Need for Speed Underground 3? |
JA!! |
|
81% |
[ 9 ] |
Boeit me niet, NFS is altijd goed geweest... |
|
18% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 11 |
|
Auteur |
Bericht |
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Nov 2008 19:30 Onderwerp: Need for Speed: Underground 3 GVDME!
| |

|
Ik Ben het een beetje beu dat EA moeite doet om hun serie te verkloten. Dus als we nu eens allemaal samen eens op polls gaan stemmen wat we er van vinden, en het resultaat naar EA gaan sturen, zouden we misschien over een jaar of 2 terug weer met onze overbelichte japanse neonbakken rondrijden? Dat de NOS er langs de motorkap uitkomt?
Zou dat niet mooi zijn?
Ik hoop dat meerdere mensen hier hetzelfde over denken. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Nov 2008 19:40 Onderwerp:
| |

|
Geef mij maar liever een nieuwe Hot Pursuit, maar een Underground zou ook erg nice zijn. Straatracen is altijd erg vet in een racegame en vooral in het donker zodat je neon-lichten makkelijk opvallen.
De kans is echter klein dat EA dit daadwerkelijk weer terug verandert. In mijn ogen kijkt EA veels te veel naar een andere zoals bij deze nieuwe Need for Speed (Burnout Paradise/Midnight Club LA) omdat ze dan denken dat ze het meeste games zullen gaan verkopen. EA moet goed nadenken met wat ze nou precies willen met Need for Speed en welke richting ze opgaan, als je het mij vraagt is het een hele foute keuze om elke keer de formule helemaal te gaan veranderen. Hopelijk gaat EA dat inzien en wordt de Need for Speed serie weer nummer 1.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Nov 2008 20:42 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Nov 2008 22:52 Onderwerp:
| |

|
Maar een underground zou wel vet zijn, met veel neon en interieur tuningopties om dan lekker online rond te cruisen in een open wereldje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 23 Nov 2008 09:18 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Flashback
Ik zou ook echt graag een Hot Pursuit 3 zien of een Underground 3, Hot Pursuit 2 op de Cube was echt kick-ass en de Underground delen vind ik nog steeds toppertjes  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 23 Nov 2008 13:45 Onderwerp:
| |
|
win  |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 25 Nov 2008 09:41 Onderwerp:
| |

|
ze moeten een need for speed a'la street rod idee maken (dat hele oude dos racespelletje) waarbij je ook daadwerkerlijk zelf aan je auto moet sleutelen..
dat zou tof zijn allerlei onderdelen kunnen kopen en zelf in je auto planten dan heb je ook echt het idee dat je de auto zelf getuned enz hebt...
en alles wat je verkeerd erin bouwt zou natuurlijk kapot kunnen gaan enz.. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:39 Onderwerp:
| |

|
Ik ben van gedacht verandert en moet NFS niet meer...
Midnightclub  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|