| Auteur |
Bericht |
|
| Nibor |
Geplaatst: 29 Nov 2008 14:35 Onderwerp: Call of Duty 1 probleem met mod
| |
|
Ik wilde weer eens een keertje de eerste Call of Duty spelen maar het probleem is dat ik per ongeluk tijdens een game toestemming heb gegeven voor mod.
Elke keer als ik de game nu opstart kom ik in een aangepast menu met irritante muziek en allerlei vreemde icoontjes, kan iemand mij helpen hoe ik de mod kan verwijderen??? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2008 15:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Bij CoD4 heb je onder Options gewoon een Mod-scherm, of in het Main Menu zelfs, weet niet... Of dat bij CoD1 ook zo is weet ik niet, die heb ik nooit online gespeeld, 2 wel maar die kan ik me echt niet meer herinneren . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| StijnNL |
Geplaatst: 29 Nov 2008 16:54 Onderwerp:
| |

|
| Naar je mods map en dan de mod, waarvan al die rare muziek en shit is, verwijderen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nibor |
Geplaatst: 29 Nov 2008 19:41 Onderwerp:
| |
|
ja dat heb ik dus ook al geprobeerd, probleem is alleen dat ik geen mods map in me maps heb staan.
Ik kan dus zeg maar niet weten welke bestanden mods zouden kunnen zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nibor |
Geplaatst: 29 Nov 2008 19:42 Onderwerp:
| |
|
ja dat heb ik dus ook al geprobeerd, probleem is alleen dat ik geen mods map in me maps heb staan.
Ik kan dus zeg maar niet weten welke bestanden mods zouden kunnen zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| StijnNL |
Geplaatst: 04 Dec 2008 19:56 Onderwerp:
| |

|
| Kijk is in de main map. als daar wat rare zzz_<tekst> bestanden staan moet je even naar de naam kijken, en als het een modnaam is (bijv. een map of een skin ofso) moet je het verwijderen. Gewoon alles in je main map met een rare naam verwijderen. Je moet uitkijken met wat je verwijderd anders kan je straks geen cod meer spelen. Niet je prullenbakje leegmaken dus. Je ziet vanzelf wel wat niet en wat wel in jou map thuishoort. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nibor |
Geplaatst: 04 Dec 2008 20:22 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|