Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
RH BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:03    Onderwerp: Vriending Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

Kijk ja, ik ben nu 20 en jaa ik wil wel eens een meisje ontmoeten :$ Maar ik durf niet zo goed op ze af te stappen omdat ik bang ben dat ze me afwijzen. Als ik in de kroeg zit met mijn matties en ik zie daar een leuke chick dan denk ik: " die ga ik vanavond pompen en tussen de bank drukken" Maar als ik er dan op af stap dan FAIL ik een dikke vette vage angst komt dan in me naar boven

Ik wil zo graag een mokkeltje maar ik durf het niet aan. Hebben jullie miss tips voor mij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Bied haar een Breezer aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Je moet zeggeng bij uitgaang: Hee dushi kom je hier vaker?

jwt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RH BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

Lawliet schreef:
Bied haar een Breezer aan.


Geprobeerd, dan laat ik dat door de barman doen en daarna gaat ze er met die gozert vandoor Maar ik ben bang om er zelf op af te stappen. Zometeen vind ze me fat ofzo.

@ Neerhof, als ik voor een swa sta dan klap ik dicht en komt er alleen maar gebrabbel uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Dan word jij toch barman? Ach, doe een lekker luchtje op ga naast haar zitten en wie weet misschien een conversatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

RH schreef:
Lawliet schreef:
Bied haar een Breezer aan.


Geprobeerd, dan laat ik dat door de barman doen en daarna gaat ze er met die gozert vandoor Maar ik ben bang om er zelf op af te stappen. Zometeen vind ze me fat ofzo.

@ Neerhof, als ik voor een swa sta dan klap ik dicht en komt er alleen maar gebrabbel uit


Een swa is een neger mafkees.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RH BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

Lawliet schreef:
Dan word jij toch barman? Ach, doe een lekker luchje op ga naast haar zitten en wie weet misschien een conversatie.


Doesn't work ik zweet als een malle. Bij de gedachte alleen al dat ik naast een jong kippetje moet zitten zweet ik een poelbadje vol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Achteraf is het heel simpel. Je doet het of niet. Als ze je afwijst jammer dan. Er zijn genoeg andere vissen in de zee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Lawliet schreef:
Achteraf is het heel simpel. Je doet het of niet. Als ze je afwijst jammer dan. Er zijn genoeg andere vissen in de zee.


Deze mang weet alles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik snap het probleem niet, Lawliet zegt gewoon hoe het is. Als je echt zo bang bent om met meiden te praten zou je misschien toch eens iets aan je sociale skills moeten doen. Heb je geen gewone vriendinnen? Ga daar 's wat vaker mee doen, dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RH BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

Stammetje91 schreef:
Ik snap het probleem niet, Lawliet zegt gewoon hoe het is. Als je echt zo bang bent om met meiden te praten zou je misschien toch eens iets aan je sociale skills moeten doen. Heb je geen gewone vriendinnen? Ga daar 's wat vaker mee doen, dan.


Nee die heb ik niet, sociale skills. Moet ik dan in een praatgroep ofzo? Daar heb ik echt geen trek in. Allemaal onbekende mensen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Zeg gewoon:''ey dame, ik heb het alphabet op mijn lul getatoeerd, zal ik jouw eens wat woorden in de mond leggen?'' Kan niet mislukken.

Jaja sommige kennen hem al.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

gooi eerst wat ijs kapot, dan is het ijs iig gebroken

dan zeg je; hey meisje, wist je dat jouw slipje heel mooi bij mijn tapijt kleurt.

instant win zeg ik!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Instant punch in the ballz...

Doe het smooth als James Bond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Orian BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 07:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mei 2007
Berichten: 123

Whaha, prachtige oplossing allemaal , als je een schop wil hebben tenminste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

je moet gewoon de verse man uithangen, komt goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 11:04    Onderwerp: Re: Vriending Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

RH schreef:
"die ga ik vanavond pompen en tussen de bank drukken"


...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2008
Berichten: 22

Eigenlijk is het heel simpel om tegen meiden te praten. Ik heb ook veel maten/vrienden die compleet dicht klappen, dat is bij sommige mannen/jongens normaal en sommige durven het gewoon. Ik zou eerst beginnen met oog contact, als je langer dan 3 sec naar elkaar staart weet je dat ze teminste iets wil. Als ze niet meer kijkt en dan weer wel, en beetje lacht (like all girls) wil ze ook wel met je praten. Gewoon naar toe stappen en zeggen van: Hoi, hoe gaat het ? Kom je hier wel us vaker. (<- Zeg dat niet op een school ) En dan praat je maar wat door.

It's simple.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ga naast iemand zitten, begin een gesprek en als ze meegaat in het gesprek zit je al op de goede weg. Altijd jezelf blijven anders komen er wel vodden van. Straal ook wat zelfvertrouwen uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RH BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Nov 2007
Berichten: 160

Ze kijken meestal wel naar me maar dan kijken ze met zo'n dirty blik weet je wel. En dat is er niet 1 dat je zegt van wow. Maar meer van ieelll wat kijk je naar me. En meer van dittum

@ Uchiha_Shadow

Heb jij zoiets nog nooit gedacht dan?!

Jullie zeggen het allemaal zo makkelijk, maar zonder zelfvertrouwen kom je niet ver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 14:18    Onderwerp: Re: Vriending Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

RH schreef:
Kijk ja, ik ben nu 20 en jaa ik wil wel eens een meisje ontmoeten :$ Maar ik durf niet zo goed op ze af te stappen omdat ik bang ben dat ze me afwijzen. Als ik in de kroeg zit met mijn matties en ik zie daar een leuke chick dan denk ik: " die ga ik vanavond pompen en tussen de bank drukken" Maar als ik er dan op af stap dan FAIL ik een dikke vette vage angst komt dan in me naar boven

Ik wil zo graag een mokkeltje maar ik durf het niet aan. Hebben jullie miss tips voor mij?


dat is nou knap kut voor je

en de tip die ik je geef: Niet te graag willen, dat valt alleen maar tegen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2008
Berichten: 22

Probeer aan je zelfvertrouwen te werken en aan je uiterlijk ( meiden zien dat namelijk het allereerste). Geurtje op, verzorgt uitzien. Spontaan, motivatie en dat ja.

Dan kom je er wel. Ik spreek uit ervaring.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Dutch schreef:
Probeer aan je zelfvertrouwen te werken en aan je uiterlijk ( meiden zien dat namelijk het allereerste). Geurtje op, verzorgt uitzien. Spontaan, motivatie en dat ja.

Dan kom je er wel. Ik spreek uit ervaring.


Neem je RH nu echt serieus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Kurosaki01 schreef:
Dutch schreef:
Probeer aan je zelfvertrouwen te werken en aan je uiterlijk ( meiden zien dat namelijk het allereerste). Geurtje op, verzorgt uitzien. Spontaan, motivatie en dat ja.

Dan kom je er wel. Ik spreek uit ervaring.


Neem je RH nu echt serieus?


Whahaha, ik zit me hier echt kapot te lachen. Dat mannetje zit de zaak zo hard te flessen hier...

Als het niet zo is, leer fatsoenlijk nederlands en zoek 'n ander doel om een vriendin te krijgen dan wat je daar zegt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

als het eerste wat je denkt is.. die ga ik vanavond pompen en tussen de bank drukkne. zie ik de kansen meteen al slecht voor je in.

maarja je zal de boel idd wel lopen te flessen.
als het wel echt is..

doe het idd op de james bond manier.. gewoon beetje smooth.. en geen kutte openingszinnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group