haal jij assassin's creed 2? |
ja,deel 1 was super ook al had die wat minpunten maar ik haal deze gelijk op de 1e dag! |
|
36% |
[ 9 ] |
ja,tenzij de nieuwe details me niet bevallen |
|
24% |
[ 6 ] |
nee,de 1e deel was super eentonig moet je nagaan hoe de 2e deel is! |
|
12% |
[ 3 ] |
nee,niet echt mijn stijl |
|
0% |
[ 0 ] |
misschien |
|
28% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 25 |
|
Auteur |
Bericht |
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 27 Nov 2008 17:46 Onderwerp: assassin's creed 2
| |

|
heey iedereen vandaag hebben we het geweldige nieuws gehoord dat ubisoft bezig is met assassin's creed 2
maar we hebben ook en detail gekregen dat het zich afspeelt in de 18e eeuw
maar in die tijd waren er ook vuurwapens en dat verpest echt alles :S
weet iemand misschien wat zie hier waarschijnlijk aan gaan doen?
PS:nog een leuke poll erbij  |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 27 Nov 2008 17:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hoi, ik weet niet of je het weet, maar vuurwapens in die tijd waren zo inaccuraat en instabiel dat men voornamelijk nog met het zwaard vocht. Plus het herladen ging ook niet al te snel.
Vuurwapens zijn juist een goede reden waarom je moet sneaken... |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:04 Onderwerp:
| |

|
dek schreef: | Hoi, ik weet niet of je het weet, maar vuurwapens in die tijd waren zo inaccuraat en instabiel dat men voornamelijk nog met het zwaard vocht. Plus het herladen ging ook niet al te snel.
Vuurwapens zijn juist een goede reden waarom je moet sneaken... |
maar het gaat er om dat ze er wel waren en als ze het realistisch maken moeten die er ook inzitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
Dat is toch juist cool, dat je moet gaan sneaken omdat een kogel fataal kan zijn. Geeft extra spanning. En wanneer jij een gun gebruikt val je gelijk op. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:13 Onderwerp:
| |

|
dek schreef: | Dat is toch juist cool, dat je moet gaan sneaken omdat een kogel fataal kan zijn. Geeft extra spanning. En wanneer jij een gun gebruikt val je gelijk op. |
ik weet niet wat jij cool vind maar dat verpest de heeeeeele sfeer en ga niet zeggen dat dat niet zo is want 9/10 gamers vind dit waarschijnlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat van de 18e eeuw is een uitspraak van Pachter, niet van Ubisoft. Allesbehalve zeker dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:59 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Dat van de 18e eeuw is een uitspraak van Pachter, niet van Ubisoft. Allesbehalve zeker dus. |
ok thx want ik vind ac de beste IDEE ooit en wapens zou alles verpesten
you just made my day  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenobixios |
Geplaatst: 27 Nov 2008 19:23 Onderwerp:
| |

|
Heb misschien aangeduidt.
Mijn keuze zat er niet echt bij.
Heb genoten van AC1.
Maar ga hem pas halen als hij goedkoper is. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 27 Nov 2008 19:57 Onderwerp:
| |

|
Assasins Creed was voor de eerste paar uur leuk, maar als je wat verder kijkt eigenlijk matig.
Te veel voor de release geschrapt, te veel herhaling.
(geen boog meer, niet meer met je paard de stad in, geen vernietigbare omgevingen etc...)
Een leuk concept, maar meer als techdemo, doordat je 9 keer exact hetzelfde deed voelde het niet aan als een volwaardige game.
De game zag er goed uit, dat wel, en kwa geluid zat het ook nog wel goed, behalve dat burgers maar 3 verschillende zinnetjes kunnen uitspreken als je ze redde.
Verhaal was leuk, tot die gare bol erbij kwam, dat sloeg echt nergens op.
Combat was grappig, maar oersaai en veel en veel te simpel.
Op het moment dat er 9 mannetjes om mij heen staan, en ze een minuut later allemaal dood op de grond liggen, is de lol er al snel vanaf.
Nadat je de eerste 3 assasinations gedaan had, was er eigenlijk geen rede meer de andere te doen, en dan rest je alleen nog maar het klimmen, wat dan ook het beste aan de game is/was.
Assassins Creed 2 heeft een hoop te verbeteren:
Meer wapenkeuzes
Geen plottwists aan het BEGIN van de game
Meer variatie in missie's/sidemissions
Meer ingesproken zinnen (voor burgers)
Meerdere moeilijkheidsgraden
Een beter combatsysteem dat uitdagend is
Geen onzichtbare muren meer (zoals jouw paard en de stadspoort)
etc....
Laatst aangepast door FloriX op 27 Nov 2008 20:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 27 Nov 2008 20:00 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | dek schreef: | Dat is toch juist cool, dat je moet gaan sneaken omdat een kogel fataal kan zijn. Geeft extra spanning. En wanneer jij een gun gebruikt val je gelijk op. |
ik weet niet wat jij cool vind maar dat verpest de heeeeeele sfeer en ga niet zeggen dat dat niet zo is want 9/10 gamers vind dit waarschijnlijk  |
Is overigens een drogreden. Ik vind zijn idee best leuk, dat zou de sfeer juist versterken. In AC1 had ik op een gegeven moment helemaal niet het idee dat ik een assasin was, ik kom mensen aanvallen en doen wat ik wilde, omdat de AI van de bewakers zo dom was, dat je simpelweg moet "blenden" om van ze weg te komen. Het idee dat ik wellicht zelf wat INSPANNING moet leveren om in leven te blijven klinkt juist leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 27 Nov 2008 20:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
Er zijn geen tijdperken nog wapens die per definitie meer sfeer meebrengen. Het hele adel gebeuren in de 18e eeuw kan onwijs mooi uitgewerkt worden als men targets heeft tijdens grootse feesten etc(denk aan bijvoorbeeld een gemaskerd bal). Het is maar wat de ontwikkelaar er mee doet. Ik vind het zonder beeldmateriaal nog al bekrompen om te zeggen dat het hebben van vuurwapens de sfeer verpest, zonder dat je weet hoe iets uitgewerkt is. Als ik een tijdperk mag kiezen is dat tijdens de oude egyptenaren voor assassins creed. Ik meende in het eindscherm vand eel 1 een oog van horus gezien te hebben en driehoekjes(piramides). Plus ik hoop meer dat assassinscreed variatie gaat brengen en de MGS kant op gaat in zin van creatieve humoristische dingen. Door de verschillende tijden kunnen de games alleen qua genre op elkaar lijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mrakz0r |
Geplaatst: 28 Nov 2008 08:32 Onderwerp:
| |
![]()
|
Denk dat het een hele nieuwe dimensie geeft aan de gameplay, iets wat AC wel nodig heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 28 Nov 2008 08:56 Onderwerp:
| |

|
FloriX schreef: |
Assassins Creed 2 heeft een hoop te verbeteren:
Meer wapenkeuzes
Geen plottwists aan het BEGIN van de game
Meer variatie in missie's/sidemissions
Meer ingesproken zinnen (voor burgers)
Meerdere moeilijkheidsgraden
Een beter combatsysteem dat uitdagend is
Geen onzichtbare muren meer (zoals jouw paard en de stadspoort)
etc.... |
Iets wat ik zelf graag wil in deel 2 is ondertiteling, ik kon het voor het grootste deel volgen maar af en toe had je van die woorden waar ik niks van begreep of verkeerd verstond. Hoop nog steeds dat het zich gaat afspelen in een futuristisch setting in bijvoorbeeld Japan. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Nov 2008 10:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Had AC dan niet de mogelijkheid om ondertiteling aan te zetten?
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar deeltje 2 aangezien ik AC een aardig lange periode heb gespeeld en zelfs nu haal ik 'm af en toe uit de kast om wat te knoeien in de gamewereld.
Voor mij was het zeker een topper en van de ondertussen befaamde eentonige zijmissies had ik ook geen last.
Laat maar komen die AC2  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 28 Nov 2008 13:44 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Had AC dan niet de mogelijkheid om ondertiteling aan te zetten?
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar deeltje 2 aangezien ik AC een aardig lange periode heb gespeeld en zelfs nu haal ik 'm af en toe uit de kast om wat te knoeien in de gamewereld.
Voor mij was het zeker een topper en van de ondertussen befaamde eentonige zijmissies had ik ook geen last.
Laat maar komen die AC2  |
jij denkt zoals mij sasuke
iedereen heeft wel wat extra verbeteringen maar de grootste is nog meer zij missies en betere hoofdmissies |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 28 Nov 2008 14:16 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | dek schreef: | Dat is toch juist cool, dat je moet gaan sneaken omdat een kogel fataal kan zijn. Geeft extra spanning. En wanneer jij een gun gebruikt val je gelijk op. |
De meest bekrompen reden ooit, ''ga niet zeggen dat het niet zo is want 9/10 gamers vindt dit waarschijnlijk''
Ja....alsof je weet wat 9/10 gamers denkt, dat jij zo denkt staat niet garant aan de hele gamebevolking.
Dus dek mag niet zeggen dat hij het cool vindt omdat jij hier een overheersende mening hebt? right.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 28 Nov 2008 14:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 28 Nov 2008 18:25 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | no-ps3-no-living schreef: | dek schreef: | Dat is toch juist cool, dat je moet gaan sneaken omdat een kogel fataal kan zijn. Geeft extra spanning. En wanneer jij een gun gebruikt val je gelijk op. |
De meest bekrompen reden ooit, ''ga niet zeggen dat het niet zo is want 9/10 gamers vindt dit waarschijnlijk''
Ja....alsof je weet wat 9/10 gamers denkt, dat jij zo denkt staat niet garant aan de hele gamebevolking.
Dus dek mag niet zeggen dat hij het cool vindt omdat jij hier een overheersende mening hebt? right.. |
ok sorry ik moest weten dat mensen het leuk vinden om van messen naar kogels te gaan.
jij weet het wel beter he
en iemand zei dat er plottwisten aan de begin van de game waren wat was dat ook al weer |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 28 Nov 2008 23:20 Onderwerp:
| |

|
Ik maak in geen enkel opzicht de indruk dat ik het wel beter weet, ik toonde gewoon je wat ''bekrompen'' argumentatie aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 29 Nov 2008 16:20 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ik maak in geen enkel opzicht de indruk dat ik het wel beter weet, ik toonde gewoon je wat ''bekrompen'' argumentatie aan. |
de 1 noemt het bekrompen de ander een feit
want mensen houden van veranderingen maar niet dat het helemaal verandert |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|