Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 01:25    Onderwerp: Top 5 games die gemaakt moeten worden. Reageren met citaat

Het leek me wel leuk om hierover een topic te starten. Hier is mijn top 5:

5. Banjo Treeie (Xbox 360)
Met de komst van Banjo Kazooie N&B kan ik het gelukkig nog even uithouden maar ik zou graag een echte Banjo platformer willen zien met HD graphics.

4. Perfect Dark 2 (Xbox 360)
PDZ was de eerste game die ik op een Xbox 360 mocht spelen bij een vriend, het was een hele toffe ervaring en zelfs tot nu nog steeds mijn favo shooter op de Xbox 360. Sowieso is het nog steeds een van de betere shooters op de Xbox 360 dankzij de 4 player co-op, bots, wapens kiezen voor missies & de muziek naar mijn mening.

3. Killer Instinct 3 (Xbox 360)
Rare zit wel steeds mooi te spelen met ons maar kondig A.U.B. die game gewoon aan! Wij willen Ultraaa Combooo!

2. Star Fox (Wii)
Star Fox voor de Wii zou heel wat fans blij maken waaronder ik.

1. Conker 2 (Xbox 360)
Goede humor, vette gameplay & mooie graphics. Wat wil je nog meer? Een sequal ja.

Gelieve geen games in de top 5 te plaatsen die al deels zijn aangekondigd. (Bioshock 2, Mass Effect 2)

Laatst aangepast door No'tje op 02 Feb 2009 09:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

5. Prince of Persia 4
Ja ik weet het, hij bestaat maar laat ons eerlijk zijn: de nieuwste prince of persia bracht niets terug van de diepgang die zijn voorgangers net zo goed maakte. Een free-form vechtsysteem, moeilijke hindernisparkours en toffe puzzels. Wat ze wel goed hadden in de nieuwste telg, waren de graphics en die mogen dan ook vast en zeker terugkeren.

4. Baldur's Gate III

Hoe lang is dit al niet geleden? BG1 & 2 staan bij vele bekend als één van de beste RPG reeksen en dat is zeker niet onverdiend. BG2 staat nog steeds in mijn geheugen gegrift. Een prachtig verhaal, coole characters, vette spells en gameplay om U tegen te zeggen. Komaan Bioware, het is dit of Neverwinter Nights 3!

3. Crackdown 2
Hoewel het mogelijk kan zijn dat deze reeds in ontwikkeling is, is er nog steeds niets officieel aangekondigd. Het is tijd om verder te bouwen op deze blow-up-the-sandbox-game. Wij willen bigger and better! Met wat meer wapens, voertuigen en mogelijkheden zal de game vast en zeker een kaskraker worden.

2. The Darkness 2
Iedereen die deel 1 gespeeld heeft herinnerd zich vast het vrij plotse (en slechte imho) einde. Je mag dan wel wraak hebben genomen maar persoonlijk kan ik moeilijk genoeg krijgen van een dual-wielding mafiose met demon tentacles. The Darkness staat bij mij aangeschreven als één van de beste verhaalsgedreven shooters maar waarom stoppen als je nog maar net de inleiding van het verhaal hebt aangeraakt?

1. Dark Reign III
Eerst en vooral: een pluim voor diegenen die deel 1 en 2 gespeeld hebben. Zij zullen het vast met me eens zijn dat Dark Reign destijds zijn stempel heeft gezet op RTS-land. Deze game had het allemaal: vette units, coole maps, interessante specials en vooral een AI die het je zelfs op Easy nog moeilijk kon maken. Ook tegenwoordig betrap ik me erop dat ik RTS games langs Dark Reign zet om te merken dat ze zelfs nu nog niet eens in de buurt van de kwaliteit van DR komen.

Leuke post btw, maar wel enorm moeilijk. Er zijn zovele games van 'back in the day' die ik zeker een vervolg wil gunnen. Dark Colony, Dark Earth, Little Big Adventure, Magic Carpet, Commander Keen, Descent, Wing Commander, F-22 ADF, IceWind Dale, Planescape: Torment, X-Com Apocalypse, Jagged Alliance en zo ongelooflijk veel meer >_<
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

5. Portal 2
Heb het nooit zo op puzzelgames gehad, maar Portal was een mainstream puzzelgame die origineel was en niet te frustrerend. En als je toch vast kwam te zitten had je gewoon de portal gun om de lachwekkendste situaties te veroorzaken. Gewoon een geweldige game waar ik graag een intuitief vervolg van zou willen zien.

4. Rollercoaster Tycoon 4
Rollercoaster Tycoon was gewoon de bom, dus kom maar op met een nieuwe in de trend van het origineel.

3. Empire Earth IV
Empire Earth is in mijn ogen een van de beste RTS'en ooit gemaakt door de verschillende strategieen die je er in kan toepassen. Kies je er bijvoorbeeld voor om onvoorbereid zo snel mogelijk de volgende tijd in te gaan of pak je het wat verstandiger aan en upgrade je tussendoor ook nog wat units of stel je toch prioriteiten aan je grondstoffenwinning. De mogelijkheid om een tragere tegenstander helemaal te overrompelen doormiddel van modernere units was gewoon vet. Ik hoop dan ook dat de serie terugkeert in de trend van het eerste deel, want met het derde deel hadden ze het toch echt verkloot.

2. Half-Life 3
Ik weet dat episode 3 er nog aan moet komen, maar ik kan gewoon niet wachten op het eerstvolgende full length deel uit deze sublieme FPS serie.

1. Kingdom Hearts III
In mijn ogen een van de leukste RPG's om te spelen en hoop dan ook dat het officiele derde deel van de serie terugkeert naar de Playstation. Samen met Final Fantasy en Half-Life is dit de enige serie die standaard bij de launch aanschaf.

Eerlijk gezegd vind ik deze lijst vrij moeilijk om te maken aangezien er zo ongelofelijk veel games zijn en ik ze niet allemaal op het zelfde moment in m'n hoofd heb. Nu bedenk ik me bijvoorbeeld dat Spyro er ook heel goed tussen gepast zou hebben. Maar toch wel een leuk topic dit, om te zien wat de gamed-members graag zouden willen zien.[/b]
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

5. Atlantis 5
Ik heb de serie als trouwe fan gespeeld. De cijfers waren altijd bar slecht maar ik heb het altijd met plezier gespeeld, dus laat maar komen.

4. The Matrix nieuwe game
The Matrix Path of Neo vond ik al supervet. Maar met de hedendaagse technologieen moet er nog wel iets mooiers te maken zijn die trouw blijft aan het verhaallijn. Meer vrijheid en mooier vechten zou vet zijn.

3. The Elder Scrolls V
Van Oblivion heb ik genoten, dus ik kan niet wachten tot ze een mooi vervolg maken met een supervet verhaallijn en uitgebreide wereld zoals die van Oblivion. Dit keer misschien een wat verdere view distance vol met natuur en geen laadtijden voor steden.

2. Dynasty Warriors 7
Ik ben wat Dynasty Warriors betreft vrijwel altijd enthousiast over een nieuw deel, maar met deze generatie moet het toch wel lukken om eindelijk eens die engine aan te pakken en het verhaal sterk uit te breiden en wat spelelementen toevoegen. Ooit, misschien ooit lukt het.

1. Grand Theft Auto V
Na de wat mindere GTA IV mogen ze van mij apart wel een nieuwe maken die trouw blijft aan de serie. Kortom, meer activiteiten, fire-ambulance-taxi missions, meer interactie met de stad, meer zijlijnen qua verhaal, meerdere steden, meer platteland, meer variatie in voertuigen, veeeeel meer variatie in missies, veel meer wapens en gewoon weer aankopen doen qua gebouwen of iets anders.
GTA IV mogen ze van mij droppen, ook al is het een gigantisch succes en is het dom het te laten vallen, in mijn ogen hebben ze het met GTA IV een beetje verknalt en mogen ze gelijk door naar GTA V[/u]
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Conker 2
Een lief uitziende eekhoorn die graag wat mensen afmaakt en alcohol drinkt. Deel 1 was een erg toffe platformgame met goeie humor, verder verbaast het me nog dat Live and Reloaded er nog zo ongelofelijk goed uitziet. Kom maar op met deeltje 2!

2. Banjo Threeie
Hoe erg ik ook genoot van de nieuwe Banjo Kazooie zat ik me wel steeds af te vragen, wat als dit een platformer was geweest? De leveldesings zijn heel erg mooi en hetzelfde geld voor de graphics. Ik weet zeker dat Rare een hele goeie platformer van kan maken. Misschien wat meer puzelen door gebruik te maken van Kazooie zoals in die 2006 aankondiging teaser?

3. Monkey Island 5
Ik vermaak me nog steeds heel erg met deeltje 3 (1,2,4 nog niet eens gedaan) en ik hoop dan ook dat Lucasarts weer is gaat komen met het genre waar ze zo goed in zijn. Downloadable games maybe?

4. Time Splitters IV
Geweldige Singleplayer en een geweldige Multiplayer, dat is altijd al nummer 1 geweest in de Timesplitter serie en ik hoop dat deeltje IV dit kan voortzetten. De game is voor zover ik weet niet officeel aangekondigt maar na het zien van die geweldige character-art kan ik niet meer wachten. De vraag is alleen: Komt die nog wel?

5. The Ultimate Dragonball Fighter
Neem de geweldige cut-scene's uit Budokai 1, voeg het gehele Dragonball verhaaltje toe (DB-DBZ-DBGT-FILMS en SPECIALS) Maak elke serie anders bijvoorbeeld: Dragonball saga moet worden gespeeld als de Legacy of Goku games, De DBZ saga als de Tenkaichi games, De DBGT als de Budokai games. Wanneer je de game hebt uitgespeeld kun je via options kiezen op welke manier je de rest van de game wilt gaan spelen. Voeg de Burst Limit graphics er nog aan toe, een online RPG mode en je hebt de allerbeste Dragonball game ooit.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga geen hele redenenlijst typen, ik noem gewoon de titels:

- Onimusha 5
- Devil May Cry 5
- Killer Instinct 3
- Jak and Daxter: The Lost Frontier
- Ninja Gaiden III

More to come...
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Pokemon MMO(RPG)
Zucht... hij had echt een jaar of 10 geleden moeten komen toen ik nog helemaal into pokemon was. Dat is nu allang vergaan en verloren, maar mocht hij er komen, dan ga ik er toch zeker aan beginnen.
2. Psychonauts 2
Deel 1 was echt geweldig. Het was een vrij onbekende game, en ik verwachtte er niet heel erg veel van. De game had alles: een leuk charactar, lekkere feel, geweldig verzonnen omgevingen en een fijne gameplay. Deze game overdonderde me en daar mag best een vervolg op komen Jammer dat de kans erop erg klein is!
3. Monkey Island 5
Ik heb de voorgaande games allemaal met lachen, gieren, brullen uitgespeeld en hoop dat deze fantastische reeks ooit nog voortgezet wordt.
4. Guitar Hero: Metal Edition
Na al die vrolijke en bekende nummers ben ik wel in voor een wat duisterder versie voor mijn plastic gitaren. Gooi er maar wat meer gierende solo's en dubbele basses in (de metallica editie komt een beetje in de richting, maar wat meer diversiteit is wel gewenst).
5. Mario Galaxy 2
Ik weet niet of de volgende mario zich weer in de galaxy af zal spelen, maar ik hoop het zeer. Het eilandhoppen verveeld bij mij nog lang niet, maar ze moeten dan wel wat aan die moeilijkheidsgraad doen want die moet echt hoger kunnen....
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Grand Theft Auto IV: Vice City
Ze moeten wel een Vice City op de engine van IV maken. Vice City vond ik persoonlijk het beste deel uit de serie. Alles deed het 'm; de style, omgeving, storyline, muziek, sfeer etc. ALLES. Niet veel spellen hebben gepresteerd dat ik echt pissed off was nadat er verraad (van Vance) was gespleegd.

2. The Elder Scrolls V
Oblivion was een paar jaar terug echt een geweldig spel. Maar het had wel zo zijn mankementen. Als ze die verbeteren, de 'main'questes diepgaander maken (op The Dark Brotherhood na vond ik ze niet echt top.) Zou het echt mijn haast perfecte WRPG worden.

3. Banjo Threeie
Met Nuts&Bolts slaan ze de plank bij mij volledig mis. Toen Rare met de eerste teaser kwam was ik echt enthousiast over een next-gen platform Banjo. De avonturen op de N64 zijn bij mij gebleven dus vond ik het jammer dat ik niet een soortgelijke avontuur met Banjo en zijn vogel kon maken. De voertuigen uit nuts&bolts zijn grappig.. maar dat daar de game uit bestaat.. nee, geef mij maar een old-skool platformer.

4. Max Payne 3
Verbaast me dat niemand Max Payne opnoemt. De twee voorgaande delen en met name deeltje 2 heb ik meerdere keren uitgespeeld. Ookal was de game aardig kort niet veel spellen herspeel ik. De sfeer, unieke vorm van verhaal vertellen en bullettime destijds maakte het geweldig.
Remedy mag na Alan Wake zo snel mogelijk eraan werken om een knallend afsluiter te maken voor de serie.

5. Dragon Quest X360/PS3
Leuk al die remakes en het nieuwe deel op de DS (die ik allemaal ooit wel ga spelen) heb ik liever een nieuwe deel op de wat sterkere consoles. Als ik Final Fantasy XIII en Versus zo zie. Ga ik gillen als een meisje als DQ op de PS3/X360 wordt aangekondigd.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga hier ook niet beginnen over te zagen,ik ga gewoon de titels geven;

Star Wars Knights of The Old Republic 3
Star Wars Battlefront 3
Star Wars Jedi Knight 4
GTA IV: Vice City
Final Fantasy VII Remake
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Sonic the Hedgehog 4
Wat Capcom deed met Mega Man 9 moet Sega ook doen met Sonic. Kan je het al voorstellen?

Square-Enix Mario RPG
Vergis me niet want ik ben echt wel een grote fan van Paper Mario en M&L series maar de RPG game die Square ons bracht was echt geweldig. Vooral de personages waren erg interessant zo als Geno waar we nu nog zo'n 10 jaar later over praten. Dus een vervolg of een nieuwe Mario RPG game is meer dan welkom in 3D op de Wii.

Kingdom Hearts 3

Als een KH fanboy droom ik niets liever dan een deeltje 3 exclusief op de PS3. Het moet de laaste Kingdom Hearts game zijn. De afsluiter van een geweldige serie met verbijsterende graphics en een verhaal waar we zeker 40 uur lang mee zoet zijn of meer.

Horror Brawl
Ja ik weet het een stomme titel maar ik moest iets verzinnen.
Wat ik wil is een vecht game met alle bekende horror personages uit de film geschiedenis zo als Jason Voorhees, Freddy Krueger, Pinhead, Leatherface, Dracula en nog veel meer liefhebbende personages. Zie het maar als een nog bloederige Mortal Kombat game.

Met een geweldige story mode waarin Damien(The Omen) zijn dienaar Pinhead beveelt om alle gruwelijke zieke geesten op te roepen voor een toernooi voor zijn vermaak. En de winnaar van het toernooi krijgt een speciale prijs waar hij weer levend naar zijn thuis plek mag gaan en een wens doen. Dat zou bij elke personage een geweldige ending komen zo als dat Freddy wenst dat de hele wereld in een coma zit of dat Jason wenst dat hij een hele leuke zomer kamp heeft gehad. Allemaal in zeer mooie CG filmpjes.

Elk personage heeft een unieke story mode en in elk gevecht zal er een scene komen zo als dat Freddy en Jason elkaar weer een zien. Natuurlijk moeten we ook online kunnen gaan. En het is exclusief voor de PS3. Ik wil dat deze game een grafische monster word en dat elke spatje bloed op je kleding blijft. En er moet shit load of content inzitten met orginele film trailers en alternatieve kostuums. Die game moet gemaakt worden! Pronto!

Mario Kart all stars
Zie je het al voor je? Mario, Link, Samus, Fox en nog meer Nintendo personages aan het karten. Met geweldige tracks zo als Brinstar en Hyrule met een geweldige soundtrack. Zie het maar als Brawl maar dan gaan we karten. Sonic en Snake zijn ook weer van harte welkom en Mega Man mag ook mee!
Terug naar boven
zuzek BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 02:17    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Shenmue 3

De eerste twee games zijn nu bijna 10 jaar oud, maar ze hebben nog steeds grote indruk op me achtergelaten. Het verhaal is van een ontzettend hoog niveau, een hele realistische en interessante wereld met heel veel vernieuwing in die tijd. Echt een ervaring op zich.

2. Woodruff & The Schnibble of Azimuth 2

Origineel is denk ik de meest hilarische game die ik ooit heb gespeeld. Point & click adventure met bizarre elementen en ontzettend creatieve puzzels. Heb soms m'n tanden stuk gebeten, soms geweldig zitten lachen. Hartstikke toffe game.

3. The Darkness 2

Zoals een van mijn voorgangers al heeft genoemd, fenomenaal uitgevoerd verhaal met karakter ontwikkelingen. Filmwaardig.

4. Grim Fandango 2

Geniale setting in het Mexicaanse dodenrijk, het verhaal en de karakters zijn subliem en geweldig uitgewerkt. Met hele rijke sfeer en muziek.

5. Day of the Tentacle 2

Tsja, uitleggen hoef ik hiervoor niet. Iedereen die het origineel heeft gespeeld zal het met me eens zijn.
Terug naar boven
tesla246 BerichtGeplaatst: 01 Feb 2009 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

1: Golden sun 3 (DS)
Deel 1 en twee waren super verslavend om te spelen, met super graphics en dito verhaal

2: Donkey Kong Country 4 (Snes)
De country delen op de Snes waren zeer goede 2d platformtitels, met DKC2 als hoogtepunt

3: Nieuwe Pilotwings (wii)
Pilotwings op de Snes was zeer goed. Op de N64 was het wat kinderlijker, maar nog steeds verslavend en zeer uitgebried.

4: nieuwe waverace (wii)
Cube versie was uiterst leuk en realistisch, een waardige opvolger imo

5: nieuwe F-Zero (wii)
F-zero, F-zero X, F-zero GX, need I say more?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Feb 2009 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Resistance 3
Ratchet & Clank Future 3
Otogi 3
Sudeki 2
Jade Empire 2

En een nummertje 6...
Buffy: The Vampire Slayer (PS3/XBOX 360)
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 02 Feb 2009 07:13    Onderwerp: Reageren met citaat

1 nieuwe zelda, maar dan een keertje met iets innovatiefs
2 nieuwe metroid, ik heb erg genoten van 3
3 okami 2
4 remake van Majora's mask met wii controls
5 f-zero wii, en dan geen GC-remake
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 02 Feb 2009 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Dead Space 2
de prachtige graphics, toffe gameplay en brute actie van dead space verdienen zeker een vervolg of spin-off.

Prince of Persia 5
het lijkt me top als de humor (de arrogante prins), actie en verhaal van de sand of time trilogy worden gecombineerd met het sprookjesachtige uiterlijk van de nieuwe.

Fahrenheit 2
Eigenlijk is Heavy rain al de spirituele opvolger, maar het verhaal van Fahrenheit mag van mij nog best wat verder uitgediept worden in een vervolg.

Gears of War RTS
het gears of war universum leent zich uitstekend voor een rts, en lijkt me het proberen waard. uiteraard moet er veel focus zijn op actie.

The Darkness 2
prachtig hoe deze game je zo ziek evil laat spelen, het verhaal werd mede door het hoofdpersonage briljant, en de actie was lekker hard.
door al deze factoren zou ik graag een vervolg willen.

by the way, bioshock 2 is al aangekondigd, hij heeft zelfs al een naam : Bioshock 2: sea of dreams.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Feb 2009 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry mijn fout, ik vind Gears of War RTS & Mario Kart all stars wel vette ideeën.

Dead Space sequel is al in ontwikkeling:
http://www.gamed.nl/view/49722
Terug naar boven
Snakesonic BerichtGeplaatst: 02 Feb 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Shenmue III
2. Grootschalige Nintendo-rpg met mario, met cameo's van Zelda en Metroid. Maar dan wel een stuk beter dan Super Mario RPG
3. Super Mario Game met alles erop en deraan. Koopa's, Goomba's, mooie dorpjes.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Feb 2009 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat

streets of rage 4
voor mij 1 van de beste megadrive games

Jade empire 2
het 1ste deel kapot gespeeld

GTA IV Vice city
Vice city met de graphics van GTA 4 en met de gameplay van san andreas
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 08 Feb 2009 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA IV San Andreas - San Andreas met GTA IV Graphics and to top it off een Vice City sfeer saucje er over heen en dan ook een MultiPlayer

Halo 4 - Tja blijft een toffe serie...

Gears of War Trilogie Box - Een box met de triologie

Dragonball Z - een DBZ in de style van wat Marciano zei alleen 1 ding: GEEN FILM STUKJES!!!! Ik vind die film er zooooo bagger uit zien he...goku hoort geen levend persoon te zijn!! die hoort een Anime character te zijn...

Eminem: Bulletproof of... Eminem: Blood on the Ice - Een game alla 50 Cent games van eminem

War Rock F2P - Hetzelfde als huidige warrock (www.warrock.net) alleen dan HELEMAAL EN COMPLEET gratis!!! geen Premium, geen premium guns etc. maar helemaal gratis!

dat was het z'n beetje wel denk ik
ja en misschien:

CS: Source 2 - Counter Strike Source...toch een tof spel
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2009 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zat zo te denken aan:
Final Fantasy X-3.

Een nieuw avontuur voor Tidus, Yuna en de gang...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: