Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Braxgata BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:59    Onderwerp: Online FIFA 09 PS3 tornooi Reageren met citaat

Het voetbalseizoen is alweer begonnen en Fifa 09 ligt al weer een poosje in de winkels maar dat doet er niet toe, ik wil hierbij een toernooi voor Fifa 2009 organiseren op de Playstation 3.

De competitie begint als alle plaatsen bezet zijn.
Ik heb nog geen competitie gemaakt die komt er als er genoeg ploegen zijn.
Ik zal de competitie naam hier dan plaatsten.

Spellinstellingen:

Duur speelhelft: 5 min.
Blessures: AAN
Kaarten: AAN
Buitenspel: AAN

Spelregels:

1. Er worden geen competitiewedstrijden in een LOBBIE gespeeld. Ik heb dan geen controle en opgelopen kaarten en blessures tellen niet mee. Als je eerst tegen elkaar wilt oefenen spreek je wel eerst af in de LOBBIE anders kloppen de standen niet meer.

2. Je speelt tegen iedere tegenstander 2 keer: 1 keer uit en 1 keer thuis.

3. Wanneer je precies tegen elkaar speelt spreken jullie ONDERLING met elkaar af via het forum, msn, psn etc.

4. Wanneer je gedurende EEN HELE WEEK niet kan (bijv. vakantie) laat me dit dan weten via een PM.

5. Elk team mag maar 1 keer gebruikt worden!!!

Hoe meld je je aan voor een Competitie:
1. Start FIFA 09 op
2. Ga naar “ONLINE SPELTYPEN”
3. Vervolgens klik je nogmaals op “ONLINE SPELTYPEN”
4. Klik op “ONLINE COMPETITIES”
5. Klik op “COMPETITIES ZOEKEN”
6. Voer de competitienaam en wachtwoord in dat je hebt gekregen via je PM bericht.

Als jullie je aanmelden wil ik graag dat je de ploeg die je bent en je Playstation Network naam erbij vermeld.
Eerst streef ik ernaar om met 16 ploegen te starten, maar als er meer intresse is zal ik meer ploegen laten meedoen.

Veel FIFA plezier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Braxgata BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf pak Manchester United en mijn PSN = Braxgata
Email: Olike_Hockey@hotmail.com
Terug naar boven
Uranium BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Braxgata, ik vindt dit best wel triest wat jij doet. Beetje mijn tekst lopen afpakken wat er bij mijn toernooi stond! Niet goed in je hoofd ofzo?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Schrijf in de toekomst best je eigen tekst of accrediteer de juiste schrijver. Lockje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: