Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA IV: Vice City is een oud-gerucht over de nieuwe GTA en mag van mij dan ook dolgraag gebeuren. GTA Vice City is nog steeds de beste en mijn favoriete GTA game, tuurlijk San Andreas was geweldig om de grote omgevingen maar VC had dat speciale gevoel, de muziek, de stemmen, de sfeer alles was gewoon perfect. Wat dan wel het nadeel gaat worden is de stad, die gaat helemaal veranderd worden zoals met Liberty City is gebeurt, nou is dat niet zo'n erge ramp maar ik hou gewoon van die oude stad.

Vice City Stories werd door een vriend van me afgewezen, is deze dan zo slecht of ligt dat gewoon aan hem. Gaat overigens over de PS2 versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij zit dat liedje wat jij post in San Andreas en niet in Vice City, ik kan het ook fout hebben.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wist ff niet waar ik deze vraag moest zetten maar bij de nieuws van vandaag heeft rockstar gezegd dat de 1e uitbreiding exclusief is voor de xbox360 de 2e ook?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

no-ps3-no-living schreef:
ik wist ff niet waar ik deze vraag moest zetten maar bij de nieuws van vandaag heeft rockstar gezegd dat de 1e uitbreiding exclusief is voor de xbox360 de 2e ook?
Ja, dat weten we reeds jaren.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vraag ik me toch af: verwijs je nu naar ons eigen nieuws om ons iets te zeggen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Vraag ik me toch af: verwijs je nu naar ons eigen nieuws om ons iets te zeggen?

wat ik bedoelde was dat er stond: we werken nu aan 2 uitbreidingen voor gta4 waarvan de 1e exclusief voor de xbox 360 ik dacht misschien de 2e niet omdat dat er niet bijstond.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk het wel aangezien ze spraken over exclusieve episodes voor de Xbox 360.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Jan 2009 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Er is enkel een bevestiging van de eerste, in de bron vermelden ze niet of het om exclusives gaat.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

BTW Wie gaat ''The Lost and Damned'' halen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Er is enkel een bevestiging van de eerste, in de bron vermelden ze niet of het om exclusives gaat.

Beide exclusief

Ik denk er wel over om hem te halen ja, die eerste episode...maar is nog even afwachten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: