Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 14 Dec 2008 15:20 Onderwerp: Company of Heroes / Relic Online
| |

|
Als ik company of heroes wil starten kom ik direct bij een scherm waar ik een relic account moet maken, dit zou ik best wel willen doen maar ik kan de knop van create an account niet aanklikken. als ik mijn internet kabel uit me computer haal dan kom ik WEL in het echte hoofd menu. weet iemand mischien een oplossing; bijv. hoe ik het internet kan blokeren voor CoH? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 14 Dec 2008 15:23 Onderwerp:
| |

|
Zou moeten kunnen... Heb alleen geen flauw idee hoe... >.> Sorry.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 14 Dec 2008 20:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik kom meer mensen tegen die het niet voor elkaar krijgen om een account aan te maken, alleen ik vind nergens een oplossing. Wel wordt er veel gesproken over het downloaden en installeren van patches, dat kan vanaf hier: http://cohpatch.relic.com/ (en let even op, ik denk dat het makkelijkste is van 1.0 -> 1.4, en dan door naar 2.101).
Mocht het dan nog niet lukken, dan kan ik twee methodes bedenken om internettoegang voor de software te blokkeren. De eerste is om een firewall te gebruiken en de communicatie naar buiten voor de exe te blokkeren (ik weet niet helemaal wat momenteel goede gratis firewalls zijn, maar volgens mij kwam vroeger comodo er wel goed af), de tweede is om je hosts bestand aan te passen en de aanvraag naar de CoH website om te leiden. Lees dit even door om er achter te komen waar dit bestand zich bevindt en welke regels erin moeten staan (noot: ze zeggen dus hier dat die regels er NIET in moeten staan, maar aangezien jij het internet wil blokkeren moeten ze er WEL in staan).
Ps. Ik heb geen zin het bovenstaande aan te passen want ik wil nu weg, maar hier bevestigen ze dat je eerst moet patchen voor je een account kunt maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 15 Dec 2008 00:14 Onderwerp:
| |

|
bedankt voor de reactie, maar als ik de eerste patch wil gebruiken (100->140) dan zegt ie; Could not determine the Company of Heroes Installation directory from the windows registry. Please make sure that Company of Heroes is installed correctly. ik heb nog niks gemod/gepatched en heb gewoon de (legale) CoH:GOTY edition. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 15 Dec 2008 11:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De GOTY is automatisch verder gepatcht, alleen ik kan niet echt vinden tot welke versie. De ene zegt v1.7, de ander v2.1. Je zou kunnen proberen de (massieve, 1.8 GB) 1.71 - 2.101 patch te downloaden, om te zien of die wel werkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 15 Dec 2008 15:50 Onderwerp:
| |

|
mja die ben ik nu aan het downloaden
Maar als ik CoH start dan zegt die ook meteen voor het inloggen dat je een patch moet downloaden van 114,73mb om online te spelen. maar ik wil niet online spelen, althans nog niet.
ik download liever niet via CoH zelf want de download speed is daar tergend traag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 15 Dec 2008 15:51 Onderwerp:
| |

|
Cor schreef: | De GOTY is automatisch verder gepatcht, alleen ik kan niet echt vinden tot welke versie. De ene zegt v1.7, de ander v2.1. Je zou kunnen proberen de (massieve, 1.8 GB) 1.71 - 2.101 patch te downloaden, om te zien of die wel werkt. |
Wat de fok? 1.8Gb patch? Dat... Slaat echt nergens op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 15 Dec 2008 16:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@Divine Rage: jawel, hoor. Die patch zorgt ervoor dat je kunt samenspelen met spelers die de uitbreiding hebben, dus de twee extra facties zitten erin begrepen (hoewel je er niet zelf mee kunt spelen als je de uitbreiding niet hebt).
@N!CE: Ik weet niet precies welke patch CoH je zelf aanbiedt, maar ik denk dat voor het aanmaken van een account deze toch echt nodig is. Als je niet wil patchen en de game zonder gezeur wil doen kun je nog altijd proberen wat ik eerder schreef, over de hosts file of een firewall. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 15 Dec 2008 16:52 Onderwerp:
| |

|
Cor schreef: | @Divine Rage: jawel, hoor. Die patch zorgt ervoor dat je kunt samenspelen met spelers die de uitbreiding hebben, dus de twee extra facties zitten erin begrepen (hoewel je er niet zelf mee kunt spelen als je de uitbreiding niet hebt) |
Dan is het goed. 1.8 Gb voor een simpele patch is bullshit, maar als je die extra content enzo erbij download is het goed  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 15 Dec 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
ik heb em gewoon via CoH zelf laten updaten en nu heb ik versie 2.1... toen ik de game starte mocht ik echter meteen weer een patch downloaden (7mb) nu is kijken wat die nu doet...
-edit
nou nu ziet ik op versie v2.202 03/04/2008
maar ik had ergens op t internet gelezen dat er nog een 77mb patch aan zit te komen :S
2:
ow geen 77mb maar 40mb -.-
3:
patch nummer4 77mb
4:
eindelijk klaar, heb alles gepatched en hij doet het nu...
bedankt voor de hulp |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 15 Dec 2008 19:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gelukkig maar. Na al die frustratie kun je tenminste nu wel een leuke game doen . |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Dec 2008 19:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het is echt de beste RTS ooit, imo . Met de animaties enzo, niet zo stijfjes als zelfs Red Alert 3 nu nog is - niets mis mee verder, hoor - en gewoon verder geweldig. Ik hoop dat er ooit nog een deel 2 komt - een echte . |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 15 Dec 2008 19:47 Onderwerp:
| |

|
Ach ja, patchen... Als er goede content bij komt vind ik het niet zo erg, ook niet als het irritante vaak voorkomende spelbedervende bugs fixed.
Maar als ik een spel waar ik geen problemen mee heb, en ik er ook geen content bij krijg, alsnog noodgedwongen moet patchen, dan vind ik dat echt wel irritant. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|