Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Danie-san BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn tv heb ik online gekocht op www.redcoon.nl.
Ik zou hier even kijken voor mooie aanbiedingen, mijn tv kwam zelfs na onderhandeling bij de Its nog 100 euro goedkoper uit.

Ik had een iets minder groot budget, maar heb toch een aardige tv kunnen kopen:

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B160285/cid/15005/LG_ELECTRONICS_32LG5700/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb van dezelfde Sony TV de V serie i.p.v. de S serie en ben er zeer tevreden over. De Xbox 360 staat aangesloten via de PC ingang (welke ik zelf mooier vond over komen dan HDMI) en de PlayStation 3 via HDMI en beiden geven een fantastisch beeld. Ook Blu-Ray (via PlayStation 3) ziet er zeer strak uit, evenals de upscale van normale DVD"s.

Kijk overigens eens hier: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/sony/kdl-40s4000/prijzen/216470/#prijzen

De TV is veel goedkoper te krijgen dan de duizend Euro bij vandorre.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gezer schreef:
Mijn ma wilt niks op het internet kopen en zeker geen tv, ookal kan ze er 250 euro mee besparen, jammer... Heeft er iemand een Samsung 6 series? Die is namelijk 100 euro goedkoper met dezelfde specs maar de winkelier verkoos toch de Sony. Bedankt voor jullie reacties alleszins.

Veel van de internetbedrijven hebben ook gewoon een winkel, hoewel het soms even rijden is ben je dan nog altijd stukken goedkoper uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb fototoestel gekocht (400€) via redcoon.be. Ik zou daar eens kijken. Verzending duurt wel langer dan ze zeggen. Over de service als er iets slecht is aan de TV (of product ih algemeen) weet ik helaas niks van, maar ik was er wel tevreden over wat de hele afhandeling betreft. Op internet lees ik echter, zoals bij elke winkel eigenlijk, mixed reactions. Sommige positief, andere negatief.

Als je voor een nieuwe TV gaat, ik zat onlangs nog alles wat uit te pluizen en de Samsung LE32A657 krijgt héle goeie reviews. Enig nadeel is dat er geen 1080p/24fps is voor Blu Ray en het stroomverbruik is daar bv. 200W, tov Sony of Panasonic wiens stroomverbruik beduidend lager ligt.

Maar ik zag dat je een 40" wou kopen? Dan zegt m'n advies niks...alles hangt ook af van hoe & wat: bv. Samsungs zijn minder duur, maar het geluid is vaak stukken minder (maar als je je TV aansluit op stereo, dan boeit dat niet), gebruik je de TV vaak en zal je dus willen besparen op stroomverbruik kan je beter kijken naar Sony en Panasonic. Ook qua materiaaldegelijkheid zijn deze - naar mijn mening - stukken beter dan de Samsung. Qua beeldkwaliteit verschilt het qua persoon waar je zelf voor bent, van kleurwarmte etc.

Hopelijk heb je er nog wat aan, want zie dat je post al van een week geleden is.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zie idd niet veel verschil tussen de TV's behalve de kleur en het feit dat er een hdmi ingang meer is, dan zou ik wel voor de S-versie gaan to be honest. You never know...
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer heb zelf van samson naar sony full hd 40w4250 verandert en in Belgie zijn dat de beste !!! Bij vandenborre , sony full 40w4000 , 102 cm dat is perfeckt op alle vlakken ,
alleen een digitaal mee kijken naar gewone kanalen !!
sony heeft geen mooi bleet op kabel zonder digitaal ondersteuning , BV Digirecorder van
telenet of Belgacom , dan heb u de perfecte combinatie ...

voor gamen ga je beter niet hoger dan 102 cm ,
anders ga je ogen ervan pijn doen , zelf als je digitaal kijkt .

oja zeker om games te spelen LCD nemen , dit was de raad van de technieker als ik het vroeg ,op plasma is Panasonic best .

gamen moet op een lcd en sony bravia engine 2 is 40w4000 of 40w4250 verschil paars gespikkelt en draaibare voet zijn toppers ,
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

6 maanden is lang, zeker bij tentoonstelling. Dat betekent dat ie waarschijnlijk 6 maanden lang van 's ochtends tot 's avonds aanstond. Ik zou het alvast niet kopen, en uitkijken voor desnoods een kleiner scherm en even duur.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: