Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 20:04    Onderwerp: Brutal Legend Reageren met citaat

Ik ben geen fan van Heavy Metal maar ben wel fan van Tim Shafter de maker van deze game. Misschien komt de naam niet bekend voor maar games die hij heeft gemaakt zijn: The Secret of Monkey Island 1 en 2, Grim Fandango, Full Throttle, Day of the Tentacle en Psychonauts. Allemaal games waar humor het belangrijkste voor was en de games kregen dan ook allemaal hoge cijfers en vele awards, het is jammer dat de games niet al te goed verkocht werden.

Brutal Legend gaat over een roadie genaamd Eddie Riggs(ingesproken door Jack Black) welke in een optreden een ongeluk krijgt en wakker wordt in een grote fantasy wereld geďnspireerd door Heavy Metal cover art-works. Eddie Riggs komt er al snel achter dat hij krachten heeft in deze wereld en met behulp van een magische hakbijl, zelfgemaakte hotrod en zijn guitar, welke nu magie kan schieten naar vijanden, word hij de held van zijn eigen fantasie wereld. Vele heavy metal artiesten zullen hun stem verlengen aan de game waaronder Lemmy Kilmister, Rob Halford, Ozzy Osbourne en Lita Ford. De game heeft een open wereld van zo'n 64 km met verschillende side-missies en hoofd-missies ook zal je hulp kunnen krijgen van andere artiesten in de game.

Ik kan alvast niet wachten en jij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Als deze game net zo goed speelt als ie gepresenteerd wordt hebben we te maken met een GOTY kandidaat. De humor druipt van deze game af, de game heeft een compleet unieke stijl, erg leuke personages, een prachtige wereld, afwisselende gameplay, een flink budget. Eigenlijk kan er niks misgaan...behalve dat de game slecht zou spelen. Ik hoop en denk het niet maar je weet nooit. Ben erg enthousiast iig over het hele concept.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

http://gamersyde.com/stream_brtal_legend_17_minutes_walkthrough-11942_en.html

Geweldig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Roderick schreef:
http://gamersyde.com/stream_brtal_legend_17_minutes_walkthrough-11942_en.html

Geweldig

Beste walkthrough ever ^_^
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er wel vet uit maar:

Uncharted 2: Among Thieves
Ratchet & Clank: A Crack In Time
Bioshock 2
Modern Warfare 2
Assassin`s Creed 2

zien er ook vet uit.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben wel een liefhebber van Heavy Metal en eindelijk komt ook de echte game voor HM fans. De game kent een sterke cast en zal ongetwijfeld een geweldig soundtrack hebben. Vooral de design zullen veel heavy metal fans aanspreken. Brutal Legend design is namelijk geďnspireerd door Heavy Metal album covers en video clips.

Ik hoop dat de game nog meer mensen zullen trekken in de wereld van Heavy Metal. De game moet me trouwens ook denken aan een typische Jack Black rock film zoals Tenacious D.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: