Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Aaruman BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 19:42    Onderwerp: Als jij een game kon maken... Reageren met citaat

Als jij een game kon maken wat zou het dan zijn? Héél benieuwd naar.

Mijn soort,

Thema: The mist
Gameplay als : alone in the dark/ Fallout 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Thema: Lock Stock & Two Smoking Barrels/Ocean's Eleven
Gameplay als: Fahrenheit/Kane & Lynch
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

legend of zelda mmorpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Thema: Darren Shan
Gameplay: Devil May Cry / God of War / Prince of Persia / Tomb Raider met de mooiste cutscenes ooit.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Even copy paste van Top 5 games die gemaakt moeten worden.

Horror Brawl

Ja ik weet het een stomme titel maar ik moest iets verzinnen.
Wat ik wil is een vecht game met alle bekende horror personages uit de film geschiedenis zo als Jason Voorhees, Freddy Krueger, Pinhead, Leatherface, Dracula en nog veel meer liefhebbende horror personages. Zie het maar als een nog bloederige Mortal Kombat game.

Met een geweldige story mode waarin Damien(The Omen) zijn dienaar Pinhead beveelt om alle gruwelijke zieke geesten op te roepen voor een toernooi voor zijn vermaak. En de winnaar van het toernooi krijgt een speciale prijs waar hij weer levend naar zijn woonplaats mag gaan en een wens doen. Dat zou bij elke personage een geweldige ending komen zo als dat Freddy wenst dat de hele wereld in een coma zit of dat Jason wenst dat hij een hele leuke zomer kamp heeft gehad. Allemaal in zeer mooie CG filmpjes.

Elk personage heeft een unieke story mode en in elk gevecht zal er een scene(In-game) komen zo als dat Freddy en Jason elkaar weer een zien. Natuurlijk moeten we ook online kunnen gaan. En het is exclusief voor de PS3. Ik wil dat deze game een grafische monster word en dat elke spatje bloed op je kleding blijft. En er moet shit load of content inzitten met orginele film trailers en alternatieve kostuums. Die game moet gemaakt worden! Pronto!

Thema: Freddy VS Jason en vele andere horror films
Gameplay: Tekken/Mortal Kombat
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 26 Feb 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Een Horrorspel waarin je een verhaal van een 2 a 3 uur durend horrorscenario volgt en zelf ALLE invloed hebt op het verhaal.
Je bent dus in principe scenarioschrijver en acteur tegelijk. Wacht je achter de deur en klap je de killer op het achterhoofd met een pook, of bel je de de politie? dat soort dingen.

ook moet het verhaal in 3 perspectieven te spelen zijn.
- 1 waarin jij de rol van Moordenaar(s), Monster(s) aanneemt
- 1 waarin jij de rol van slachtoffer(s) aanneemt
- 1 waarin je rol van redder(s) speelt( dus politie of dergelijke die proberen de slachtoffers te helpen).

ook moet ALLES wat je doet invloed hebben, zoals de telefoonkabels doorknippen als moordenaar, kasten voor deuren kunnen verschuiven en derg. als slachtoffer,
en bijv kapotte band als politiechaffeur als je te hard over een grindpad rijd.

ook moet het verhaal heel verschillend aanvoelen door ogen van elk verschillend persoon. Zo moet je je bijv. heel machtig en sterk voelen als killer, en claustrofobisch en echt angstig zijn als slachtoffer.

het verhaal moet afgeleid zijn van een jaren 70 horrorfilm waarin angst en vluchten en niet teveel bruut geweld centraal staan. En moet NIET lijken op heavy rain. Als je hoofdpersoon sterft, is het verhaal over en moet je opnieuw beginnen en kan je het totaal anders aanpakken dan eerst.
Ook moet je zelf kunnen instellen in wat voor omgeving/plaats (kies je een bos bij daglicht, een landhuis, of een bewoond dorpje in de nacht ? enz) het geheel zich afspeelt, met wat voor een slachtoffers/moordenaars/redders (kies je een mooi maar erg slim meisje, een stoere bikkel die goed met wapens om kan gaan, een manke griezel met een bijl, of juist een groepje tieners die het slachtoffer met een mes te grazen willen nemen?)
hierdoor kun je zelf de moeilijkheidsgraad en de sfeer van de game maken.En bovendien kun je zo eindeloos veel soorten horrorscenario's ''schrijven'' en spelen wat je zelf tof vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Aaruman BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 10:25    Onderwerp: Welke game. Reageren met citaat

Erg leuk jongens! Vooral die laatste 2 zijn zeer gedataileerd uitgewerkt, en zo wil ik 't voortaan zien

Uitwerking van ''The mist''

Deze survival horror draait om online coop, alleen is deze geen coop zoals in L4d. Nee, je bepaald zelf wat voor rol jij aanneemt. Je begint gewoon als iemand daar in stadt, opeens trekt de mist op en je weet niet wat je moet doen hierbij heb jijzelf de keuze. 1. Blijf ik in m'n huis.
2. Ga ik naar buiten.

Uitendelijk zal je toch iemand vinden wat je speelt online, je kan besluiten om diegene te helpen of te doden. En zo kan jij dus spelen, beetje fallout 3 eigenlijk
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Thema: Jurassic Park

Er bestaan al Mods natuurlijk maar ik wil een echte game.
In King Kong was het al aardig uitgewerkt maar ik wil een open omgeving zoals in Far Cry 2, in-game cutscenes zoals in Half-Life 2, combineren van voorwerpen zoals in Alone in the Dark en graphics zoals in Crysis Warhead.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: