Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 00:04    Onderwerp: Valentijn Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Hij is er weeral bijna, die ene dag op 14 februari. Normaal gesproken doe ik die dag niet veel meer als een andere dag, maar dit jaar is het wat anders.

Buiten wat aan/uit situaties, heb ik nooit iets gekend als een echte relatie. Ik wil niet wanhopig klinken, maar ik zou echt niet weten hoe je dat aan iemand kunt vertellen. Ik ben al enkele maanden binnenin rooskleurig uitgeslagen in de buurt van haar, ik zoek ook veel contact wat zij ook blijkt te apprecieren (het "moeten" meisje/jongen dansen, heb ik 3 weken lang altijd met haar gedaan) en als ik me op een moment niet goed voelde, wat depri, dan zei ze tegen mij (op msn) dat ik eens een lief moest zoeken. Dat lijkt me duidelijk genoeg, maar ik weet echt niet hoe en ik heb zo van die vrienden (maten) die het blijkbaar leuk vinden om je voor schut te zetten, dus laat ik dat liever. Ik ben ook niet het type van op msn een beetje zielig te staan slijmen en elkaar op school niet aan te kijken.


Maar behalve mijn hartuitstorting zou ik ook eens willen weten hoe het met jullie zit. Hoe pakken jullie het aan? Al ervaringen die eventueel voor andere mensen ook bruikbaar zouden kunnen zijn?

Alvast iedereen een prettige valentijn gewenst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

tip 1. geef ze niet teveel aandacht, dan worden ze verwaand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 07:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

tip2: Negeer Valentijn. 1 dag per jaar lief en vrijgevig zijn? Wat denk je van die andere 364 dagen? Verras haar desnoods op 13 februari, alleen maar om een statement te maken.

tip3: Negeer tip1 van N!CE



Je doet het gewoon zoals iedereen op die leeftijd. Vraag haar mee naar de bioscoop (SAMEN, dus geen vrienden erbij van haar of jouw kant), op de fiets! Na de film breng je haar naar huis omdat het donker is en een vrouw natuurlijk niet alleen in het donker mag fietsen . Zodra je bij haar huis bent ga je voor de simpele kus. Dan ruim je gelijk het 'verkering vragen' uit de weg. Ik ga momenteel 5 jaar met dezelfde vriendin (samenwonend en al) en we hebben nooit officieel overlegd dat het 'aan' is
Mocht je een film met enigszins romantische momenten uitgekozen hebben, dan kan je altijd nog kijken of ze tijdens de film al afwachtend zit te kijken. Dan is er niks mis mee om dan al je hoofd op het slachtblok te leggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ ace quorthon

tip 2: agreed

tip 3: denk je dat ik een grap maakte? ik heb dit zelf nog afgelopen jaar meegemaakt, je moet op zn minst een beetje 'hard to get' spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 08:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Koop 12 rozen en 1 plastieke, dan geef je die aan haar en zeg je dat je zal stoppen met van haar te houden als ze allemaal bedorven zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

eigenlijk is dat heel moeilijk te beantwoorden, want ik weet niet wat voor persoon je bent. Ikzelf probeer gewoon aardig en vlot te zijn, en na een tijdje komt dat wel goed dan, maar als je niet zo sociaal vaardig bent werkt dat niet, kan je anders niet met dr gaan smsen ofzo? dan kom je er meestal wel snel achter of ze jou leuk vind en dan is de stap veel sneller gemaakt en als je bang bent dat je op school dan niks durft te zeggen, gewoon ook niet doen maar knipogen ofzo en als ze dan alleen is en jij ook gewoon even wat dingen vragen en net doen of het je boeit, dan moet het eigenlijk wel goedkomen toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

N!CE schreef:
@ ace quorthon

tip 2: agreed

tip 3: denk je dat ik een grap maakte? ik heb dit zelf nog afgelopen jaar meegemaakt, je moet op zn minst een beetje 'hard to get' spelen.


Vrouwen spelen hard-to-get, mannen blijven mysterieus. Een vrouw niet genoeg aandacht geven is dodelijk voor je relatie. Je hart en ziel gelijk helemaal bloot leggen natuurlijk ook. Aldus het mysterieus blijven Maar zoals jij zegt 'verwaand' worden ze er niet van hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Orian BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mei 2007
Berichten: 123

Hoe moeilijk het ook klinkt, gewoon meevragen ergens naar toe. Ik weet dat het, zeker als je niet zeker weet wat zij van jou vindt, heel moeilijk is, maar wat heb je te verliezen? Ja, als ze nee zegt loop je mss 2 weken voor schut op school (ze zit toch bij je op school maak ik uit je verhaal op?). Dat waait vanzelf over.
Als je zelfs dat al vreselijk vind, doe het dan voor een vakantie. Mocht ze nee zeggen, dan kan ze in de vakantie lekker roddelen met vriendinnen, en ben je na de vakantie alweer "oud nieuws".
laat het in geen geval door een vriend regelen, dat is imo wel het zwakste wat je kunt doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zuzek BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Mei 2008
Berichten: 30

Zijn al veel tips gegeven, het belangrijkste wat ik je kan zeggen is dat je iets voorstelt samen te gaan doen op een oprechte manier. Dan moet je niet lang gaan zitten piekeren over woorden, neem van mij aan dat als je iets instudeert dat het niet loopt zoals je graag zou willen. Doe niet iets wat je niet zou willen voorstellen of op een manier die niet bij je persoonlijkheid past, want daar voelen vrouwen zich echt niet lekker bij. Ook al is het moeilijk zou ik hoe dan ook face to face iets voorstellen/vragen, via MSN/telefoon kan je elkaar heel moeilijk peilen en is het ook minder vertrouwd. Nog moeilijker is het om het gewoon in een drukkere omgeving te doen in plaats van een moment te zoeken je met haar af te zonderen, tenzij ze in die situatie al heel comfortabel met je is. Een meid is gewoon sneller geneigd iets te doen of te zeggen (ook als ze dat in retrospect niet meende) als ze zich niet lekker voelt in een situatie.

Daarbij ben ik met ace totaal eens dat je Valentijnsdag zelf het beste kan negeren, het is zo'n herkauwde-uitgebraakte-herkauwde commerciele onzin dag geworden in de loop der tijd. Doe het wanneer je wil en op je gemakt voelt, ga niet toewerken naar een bepaalde dag .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ok bedankt iedereen Ik zal het eens proberen om haar ergens mee naartoe te krijgen. Met de fiets. Denk niet dat ze nee zal zeggen, want onrechtstreeks heeft ze al laten aantonen dat ze iets wil doen Maar het is zo moeilijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

gewoon vol op haar bek pakken als je toch aan het dansen bent!

mocht je het anders willen aanpakken: aangezien je toch met haar praat weet je vast wel wat ze leuk vindt en doet enzo. mocht ze een keer zeggen dat ze een keer een bepaalde film wilt zien ofzo vraag je haar gewoon mee. of je begint zelf over iets dat je wilt zien/doen en kijk of ze mee wilt. ohw ja, bioscoop is stom, echte mannen nemen hun chick mee naar de dierentuin of aquarium ofzo ;D kan je iig met haar praten ipv stil naast elkaar te zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Met subtiele hints laten weten. Als het wederzijds is dan merk je dat gauw genoeg.

Daarna eropin spelen en voila...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Wat een stel vrouwenkenners hier op het forum. En ik maar denken dat gamers nerdz zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

JasperCLA schreef:
Ok bedankt iedereen Ik zal het eens proberen om haar ergens mee naartoe te krijgen. Met de fiets. Denk niet dat ze nee zal zeggen, want onrechtstreeks heeft ze al laten aantonen dat ze iets wil doen Maar het is zo moeilijk

Als ze al heeft aangetoond dat ze iets wil, wordt het er al een stuk minder moeilijk van, toch? Dan heb je in ieder geval niet dat je haar op het moment begint te zoenen en ze zegt "What the heck doe jij nou weer, ik wil helemaal niets met je..."

Ik herken je situatie wel een beetje, though. Maar het maakt het al een stuk makkelijker als je weet dat ze je leuk vindt. En als je het eenmaal hebt gedaan ga je er toch niet meer over nadenken dat je timing nog beter geweest had kunnen zijn, dan is alles gewoon chill .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Feb 2009 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nog een tip kijk even in het topic van RH daar staan ook nog goede tips.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RH BerichtGeplaatst: 04 Feb 2009 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group