Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 20:49 Onderwerp: Diablo II Gamed.nl Server
| |

|
Als we genoeg mensen bij elkaar weten te brengen kunnen we misschien een server aanmaken. Laat ik zeggen minimaal 4 mensen. Het is een hele leuke game desnoods als je het moet gaan halen kost het niet meer dan een 10tje dacht ik.
We spelen wel s'avonds of in het weekend. Teminste als er genoeg mensen tijd hebben. Maar dat is allemaal nog bij-zaak, we gaan natuurlijk eerst zorgen dat we genoeg man hebben voor een leuke gameplay. Laat maar weten als je interesse hebt.
Meer details volgen zodra we compleet zijn.
Op dit moment zijn er al 5 mensen.
Devilly (Lord of Destruction)
Kurosaki01 (Lord of Destruction)
Kelzath (Lord of Destruction)
Kelzath broer (Lord of Destruction)
Kelzath kennis (Orginele)
Kurosaki01 broer (Orginele)
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 13 Okt 2008 13:32; in totaal 7 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 12 Okt 2008 20:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
We gaan toch wel voor Diablo II: Lord of Destruction? Of kan de een gewoon die uitbreiding gebruiken, terwijl de ander dat niet doet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 20:54 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | We gaan toch wel voor Diablo II: Lord of Destruction? Of kan de een gewoon die uitbreiding gebruiken, terwijl de ander dat niet doet? |
Oow die heb ik niet. Maar ik ben bereid hem te halen als iedereen die heeft en wil spelen hij kost namelijk niet zoveel hier. Anders wordt het gewoon het eerste deel, als jou dat niks uit maakt. Ik neem aan dat je het niet gemixt kan spelen(de een het normale deel de ander de uitbreiding). |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Dat overleef ik wel. Nu eerst maar eens wat meer mensen bij elkaar sprokkelen. Ik vind het wel raar dat er niet zoveel animo is. De game was en wordt nog steeds behoorlijk de hemel in geprezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:24 Onderwerp:
| |

|
Gaan "we/jullie" dan Hamachi gebruiken als VPN server? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:26 Onderwerp:
| |

|
Dat is inderdaad vreemd. Heb trouwens net nog online gekeken en zo te zien werkt alles zoals het hoort, en nog best veel mensen online ook.
Edit* Hamachi is toch niet nodig? |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:29 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Dat is inderdaad vreemd. Heb trouwens net nog online gekeken en zo te zien werkt alles zoals het hoort, en nog best veel mensen online ook.
Edit* Hamachi is toch niet nodig? | Hamachi is inderdaad waarschijnlijk niet nodig omdat Diablo nog erg populair is onder de gemeenschap. Het was alleen maar een domme vraag van me.
Ik wil wel meedoen maar doe me nog voor de zekerheid niet op de lijst >_< |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:30 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 21:50 Onderwerp:
| |

|
ik wil wel meedoen als ik tijd heb, want ik heb het over het algemeen vrij druk.
ik heb Diablo II & LoD, mij maakt het niet heel veel uit welke we spellen.
P.S. ik heb mijn broer ook kunnen overtuigen |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:04 Onderwerp:
| |

|
Hamachi is een programma waarmee je volgens mij makelijk met elkaar kan verbinden/chatten op basis van direct IP. Er zijn games waar dat nodig is zoals FIFA en verder ken ik er geen.
Hebben jullie 2 games of 1? En welke want je kan maar per serial online he. Het is namelijk niet zo dat je met 2 spelers op een serial kan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:05 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Hamachi is een programma waarmee je volgens mij makelijk met elkaar kan verbinden/chatten op basis van direct IP. Er zijn games waar dat nodig is zoals FIFA en verder ken ik er geen.
Hebben jullie 2 games of 1? En welke want je kan maar per serial online he. Het is namelijk niet zo dat je met 2 spelers op een serial kan. |
bedankt,
en we hebben allebei een apart spel, we hebben ook allebei de uitbreiding |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
Waarom krijg ik langzaam het gevoel ook de uitbreiding te gaan halen?
Zijn die nieuwe classes/personages goed/tof? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:11 Onderwerp:
| |

|
de druid is persoonlijk mijn favoriet (zit in de uitbreiding) vooral shapeshifting.
de assassin vind ik persoonlijk niet zo, maar daar ben ik volgens mij de enige in van de diablo II bezitters.
Act V is ook een leuke afsluiting.
kortom, de moeite waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:17 Onderwerp:
| |

|
Kelzath schreef: | de druid is persoonlijk mijn favoriet (zit in de uitbreiding) vooral shapeshifting.
de assassin vind ik persoonlijk niet zo, maar daar ben ik volgens mij de enige in van de diablo II bezitters.
Act V is ook een leuke afsluiting.
kortom, de moeite waard. |
Hmm ok. Zelf en heb ik tot nu toch noch het meeste met palladin gespeeld en meestal gebruikte ik de hammer of nog wat.
Die vrouw met die magie moet ook sterk zijn meende ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:25 Onderwerp:
| |

|
een vriend van mij wil ook meedoen.
maar hij heeft geen LoD, dus dat zou een probleem kunnen worden |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:31 Onderwerp:
| |

|
Kelzath schreef: | een vriend van mij wil ook meedoen.
maar hij heeft geen LoD, dus dat zou een probleem kunnen worden |
No problem dan wordt het gewoon zonder.
Ik ben trouwen nieuwschierig geworden naar LoD. Denk dat ik morgen maar eens een rondje Intertoys gaan doen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:33 Onderwerp:
| |

|
dan hebben we nu al 5 man, met 'the source' erbij 6, nu hopen dat er nog 2 mensen bij komen voor nog meer chaos.
misschien is het handig om de classes later ook te bespreken, want het lijkt mij een beetje nutteloos als we bv 8 paladins hebben (asymptoot) en de jacht voor class only spullen wordt dan helemaal erg.
Citaat: | Ik ben trouwen nieuwschierig geworden naar LoD. Denk dat ik morgen maar eens een rondje Intertoys gaan doen. |
wordt het nog verkocht dan..?
Laatst aangepast door Kelzath op 12 Okt 2008 22:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:38 Onderwerp:
| |

|
Kelzath schreef: | dan hebben we nu al 5 man, met 'the source' erbij 6, nu hopen dat er nog 2 mensen bij komen voor nog meer chaos.
Citaat: | Ik ben trouwen nieuwschierig geworden naar LoD. Denk dat ik morgen maar eens een rondje Intertoys gaan doen. |
wordt het nog verkocht dan..? |
Ja en anders op bol.com.
En nu maar hopen dat niet iedereen de zelfde class kiest. Ik heb trouwens mijn broertje nog maar hij moet wel nog een game kopen, ik heb het al eens met hem uitgespeeld. Maar toen deden we LAN.
Ik denk dat het aantal mensen ook geen probleem zal gaan worden het zal wel langzaam volstromen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:42 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | misschien is het handig om de classes later ook te bespreken, want het lijkt mij een beetje nutteloos als we bv 8 paladins hebben (asymptoot) en de jacht voor class only spullen wordt dan helemaal erg. | gepost op 22:38
Citaat: | En nu maar hopen dat niet iedereen de zelfde class kiest. | gepost op 22:28
"great minds think alike"?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 22:47 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | "great minds think alike"? |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 12 Okt 2008 23:02 Onderwerp:
| |

|
Kunnen we ipv een server geen multigamingclan oprichten? Het is maar een idee he ik denk dat Gamed wel de middelen ervoor heeft Mijn support hebben ze |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 23:06 Onderwerp:
| |

|
Hoe bedoel je ik snap het even niet?
Oh and are you in als mogelijke kandidaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 13 Okt 2008 12:46 Onderwerp:
| |

|
hij bedoelt volgens mij dat er een clan/guild wordt opgericht met gamed bezoekers waarmee verschillende spellen worden gespeeld, en dus niet op één spel is gericht (wat er nu gebeurt met diablo 2). |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2008 13:03 Onderwerp:
| |

|
Kelzath schreef: | hij bedoelt volgens mij dat er een clan/guild wordt opgericht met gamed bezoekers waarmee verschillende spellen worden gespeeld, en dus niet op één spel is gericht (wat er nu gebeurt met diablo 2). |
Hmm ok. Ik heb nu ook LoD in mijn bezit. Ben benieuwd naar de nieuwe classes/charakters.
En mijn broertje wil ook wel meedoen. alleen heeft hij wel niet LoD. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 13 Okt 2008 13:12 Onderwerp:
| |

|
zoals jij al zei: "dan spelen we het gewoon zonder" |
|
Terug naar boven |