL),
- Super Mario 64 (D),
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time (EN, één dikke en één bondige),
- The Legend of Zelda: Majora's Mask (EN),
- Turok 2: Seeds of Evil (EN),
- Super Metroid (NL, die zat bij de game met grote box).

En zojuist besteld, deze komt later deze maand pas uit:

De limited edition van de Twilight Princess guide, compleet met hardcover en goudkleurige opdruk en een kaart van Hyrule op stof.

Laatst aangepast door NL|MegaMika op 19 Nov 2006 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Nov 2006 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Die van Piggyback zijn leuk, ik heb strategy guides van FFVII tot FFX (7 is van Brady Games, de rest van Piggyback), van MGS2 en van GTA3. Compleet nutteloos want ik heb ze nooit gebruikt, maar die van Piggyback zijn Collector's item voor mij.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 18 Nov 2006 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn enige gids is die van Pokemon red/blue, die ik er gratis bij kreeg. Toen erg veel plezier van gehad, omdat het hele spel alleen al magisch aanvoelde.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 19 Nov 2006 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse schreef:
Mijn enige gids is die van Pokemon red/blue, die ik er gratis bij kreeg. Toen erg veel plezier van gehad, omdat het hele spel alleen al magisch aanvoelde.
Terug naar boven
Arrie BerichtGeplaatst: 19 Nov 2006 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er een van Age of Empires II: The Age of Kings. Daar ben ik wel blij mee, ik zie het als een soort collector's item.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ApoC BerichtGeplaatst: 24 Nov 2006 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind ze zlef meestal te duur
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Mmm.. mij ook vaak te duur. Ik haal ze wel van internet, en waar heb je die zelda-quide bestelt, zou 'm toch graag willen hebben!
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Stormbreaker schreef:
Mmm.. mij ook vaak te duur. Ik haal ze wel van internet, en waar heb je die zelda-quide bestelt, zou 'm toch graag willen hebben!
Hier (klik).
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Heb hem ook bij Play-Asia besteld, hij is erg mooi zo te zien, can't wait
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Las net dat hij meer dan 400 pagina's telt ^^
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

*Maakt plaats in de boekenkast*
Terug naar boven
Timo_ BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het niet zo met Stategy guides behalve als ik een spel voor de 2/3e keer uitspeel. Anders ben ik bang dat het teveel van de game verprutst omdat je toch sneller naar oplossingen gaat zoeken dan je normaliter zal doen.

Vooral bij games als Zelda is het absolute heiligschennis om de game door middel van de guide voor de allereerste keer uit te spelen. Tom je bent bij deze gewaarschuwd, want jij als meest luie gamer die ik ken mag deze ongeschreven regel niet overtreden en ik ga hier persoonlijk toezicht op houden
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Timo Roeke schreef:
Ik heb het niet zo met Stategy guides behalve als ik een spel voor de 2/3e keer uitspeel. Anders ben ik bang dat het teveel van de game verprutst omdat je toch sneller naar oplossingen gaat zoeken dan je normaliter zal doen.

Vooral bij games als Zelda is het absolute heiligschennis om de game door middel van de guide voor de allereerste keer uit te spelen. Tom je bent bij deze gewaarschuwd, want jij als meest luie gamer die ik ken mag deze ongeschreven regel niet overtreden en ik ga hier persoonlijk toezicht op houden
Beter een luie gamer dan een nep-gamer die zijn hele collectie verkoopt ^^
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik gebruik de guide zeker niet naast mijn Wii terwijl ik aan het spelen ben, echter vind ik het wel een zeer mooi naslagwerk
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, alleen daarom al koop ik hem. En omdat hij straks gruwelijk veel waard zal zijn als er schaarste komt (kijk maar naar de eerste Nederlandse OOT guides die je bij een abonnement op N64 magazine kreeg).

Ik zal hem echter wel gebruiken, ik houd er niet van om langer dan vijf minuten op een bepaald punt vast te zitten. OOT was perfect kwa moeilijkheid, kijken hoe TP wordt.
Terug naar boven
Timo_ BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, gamen zit in je hart niet in de kast
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 05 Dec 2006 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik geen guides en heb het ook nooit gedaan.. Games zijn er om zelf te ontdekken, tenzij het dan ook echt niet lukt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: