Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:39    Onderwerp: [PS3] Valkyria Chronicles Reageren met citaat

Valkyria Chronicles is een PS3 exclusive RPG die nu al door veel sites en magazines wordt uitgeroepen tot één van de beste RPGs van deze generatie. Valkyria Chronicles is een frisse wind en een must have voor elke RPG liefhebber.

Ik heb hem vandaag gekocht en WAT een game, echt ongeloofelijk. Dit is wat de PS3 allang nodig, een exclusieve RPG topper. Ik durf zelfs zo ver te gaan en te zeggen dat dit één van de beste PS3 games op de markt is. :)

Nog iemand die hem heeft? De demo heeft gespeeld of hem nog gaat kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

De game trekt me zo weinig dat ik zelfs de moeite niet heb genomen de demo te downloaden. RPG's prima, maar een TRPG met zozo graphics trekt me niet. De game scoort idd wel prachtige cijfers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
De game trekt me zo weinig dat ik zelfs de moeite niet heb genomen de demo te downloaden. RPG's prima, maar een TRPG met zozo graphics trekt me niet. De game scoort idd wel prachtige cijfers
Je zou hem eigenlijk toch is moeten downloaden de demo, ik had eerst ook maar het gevoel dat dit eerder een flopper dan een topper zou zijn. Maar de demo heeft mij gewoon van mijn stoel geblazen.

De gameplay is enorm verslavend en totaal niet het typische tactische RPG spel. Ik haat persoonlijk FF tactics, Advance Wars en Fire Emblem maar bij Valkyria is het veel leuker en vooral veel toegankelijker.

Ik vind de grafische stijl persoonlijk wel te pruimen (het is eens iets anders). Ik zou dus zeggen geef de demo tenminste een kans ^^
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de demo gespeeld en vind het best wel leuk maar ook weer zozo. Maar één van de beste RPGs van deze generatie? Ik hou het maar op safe en koop de game wel als het platinum is. Het is wel een leuke tactische RPG maar mijn voorkeur gaat toch meer naar FF tactics en Fire Emblem. Scoort veel goede cijfers deze game maar de demo heb me nog niet echt overtuigd. De gameplay zit goed maar twijfel nog over het verhaal en of er wel epische momenten inzitten. Veel trailers gezien maar word er nog steeds niet echt warm of koud van.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 06:51    Onderwerp: Reageren met citaat

geweldige game

De demo heeft mij echt overtuigd om volgend week te halen, de gameplay is verrassend vermakelijk voor mij de topper van het najaar!!

sega is back bitches nu weten ze weer hoe ze goede games maken
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik heb de demo gespeeld en vind het best wel leuk maar ook weer zozo. Maar één van de beste RPGs van deze generatie? Ik hou het maar op safe en koop de game wel als het platinum is. Het is wel een leuke tactische RPG maar mijn voorkeur gaat toch meer naar FF tactics en Fire Emblem. Scoort veel goede cijfers deze game maar de demo heb me nog niet echt overtuigd. De gameplay zit goed maar twijfel nog over het verhaal en of er wel epische momenten inzitten. Veel trailers gezien maar word er nog steeds niet echt warm of koud van.
Nuja op platinium moet je niet wachten, ik zie hem eerlijk gezegd geen platinium worden (dan moet die 500k verkopen in Europa alleen, toch?)

Grappig trouwens dat je over het verhaal begint, dat is eigenlijk het sterkste punt van de hele game. ^^ Elk personage is fantastisch uitgewerkt en krijgt elks de perfecte diepgang. Het verhaal wisselt zich af met grapppige momenten, emotionele momenten en ja ook epische momenten.

Geloof me er zitten echt wel epische momenten in je kan echt dus echt geen miskoop doen met dit spel ^^
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, misschien geen platinum maar gewoon een goede price drop, platinum prijs ^^ Maar als de demo en de trailers me niet trekken ben ik gewoon bang dat ik de game niet leuk zal vinden en dat het dus een miskoop is. Natuurlijk krijgt de game echte top cijfers en word de game goed ontvangen door de gamers maar er zijn mensen (zo als ik) die het maar niks aan vinden. Trouwens, ik heb al mijn geld nodig voor andere games. Gears of War 2, Left 4 dead, Banjo & Kazooie: Nuts & Bolts, Mortal Kombat vs. DC Universe en nog veel meer. Als dat allemaal voorbij is gevlogen denk ik er over na... En of ik uberhoud wat geld over heb.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Oke, misschien geen platinum maar gewoon een goede price drop, platinum prijs ^^ Maar als de demo en de trailers me niet trekken ben ik gewoon bang dat ik de game niet leuk zal vinden en dat het dus een miskoop is. Natuurlijk krijgt de game echte top cijfers en word de game goed ontvangen door de gamers maar er zijn mensen (zo als ik) die het maar niks aan vinden. Trouwens, ik heb al mijn geld nodig voor andere games. Gears of War 2, Left 4 dead, Banjo & Kazooie: Nuts & Bolts, Mortal Kombat vs. DC Universe en nog veel meer. Als dat allemaal voorbij is gevlogen denk ik er over na... En of ik uberhoud wat geld over heb.
Ik garandeer het je, je zal er geen spijt van hebben, ik heb dus echt nog geen enkele reactie gelezen van iemand die de full game niet leuk vond ^^

Het is gewoon een RPG die net iets anders is dan de gewoonlijke RPG maar dat is vooral erg positief. Je zal er bovendien veel meer uren insteken dan bovengenoemde games (rond de 50 uur).
Laat Mortal Kombat gewoon liggen die is toch niet maar wat het is geweest en Banjo is volgens de eerste reviews een leuke game maar toch geen topper
Terug naar boven
Snakesonic BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
geweldige game

De demo heeft mij echt overtuigd om volgend week te halen, de gameplay is verrassend vermakelijk voor mij de topper van het najaar!!

sega is back bitches nu weten ze weer hoe ze goede games maken

Schreeuw niet te hard he
De ontwikkelaar van VC heeft ook Skies of Arcadia gemaakt. Dus ze weten wel hoe het moet.
65 euro vind ik teveel voor deze game, lijkt me een erg toffe game en ik koop hem zeker. De demo vond ik echt gaaf en ben gek op goede verhalen!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ga hem denk ik eens halen, maar niet in 2008. Ik heb nu te veel games
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het zelfde als Joni, Ik wil hem wel halen maar het zijn nu gewoon teveel games, mijn budget staat dat niet toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, ik haal de game wel maar net als wat Joni zegt ''Ik ga hem denk ik eens halen, maar niet in 2008. Ik heb nu te veel games'' en moet daarbij nog 10+ games halen. Ben een trouwe Banjo fan dus Banjo haal ik standaard en MK VS DC lijkt me een van de heerlijkste MK game sinds jaren alleen jammer van de fatalities. Censuur. En al die games trekken me meer aan dan Valkyria Chronicles dus die game haal ik als laast.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal 'm denk ik wel in 2008. Ik heb de demo gespeeld en tot mijn eigen verbazing vind ik het battlesysteem helemaal top. Ik weet weinig van het verhaal maar tot nu toe lijkt het me leuk. Misschien haal ik deze zelfs eerder dan LBP en fallout 3.
Zijn de problemen met fallout 3 (ps3) allemaal al opgelost trouwens?
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Matesers schreef:
Ik haal 'm denk ik wel in 2008. Ik heb de demo gespeeld en tot mijn eigen verbazing vind ik het battlesysteem helemaal top. Ik weet weinig van het verhaal maar tot nu toe lijkt het me leuk. Misschien haal ik deze zelfs eerder dan LBP en fallout 3.
Zijn de problemen met fallout 3 (ps3) allemaal al opgelost trouwens?
Ik heb LBP laten staan voor deze game En nee ik heb er (nog) geen spijt van
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach mss toch halen aangezien LBP verveelt na een tijdje.

Gamer ziet er goed uit. Toffe graphics en toffe hoofdpersonage.
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

is het al spel dan al uit? de release date was toch morgen (11-11-08).
ik kijk in ieder geval erg naar uit tot ik genoeg geld heb om het te kopen.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kelzath schreef:
is het al spel dan al uit? de release date was toch morgen (11-11-0.
ik kijk in ieder geval erg naar uit tot ik genoeg geld heb om het te kopen.
Ja hoor hij is al sinds 30 oktober uit ^^

Ik zit nu aan 20 uur en hij wordt elke uur nog beter, echt ongeloofelijk.

Hij werkt trouwens ook lekker op je emotiues: vandaag had ik bij een deel zoiets van nee da meen je toch niet dat ze dat laten gebeuren
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe is de moeilijkheidsgraad?
en mooi dat het ook emotioneel is, een goed verhaal is altijd interessant.

Citaat:
Ik zit nu aan 20 uur en hij wordt elke uur nog beter, echt ongeloofelijk.

20 uur? heb je een idee of het nog (veel) langer door gaat? want het begint steeds beter te klinken.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook over een aanschaffing aan 't nadenken. Lijkt me wel een vet spel! =D
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Goh ik zit nu ondertussen aan 21 uur en ik denk dat het nog wel zon tiental uurtjes doorgaat maar naargelang ik eigenlijk alleen het hoofdverhaal volg en niets van zijmissies doe (skirmishes) kan het in het totaal wel 50 uur duren ^^

Maar er zit een New game + in dus dat doe ik wel na het uitspelen

En ja de game is lekker pittig, niet frustrerend moeilijk maar de moeilijkheidsgraad ligt zeker toch niet laag. Ik heb al erg vaak het game over scherm gezien.

@Stammetje: gewoon doen, ik heb LBP ervoor laten staan en ik heb er nog geen moment spijt van gehad

Gisterenavond had ik trouwens nog twee echt grote WTF momenten De plottwists die erin steken zijn echt enorm verassend en geweldig ^^
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem nu ook eindelijk.
Ik zit in chapter 3 en ik vind het nu al fantastisch, ookal is het wel vrij naar dat een computer meerdere malen achter elkaar een mannetje kan gebruiken (Alicia kan blijkbaar niet 3 aanvallen achter elkaar van één shocktrooper overleven )

Het level up systeem is perfect bedacht, doordat het zorgt dat de mensen die je niet gebruikt hetzelfde level zijn als de mensen die je wel gebruikt hoef ik me niet druk te maken als iemand van je team sterft.

en kingsora wie koos jij uit voor je team?
ik vond het namelijk een vrij moeilijke keus
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kelzath schreef:
Ik heb hem nu ook eindelijk.
Ik zit in chapter 3 en ik vind het nu al fantastisch, ookal is het wel vrij naar dat een computer meerdere malen achter elkaar een mannetje kan gebruiken (Alicia kan blijkbaar niet 3 aanvallen achter elkaar van één shocktrooper overleven )

Het level up systeem is perfect bedacht, doordat het zorgt dat de mensen die je niet gebruikt hetzelfde level zijn als de mensen die je wel gebruikt hoef ik me niet druk te maken als iemand van je team sterft.

en kingsora wie koos jij uit voor je team?
ik vond het namelijk een vrij moeilijke keus
Goh dat hangt van missie tot missie af, ik neem wel altijd Alicia, Largo en Rosie mee (dan krijg je extra beurten)

Op het einde van de game heb je zo`n 50tal rekruten en dan heb je wel voorkeuren voor bepaalde soldaten, je moet zeker is met Jan spelen, die is grappig

Ow ja als een soldaat wordt neergeschoten en een vijand raakt hun lichaam aan, dan is je soldaat voor altijd dood he! Dus let daar wel op ^^
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem ook maar dat wist je al . Ik wou het gisteren proberen en je nog een mailtje sturen dat ik er aan ga beginnen maar toen wou mijn vriendin naar het restaurant =/.
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

wordt de missie-film verhouding later nog anders? want 4 filmpjes voor één missie en dan weer 2 filmpjes in het begin begrijpelijk (introductie).
maar nu (ben bij chapter 6) wordt het wel iets minder leuk..

Citaat:
Ow ja als een soldaat wordt neergeschoten en een vijand raakt hun lichaam aan, dan is je soldaat voor altijd dood he! Dus let daar wel op ^^

gelukkig zijn de vijanden (nog?) niet slim genoeg om achter de gewonde mensen aan te gaan
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Kelzath schreef:
wordt de missie-film verhouding later nog anders? want 4 filmpjes voor één missie en dan weer 2 filmpjes in het begin begrijpelijk (introductie).
maar nu (ben bij chapter 6) wordt het wel iets minder leuk..

Citaat:

gelukkig zijn de vijanden (nog?) niet slim genoeg om achter de gewonde mensen aan te gaan
Sommige chapters meer filmpjes als andere ^^

En mja soms zie ik ze toch een omweg maken o naar dat personagena te lopen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: