Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 19:48    Onderwerp: Krassen repareren? Reageren met citaat

Kan je krassen op je disc laten repareren, het lijkt me raar maar ik wou gewoon even zeker zijn xD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ondiepe krassen kunnen gerepareerd worden.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

eraf laten slijpen de data zit "dieper" in de disk
Terug naar boven
da bom BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ja kan, khad het ook laten doen bij een winkel genaamd foregames en hij doet het weer alleen kan ik nog steeds niet het spel op verry hard spelen, mja zo erg is dat diet
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Gamemania heeft een kras repair center, rond de 5 euro per Cd/Dvd geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Schuurpapiertje doet wonderen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Schuurpapiertje doet wonderen.

Dat is toch schuurpapier? Of zit ik er nu naast?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas maar daar mee vemnigvuldig je dat Cdtje.

Dit komt echter wel in de buurt:
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

waar kan ik dit laten doen want geen een van die winkels die jullie zeggen zitten bij mij in de buurt xD

en nee ik ga het maar niet met een kettingzaag proberen of zo polijstapperaat xD want als ik dat ding ga polijsten dan blijft er niet meer zo veel van die cd over
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Disc Doctor ofzo heet het.

Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

ben je nou serieus of ? is een beetje moeilijk als ik gewoon een normaal topic open en al die mensen een beetje droog gaan zitten kloten en foto's naar elkaar sturen, doe dat dan in pm
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Joni Philips schreef:

ben je nou serieus of ? is een beetje moeilijk als ik gewoon een normaal topic open en al die mensen een beetje droog gaan zitten kloten en foto's naar elkaar sturen, doe dat dan in pm

Ja dat ding is serieus bedoeld, ik heb er ad's van gezien bij b.v. Conrad enzo. Ik heb er geen ervaring mee dus ga het je ook niet aansmeren.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Joni Philips schreef:

Ja dat ding is serieus bedoeld, ik heb er ad's van gezien bij b.v. Conrad enzo. Ik heb er geen ervaring mee dus ga het je ook niet aansmeren.

oh oke thnx zal het in de buurt nog is rondvragen maar wat nu opzich wel droog is dat ik nu naar de onderkant van me scherm kijk en zie een advertentie van poetsmachines xD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Naar het schijnt gebruiken zelfs grote ketens ook gewoon zulke dingen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

enige beetje grote winkelketens die ik in de buurt heb(voor games + goedkope) dynabite en mediamarkt
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedere videotheek doet hier ook aan, of hebben iig een polijstapparaat om CD's mee te fixen.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Jan 2009 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Had ooit last van een krassende xbox 360, tot 2 keer toe zelfs, daarna kreeg ik wel mooi een nieuwe overigens. Anyway, mijn CoD4 was hierdoor verneukt. Na enigsinds erover getwijveld te hebben de disc maar te deponeren in de prullemand zei een vriend van me dat krassen wel bij de videotheek er af te slijpen waren, dus zogezegd zogedaan en nou werkt mijn CD'tje weer. Houdt er wel rekening mee dat ze gewoon de opperlaag erafslijppen totdat de kraslaag weg is, verwacht dus niet een splinternieuw CD'tje als je hem weer komt ophalen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: