Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Neerhof BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:25    Onderwerp: Divine Rage Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Als je al een te grote avatar wil nemen neem dan in godsnaam niet zo'n gigantische gay avatar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

Ik denk niet dat hij dat gedaan heeft, maar iemand uit onze klas,namelijk Dennis. iig mick is waarschijnlijk vergeten uit te loggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Sjoerd van der Meer schreef:
Ik denk niet dat hij dat gedaan heeft, maar iemand uit onze klas,namelijk Dennis. iig mick is waarschijnlijk vergeten uit te loggen.


Inderdaad. Heb em al veranderd en ga dennis morgen even flink asswhoopen... Sorry voor het ongemak.

EDIT: OMFG! Hij zit gewoon fokking hell op m'n account! ik heb em al veranderd! De klootviool heeft gewoon mijn password geloot... What the fck...

EDIT2: heb em maar verwijderd. Die vent gaat morgen zo dood! DENNIS! JE GAAT DOOD! Ja lach maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Alles in orde nu? Mooi, dan gaat dit topic op slot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group