Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joris BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 18:41    Onderwerp: Het muziekcafé Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Bij deze open ik het muziekcafé, een café dat gedoemd is te mislukken, maar dan heb ik het iig geprobeerd. Post hier over nieuwe muziek, oude muziek, instrumenten en mp3 spelers.

Over negen dagen verschijnen de nieuwe Killers en de nieuwe Coldplay cd. Day & Age wordt meer een popcd dan wat the Killers tot nu toe maakten (lees: commerciëler), maar de nieuwe single, Human, klinkt iig al goed. Prospekt's March van Coldplay lijkt een beetje een Viva La Vida ratjetoe te worden en toch ben ik wel benieuwd. Kutte is wel dat ik beide artiesten voorlopig niet live ga zien, bij Coldplay was ik net te laat met kaarten halen, the Killers vond ik wat te duur (40 euro). Dus.

Naar welke cd's kijken jullie uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik zie beiden wel verschijnen op de festivals deze zomer. Ik zou naar The Killers, Kings of Leon, AC/DC, Metallica en Oasis gewild hebben in het voorjaar, maar ik ben er niet dus dat schiet niet op.

Ik heb de laatste tijd trouwens schandalig veel albums gedownload zodat ik op reis misschien nog wat nieuwe muziek ontdek, mijn cd collectie staat op een laag pitje.. :p

Dat album van The Killers mag vannacht nog wel even lekken anders mis ik die... Op Coldplay ben ik trouwens enorm uitgekeken. Juist de ingetogen nummers vond ik heel mooi, maar die nieuwe bombastische nummers hebben me ervan weerhouden heel Viva La Vida te downloaden. Die nieuwe CD is toch niet weer een volwaardig studio album? Zou al helemaal overkill zijn..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Zojuist een onwijze held ondekt: Chris Clark. Verder nieuwe Animal Collective in januari. Maandag naar Sigur Ros!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Ik kijk uit naar 20 december. Thunderdome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Joker schreef:
Op Coldplay ben ik trouwens enorm uitgekeken. Juist de ingetogen nummers vond ik heel mooi, maar die nieuwe bombastische nummers hebben me ervan weerhouden heel Viva La Vida te downloaden. Die nieuwe CD is toch niet weer een volwaardig studio album? Zou al helemaal overkill zijn..


Ach ja vier albums met ingetogen nummers zou misschien ook wat saai zijn geworden. Viva la Vida vond ik best een goed album, als je 'm in zijn geheel achter elkaar luistert. De nummers afzonderlijk, op de eerste twee singles na, zijn niet heel sterk. Nieuwe cd is idd geen volwaardig album, staan wat afgeleides van Viva la Vida nummers op, maar ook een stuk of vijf gheel nieuwe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik wacht al een tijdje op het nieuwe Billy Talent album, die begin 2009 uitkomt. Dan komen ze waarschijnlijk ook weer naar Nederland toe met een nieuwe tour.

Momenteel luister ik echter naar de wat minder ruige muziek zoals Foo Fighters en Stereophonics. Vooral de laatstgenoemde zijn zo goed! Jammer genoeg word hun nieuwe album een Best-Of en geen volwaardig nieuwe. Maar dat is een kwestie van geduld.

Trouwens, mooi initiatief dit. Muziek blijft toch een van de prioriteiten in menig leven, zo ook in die van mij. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

Neerhof schreef:
Ik kijk uit naar 20 december. Thunderdome

heerlijke trailer
k kom er net achter dat je gratis naar binnen mag als je een thunderdome tattoo bezit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

Afgelopen week een nieuwe basgitaar van €1300 gekocht + een lekker fuzz pedaaltje. Uitgetest op het laatste optreden. Ging superlekker!
Spelen hier eigenlijk (behalve onze eigen gitarist Xant1) nog andere mensen een instrument?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Yup. Speel nu een jaar of 5 gitaar, gaat vrij lekker. Daarnaast sinds kort ook mandoline, wat best aardig gaat als je gitaar als basis hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 07:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

ik speel nu net een paar maanden akoestisch gitaar. gaat ook best lekker. ben van plan rond half 2009 negen op elektrisch over te stappen.

en over shit waar ik naar uitkijk, die nieuwe killersingle-human, die is best wel goed, hoewel ik t spijtig vind dat ze zo de commerciele richting opgaan. jammer.
verder kijk ik erg uit naar nieuwe muziek van 12 stones, en greenday zou rond deze tijd ook iets uitbrengen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

CnC 3 Pwnage schreef:
Afgelopen week een nieuwe basgitaar van €1300 gekocht + een lekker fuzz pedaaltje. Uitgetest op het laatste optreden. Ging superlekker!
Spelen hier eigenlijk (behalve onze eigen gitarist Xant1) nog andere mensen een instrument?


Ik zing, en ik kon wel een beetje gitaarspelen, maar nu zijn m'n pootjes toch echt te krom, doet vet pijn om te spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Limmepie BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

E-man schreef:
Ik zing, en ik kon wel een beetje gitaarspelen, maar nu zijn m'n pootjes toch echt te krom, doet vet pijn om te spelen


Heb je reuma:P?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Limmepie schreef:
E-man schreef:
Ik zing, en ik kon wel een beetje gitaarspelen, maar nu zijn m'n pootjes toch echt te krom, doet vet pijn om te spelen


Heb je reuma:P?


Spastisch, rolstoeltje. Nu ik bijna ben uitgegroeid houd t op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ik speel sinds augustus elektrische gitaar en had voordien een akoestische gitaar. Verder dan wat simpele akkoorden en wat losse noten kom ik echter niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

marino schreef:
Neerhof schreef:
Ik kijk uit naar 20 december. Thunderdome

heerlijke trailer
k kom er net achter dat je gratis naar binnen mag als je een thunderdome tattoo bezit


Dat is al jaren zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 20 Nov 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Nieuwe cd van The Killers is trouwens al hier te beluisteren, mochten er liefhebbers voor zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 20 Nov 2008 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Neerhof schreef:
marino schreef:
Neerhof schreef:
Ik kijk uit naar 20 december. Thunderdome

heerlijke trailer
k kom er net achter dat je gratis naar binnen mag als je een thunderdome tattoo bezit


Dat is al jaren zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik zal wel extreem laat komen met deze shit, maar wat een lekkere cover is dit van Milow: Click!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

2008 was trouwens een zeer goed concert jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Nieuwe CD van Gunz n Roses, leuk album, het wachten echter niet waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

edit: dit is dus van Toretto... damn you, kenobixios en je auto-login!!!

Ik wacht op de cd van de Killers en moet nog een aantal cd'tjes afhalen van iTunes. Die gasten van Stereophonics hebben blijkbaar meer cd's dan ik eerst dacht

Kenobixios - m'n broer IRL - gaat trouwens de cd kopen van The Killers voor 20 euro of zo, terwijl ik 'm voor 9,99€ van iTunes kan halen... Alleen gekken willen de "echte" cd, digitale versie zou prima zijn voor mij maar als hij 'm toch al koopt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Ik d/l bijna alles gewoon van slsk af. Zo goedkoop ben 'k wel.

Volgende week woensdag hopelijk naar iLiKETRAiNS in Paradiso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ik ga in januari naar enter shikari _0-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group