Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 10 Nov 2008 17:48 Onderwerp: Filmnieuws
| |

|
Altijd leuk om te horen dat er een nieuwe film uitkomt of een iets minder leuk bericht wanneer er een groot acteur overlijdt. Post hier al het recentelijke filmnieuws en discussieer er eventueel over.
Beyonce wilt Wonder Woman spelen zo melde de LA Times, de grote reden dat ze dit wilt is omdat ze vindt dat een zwarte Wonder Woman een krachtige boodschap geeft. Ze loopt volgens de geruchten al te zeiken bij Warner Brothers en DC Comics.
bron: http://latimesblogs.latimes.com/herocomplex/2008/11/beyonc-wants-to.html
Nou zag ik in Dare Devil ook al een zwarte Kingpin, nou valt het enorm mee dat Michael Clarke Duncan erg goed paste bij de rol van Kingpin maar anders zou ik het niet zo heel tof hebben gevonden aangezien ik hou van de orginele versie en je dat niet moet veranderen zoals een film genaamd Dragonball.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Dec 2008 09:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Eddie Murphy wordt The Riddler omda Depp geen tijd heeft door Pirates of the Caribbean 4. Ze hadden Carrey moeten laten terugkeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 24 Dec 2008 12:48 Onderwerp:
| |

|
Jim Carrey voor de nieuwe Batman (3?) film? Zo'n rol zal hij wel aankunnen maar niet als die iritante riddler maar voor een meer serieuze riddler. Ik wil geen ''zwarte'' riddler. Niet omdat ik een racist ben maar omdat ik de riddler liever origineel wil.
^ Jim Carry misschien ^,^
Eddie Murphy zal alleen zijn imago verpesten tenzij hij helemaal word gesminkt enzo.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 24 Dec 2008 13:22 Onderwerp:
| |

|
Eddie Murphy lijkt me dan wel weer goed, al had ik idd ook liever Depp gezien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Dec 2008 13:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jan 2009 16:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik las trouwens net dat David Tennant graag de Riddler zou vertolken wat eigenlijk ook fantastisch zou zijn. (Hij was de tiende Doctor) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jan 2009 18:28 Onderwerp:
| |

|
daar kan je toch lezen dat den Eddie niet in de huid van Riddley kruipt?! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jan 2009 18:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat is de ontkenning van wat ik in de krant las. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 06 Apr 2009 21:45 Onderwerp:
| |

|
Lekker dan. Komt er een reboot van A Nightmare on Elmstreet films en dan gaat Jackie Earle Haley (Watchmen) de rol nemen als de nieuwe Freddy Kreuger. Robert Englund mag alleen de rol van Fred spelen! Ach, ik heb wel vertrouwen in Jackie Haley maar het is gewoon teleurstellend dat Englund niet meer zijn rol zal spelen.
http://movies.ign.com/articles/969/969970p1.html |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2009 22:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd, ze hebben gelukkig de beste Watchmen acteur genomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Mei 2009 22:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik moet ook nog maar even zien of The Riddler wel gaat lukken met Eddie Murphy. Als het dan maar niet de hoofdschurk van dat deel is, want ze moeten toch tenminste een poging doen om Heath Ledger te overtreffen als "hoofd-schurk" .
Jim Carrey had ik toch wel vetter gevonden, ik vond 'm echt vet als The Riddler en het past ook sowieso heel goed bij hemzelf.
Maar komt Two-Face nou nog wel terug in de nieuwe film of niet? Ik zou het wel erg stom vinden als het hier bij bleef, want ik wil 'm nog wel weer remastered zien echt in zwart-wit pak met geverfd haar.
Hoe ging die nieuwe film ook al weer heten, ik dacht dat de werktitel Gotham was, toch? Ik gok toch op [b]The Caped Crusader[/i], lijkt me een logische opvolgnaam van The Dark Knight . |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 11 Mei 2009 07:40 Onderwerp:
| |

|
Erg jammer, Robert is eigenlijk de enige die Eddie mag vertolken.. maar wie weet bakt Jackie er wel wat van..
wat denken jullie trouwens van The Rock als Marcus fenix in de hoofdrol? Ik denk dat dat de hele film nog is kan gaan verneuken. Waarom stoppen ze John er niet in?
die lijkt veel meer en kan nog goed acteren ook... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 11 Mei 2009 10:15 Onderwerp:
| |

|
flipflop schreef: | Erg jammer, Robert is eigenlijk de enige die Eddie mag vertolken.. maar wie weet bakt Jackie er wel wat van..
wat denken jullie trouwens van The Rock als Marcus fenix in de hoofdrol? Ik denk dat dat de hele film nog is kan gaan verneuken. Waarom stoppen ze John er niet in?
die lijkt veel meer en kan nog goed acteren ook... |
Geef m een pakje zware sheq (of hoe je dat ook schrijft) dan is het goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jul 2009 15:12 Onderwerp:
| |

|
Tron Legacy
OMG eindelijk komt er een nieuwe Tron film genaamd Tron Legacy! Na al die jaartjes komt er toch eindelijk een vervolg van de film.
Trailer
http://www.gametrailers.com/user-movie/tron-2-trailer/325366?playlist=featured
Eerste trailer van Alice in Wonderland (2010 film)
Tim Burton zal deze keer volgens zijn visie een live action Alice in Wonderland film maken. Vandaag laten we je de eerste trailer zien met Johnny Depp als de Mad Hatter en Mia Wasikowska als Alice.
http://www.apple.com/trailers/disney/aliceinwonderland/
Persoonlijk vind ik het maar weinig aan tot nu. Heb wel vertrouwen in Tim, maar niks zal de Alice in Wonderland (1951 film) kunnen passeren. Net zoiets als met Charlie and the Chocolate Factory. De origineel was veel beter dan die van Tim.
Nieuwe trailer van Where the Wild Things Are
Een van de populairste kinderboeken ooit (en mijn favoriete boek als kind zijn ) krijgt zijn eerste film. Ik heb heel veel vertrouwen in dat deze film een topper word. De monsters lijken precies zoals in de boek en de film heeft een geweldige sfeer. Prachtige effecten en de monsters worden gewoon gespeeld door mannen in pakken en zo weinig mogelijk het gebruiken van CG. Bekijk de nieuwe trailer en je zal wel snappen waarom dit misschien de beste film van 2009 zal kunnen worden.
Trailer
http://www.apple.com/trailers/wb/wherethewildthingsare/ (geweldige soundtrack! )
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 26 Jul 2009 16:09 Onderwerp:
| |

|
Laat de nieuwe TRON maar komen. Soundtrack wordt gedaan door niemand minder dan de heren van Daft Punk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Aug 2009 14:34 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Sep 2009 15:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 12 Sep 2009 15:31 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 12 Sep 2009 16:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Dnarbeis schreef: |
 |
Vet, het einde van deel 3 was ook zo klaar als een klontje dat er een vervolg komt.
Spoiler
Voor de duidelijkhedi: het einde van deel 3 is toch dat Jack Sparrow in een bootje wegvaart over de zee??
En Johnny T. als Marcus Fenix is inderdaad wel een goed idee  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Sep 2009 22:45 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Sep 2009 19:49 Onderwerp:
| |

|
Vet !
Iemand die ook werkelijk gelooft dat dit zal gebeuren ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 30 Sep 2009 19:54 Onderwerp:
| |

|
Ik ken iemand die het echt gelooft, ik hoop het niet, want dan zou de aarde vergaan over 2 jaar en dan zouden 18 jaar erna onsterfelijk zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Sep 2009 20:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Sep 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | http://filmtotaal.nl/artikel.php?id=15114
De Friends: Movie is back on ! |
Ik ben benieuwd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 30 Sep 2009 20:51 Onderwerp:
| |

|
Holy Shit! Ik keek deze trailer in HD en werd bijna weggeblazen!!! wat een visuele pracht. Must-see voor mij, zoiezo omdat hij van de makers van The Day After Tomorrow komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |