Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 17:05    Onderwerp: [PSP] God of War: Chains of Olympus Reageren met citaat

Naam: God of War: Chains of Olympus
Release: Maart 2008
Ontwikkelaar: Ready At Dawn
Genre: GOTY

Verhaal:

Chains of Olympus speelt zich af in de periode voor Kratos' genadeloze wraaktocht in het veelgeprezen God of War. Het is een duistere tijd voor Kratos, die is misleid om zijn eigen vrouw en dochter te vermoorden, en daarna niet langer in dienst wil staan van de Griekse god van de oorlog, Ares. Terwijl hij zoekt naar vergeving voor zijn zonden, werpt de Ghost of Sparta zich op als dienaar van de goden van Olympus.

In Chains of Olympus leer je Kratos' tragische verleden kennen over een periode van tien jaar. Je reist naar duistere oorden, zoals de Gates of Hades en de Depths of Tartarus. Hier moet je het opnemen tegen de meest gevreesde wezens uit de Griekse mythologie. Je komt voor een pijnlijke keuze te staan: red je het leven van Kratos' dochter of red je de wereld van de wrede acties van Atlas?

Met de aankomende release van deze PSP topper leek een topic mij wel gepast. En met de belofte dat dit de beste PSP game ooit wordt en het spel één van de grootste plottwists uit de hele gamegeschiedenis kent was ik dan ook erg benieuwd naar de demo.

Ik heb juist 3 minuten de demo gespeeld en ik ben heel erg onder de indruk. Ik zit in de exaemens dus ik speel niet echt lang. Niet alleen ziet de game er erg knap uit (alles heeft realistische schaduwen, gevechten op de achtergrond, een pijlenregen in de lucht, ...) het speelt ook verdomd lekker. Alles loopt even vloeiend als op de PS2 en met Kratos elke vijand met de grond gelijkmaken in je handpalm heeft echt iets magisch. Ook de afwisseling zat er al lekker in mijn korte speelsessie van drie minuten.

Zo moest ik om te beginnen eerst enkele gewone vijanden neermaaien om daarna al met een kleine baas geconfronteerd te worden, hierbij moest ik een beetje tactisch te werk gaan en zijn vuuraanvallen constant ontwijken. Als ik zijn levensbalk bijna leeg had, mocht ik eindigen met een timed button sequence (zoals in de andere GOW) waar Kratos nadat ik de toetsen correct had ingedrukt hem lekker geweldadig afmaakte.

Dit is het monster waarover ik het had

Hierna kwam ik weer wat gewone vijanden tegen en dankzij enkele boodschappen op het scherm kon ik ze weer op een extra geweldadigere manier naar de eeuwige jachtvelden sturen. Terwijl ik dit deed moest ik tegelijkertijd ook vuurballen die door schepen werden afgevuurd ontwijken. Nadat me dit gelukt was zag ik een stomram staan om een fort binnen te geraken. En toen ik op O drukte om hem beweging in de stormram te brengen, kwam mijn moeder binnen en zette ik snel mijn PSP af. Binnenkort dus meer indrukken.

Nog mensen die de demo hebben gespeeld of gewoon weg enorm uitkijken naar deze game? Want ik kan je al vertellen dat dit één van de weinige games is die je als PSP bezitter verplicht bent om te kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de demo gespeeld en het was geweldig. Het is niet van o ziet er goed uit voor de psp maar gewoon prachtig de gameplay is super B en het muziek is ook kei gaaf Deze game ga ik echt wel halen en jullie ook Heb het gevoel dat ik een ps2 game speel psp begint goed dit jaar
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de demo juist uitgespeeld en WAT EEN GAME!!! PSP GOTY confirmed.
Alles is echt zo leuk en verslavend dankzij de afwisseling met verschillende baasgevechten, etc. De magie die je op het einde krijgt is trouwens enorm cool.
Wel hoop ik dat er in de game een ondertitelingsoptie komt, dat mis ik wel een beetje in de demo.
Ik zal één van de dagen wel mijn impressie afmaken trouwens.

Nu vraag ik mij af hoe ik die andere treasures kan unlocken, de eerste is de Attica Walkthrough, maar de andere zijn nog locked. Iemand een idee hoe ik die kan vrijspelen.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand een manier om de demo te spelen zonder Custom Firmware? Want ik vertrouw die troep niet meer en ik zou de demo alsnog willen ervaren.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Xian schreef:
Weet iemand een manier om de demo te spelen zonder Custom Firmware? Want ik vertrouw die troep niet meer en ik zou de demo alsnog willen ervaren.

Nee is niet mogelijk zonder CF, ze zeiden wel dat ze ook een demo zouden releasen via het internet, maar naargelang de demo zo'n 300Mb is zou ik er niet op rekenen.

Hey denk zo het is maar een demo en binnenkort kun je de full game spelen, CF is het niet waard I know, ik wil eigenlijk het liefst van die zooi af, maar naargelang het risico bestaat dat ik mijn PSP brick heb ik geen andere keus dan op Custom Firmware te blijven.

@Twan: heb jij trouwens die deur kunnen openen helemaal op het einde van de demo? Er is er zo eentje helemaal rechts, maar je hebt geen tijd genoeg om hem te openen omdat de Basilisk altijd vuurballen afschiet
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Er is natuurlijk een mogelijkheid om de demo te spelen zonder CF. De CF demo zelf is maar een rip van een UMD demo die in Amerika te krijgen is. Het is kwestie van zo'n UMD te bemachtigen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

De Basilisk kickt de hele tijd mijn ass >< of ik ben heel slecht of ik werd verblind van de schoonheid

die deur ga ik morgen wel proberen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je kan de demo via ebay kopen voor een klein prijsje de vraag is natuurlijk, wil je geld betalen voor een demo van 15 min.?

iig ik ga de demo nu opnieuw spelen en die deur is proberen, ik wil ook wel is zien wat er gebeurt als ik niet snel genoeg op O drukken voor de Persian King te vermoorden
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha echt lachen :E, ik was wat met die deur bezig en opeens door dat de basilisk een vuurbal afschoot vloog ik door de schok die kamer achter de deur binnen. Moet je dus zeker ook is probere twan, hier staat trouwens goed beschreven wat je daar ziet en kan doen (met screens).

http://my.opera.com/chaitanyak/blog/2007/11/18/secret-room-in-god-of-war-chains-of-olympus-demo
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Michaël_ schreef:
Ja je kan de demo via ebay kopen voor een klein prijsje de vraag is natuurlijk, wil je geld betalen voor een demo van 15 min.?

Definieer 'klein prijsje'?

Wanneer zou hij moeten uitkomen eigenlijk? Ga me deze wel halen, kan ik mee mijn cadeaubons voor de gamewinkel eens gebruiken want SOCOM2 denk ik niet meer te gaan halen >_<
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Van 1 tot 5 dollar op ebay is een klein prijsje. Zoudt gij echt geld geven aan een demo?

iig het spel komt op 4maart uit in Amerika, ik weet niet hoeveel tijd er tussen de PS2 releases van GOW en daxter in Europa en Amerika was, maar zoiets zal het wel zijn.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Verwaarloosbaar verschil, een maand verschil op beide titels. Dus dat is een normale vertaaltijd.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er ondertussen nog geen Emulator versie van de demo beschikbaar. Ben echt zo benieuwd en kan haast niet wachten op de game, maar het duurt nog 1,5 maand.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Importeren kan je ook doen. PSP is regio vrij!
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Feb 2008 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

IGN geeft de game een 9,4

-> Klik! <-
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat

1Up geeft hem maar liefst een 9,5 das hoger dan GOW 2

Nu heb je wel spijt dat je geen psp hebt he devilly
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Michaël_ schreef:
Van 1 tot 5 dollar op ebay is een klein prijsje. Zoudt gij echt geld geven aan een demo?

Hell no! +/- 1$ voor 1 minuut spelplezier?

Tot nu toe heeft de game mooie scores gekregen dus ik ga hem zeker halen. Vroeger had ik God of War wel maar die had ik nooit uitgespeeld, halverwege de game was mijn interesse weg. GoWII heb ik ook niet eens aangeraakt maar dat was meer omdat ik geen PS2 meer had

Nog +/- 1 maand wachten
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
1Up geeft hem maar liefst een 9,5 das hoger dan GOW 2

Nu heb je wel spijt dat je geen psp hebt he devilly

Enigszins wel ja, maar desondanks ga ik niet €200,- neerleggen voor een apparaat waar ik maar één spel ontzettend graag op wil spelen (er zijn er nog veel meer, maar als ik moet kiezen tussen die games en de games die op de console(s) zijn, dan is mijn keuze snel gemaakt). Daarbij ga ik er maar even vanuit dat het spel nog een port naar de PS2 krijgt. Als dit niet het geval blijkt te zijn, zal ik misschien nog wel overwegen een PSP te kopen, maar de kans dat die port er niet komt lijkt me minimaal.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Er komen nog veel leuke games uit voor PSP he hoor, Kingdom Hearts Birth by Sleep, Crisis Core FF7, patapon, Final Fantasy Dissidia, enz.

En bovendien zal de PSP nog wel is een prijsverlaging krijgen. En ik ben er niet zo zeker van dat er port komt, zal volgens mij alleen gebeuren als die slecht verkoopt, kijk naar daxter daar kwam ook geen port voor.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat mij nou maar lekker dromen. Ik vind het sowieso, zoals ik al vaker heb aangegeven, zonde van m'n geld om een PS3 én PSP te halen. De kans is dan ook minimaal aanwezig dat ik een PSP in huis zal halen.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

God of War CoO staat nu gerankt als 44ste beste game ooit, en het is de beste PSP game ooit ^^
Dat zegt wel iets over de kwaliteit natuurlijk
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2008 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer komt ie nauw eigenlijk uit ?
want er zat toch een trailer van GoW3 voor ps3 bij?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2008 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

onno schreef:
want er zat toch een trailer van GoW3 voor ps3 bij?
Nee.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ho eens even, in de inleiding staat dat je eventueel het leven van kratos' dochter kunt redden? Als dat gebeurt dan klopt het verhaal niet meer...
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb het spel en hij is SUPER vet
hij speelt zo ontzettend lekker en de psp word echt ten volle benut!
Skills en nieuwe moves leren gaat lekker
echt een topspel!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: